"I'm getting aggrevated!"quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:31 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Het heeft een informatieve waarde van nul. Elke aflevering is exact hetzelfde idee...
Oh begrijp me niet verkeerd: ik vind Mythbusters echt geweldig, maar het zou niet op een zender als Discovery thuishoren.quote:
Experts die praten over voorwerpen en uitleggen waarom ze zo veel waard zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Alles met goud en Alaska. Pleur op. Alles met dure dingen in * insert locatie * pleur op. Auto's ombouwen, kopen, verkopen, pleur op. Alleen wheeler dealers is leuk. Omdat ze laten zien hoe ze iets maken.
Alleen jammer dat alles is gecript.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Experts die praten over voorwerpen en uitleggen waarom ze zo veel waard zijn.
DE WCROLHOUDER VAN **** hijs egt want jweet. Hij veegt met z'n voet en hier zie je een afdruk van zijn voet. Ik waardeer dees op 450 euro. Echt fantastisch.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Experts die praten over voorwerpen en uitleggen waarom ze zo veel waard zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |