Ik zat er ook aan te denken. Misschien een petitie maken ofzoquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:14 schreef klaas_th het volgende:
Hoeveelste klacht is dit? Misschien bundelen en opsturen naar hen?
Ja inderdaad, goed ideequote:Op maandag 25 augustus 2014 19:16 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken. Misschien een petitie maken ofzo
ik steun het direct.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:16 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken. Misschien een petitie maken ofzo
Ach ja, American Choppers met die Teutels enzo ook. Op zich geinig, maar had niks met wetenschap e.d. te maken, en het zakt gewoon steeds verder af.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:15 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik wil nazi's, geen dikke motorrijders.
Het heeft een informatieve waarde van nul. Elke aflevering is exact hetzelfde idee...quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ja, American Choppers met die Teutels enzo ook. Op zich geinig, maar had niks met wetenschap e.d. te maken, en het zakt gewoon steeds verder af.
Ja scrapheap keek ik altijd als er niks beters wasquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:11 schreef ToT het volgende:
Ik vond Discovery vroeger altijd geweldig met shows over het oude Egypte, dinosauriërs en over het heelal enzo.
Mythbusters vond ik ook echt geweldig, maar toen was al te merken dat het meer richting vermaak ging dan educatie. Scrap heap challenge en gelijksoortige programma's waren toen toch ook op Discovery, geloof ik?
Dit iddquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:01 schreef FL_Freak het volgende:
Het zijn ook echt bijna alleen maar programma's over auto's en storage wars clones
Godverdomme nouquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zenden ze ook nog dat programma uit van die 2 kneuzen die allerlei aquariums bouwen?
Teken de petitie!quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:35 schreef hugecooll het volgende:
Het gaat al jaren nergens meer over
http://www.petities24.com(...)eer_educatief_wordenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:51 schreef klaas_th het volgende:
Iemand die 't aanmaakt? Kijken hoeveel we kunnen krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |