bullshitquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:27 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Er zit ook CGI in die gewoon zwaar verouderd overkomt.
Ik heb even mijn BR rip snel doorgekeken, en de enigste scene die ik zo zie is de scene met de gallimimus waar de kwaliteit van de dino's wat minder overkomt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Noem mij die scenes dan maar eens op.
Dat noemen we ook gewoon special effects, het staat niet alleen voor cgiquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
watBen jij gestoord? Stan Winston is een absoluut genie. Een gigant in de filmwereld die fantastische wezens tot in detail wist na te maken. Niks geen special effects maar pure ambacht!
Jurassic Park nooit gezien?quote:
Neequote:Op maandag 25 augustus 2014 22:52 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Jurassic Park nooit gezien?
quote:
De Gallimimus is idd een van de scene's die compleet CGI zijn en waar ik mijn twijfels bij heb qua kwaliteit. Is de Blu-ray overigens niet enorm opgepoetst?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:43 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ik heb even mijn BR rip snel doorgekeken, en de enigste scene die ik zo zie is de scene met de gallimimus waar de kwaliteit van de dino's wat minder overkomt.
Geen idee of dat komt door de hoeveelheid CGI die nodig was, vergeleken met andere scenes.
De scene waar de Rex de jeep achtervolgt vind ik er nog prima uitzien.
Voor de rest ziet het er nog prima uit. Stukken beter dan sommige blockbusters van de laatste paar jaar met een groter budget.
De BR is voornamelijk scherper voor zover ik zie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De Gallimimus is idd een van de scene's die compleet CGI zijn en waar ik mijn twijfels bij heb qua kwaliteit. Is de Blu-ray overigens niet enorm opgepoetst?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |