Het boek heb ik nooit gelezen. Daar gaat ie dood aan het eind toch?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:44 schreef HPLC het volgende:
In het boek was ie al veel eerder dood
Ik vond het altijd zo'n schattig opaatje die je het kon vergeven dat hij zijn droom wilde najagen. 90 jaar, mooie leeftijd
Wat?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:46 schreef DroogDok het volgende:
Als je Jurrasic Parc nu terugziet kan je je niet meer voorstellen dat je de special effects toen goed vond.
Klopt, volgens mij wilde hij buiten een wandeling maken aan het einde van het boek, wachtend op de helicopter, maar werd gegrepen door een gorep compsognathussen en bezweek aan zijn verwondingen in het ziekenhuis terug op het vasteland. Ook Ian Malcolm overleeft het nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:59 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Het boek heb ik nooit gelezen. Daar gaat ie dood aan het eind toch?
Hij schrok tijdens zijn wandeling van een luidspreker die het geluid van een Rex afspeelde, viel van een heuvel, brak zijn enkel en was daardoor een makkelijk doelwit voor de compies.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij wilde hij buiten een wandeling maken aan het einde van het boek, wachtend op de helicopter, maar werd gegrepen door een gorep compsognathussen en bezweek aan zijn verwondingen in het ziekenhuis terug op het vasteland. Ook Ian Malcolm overleeft het niet
Ow ja, die kinderen die daarmee speeldenquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:10 schreef Syntos het volgende:
[..]
Hij schrok tijdens zijn wandeling van een luidspreker die het geluid van een Rex afspeelde, viel van een heuvel, brak zijn enkel en was daardoor een makkelijk doelwit voor de compies.
Hij werd daar ter plekke gedood.
Ik zal hem niet missen. Zijn even briljante broer ook niet. Maar die heeft ook historie geschreven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:09 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Zijn er zo weinig FOK!kers die deze baas zullen missen?
Net zoals bij King Kong.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:46 schreef DroogDok het volgende:
Als je Jurrasic Parc nu terugziet kan je je niet meer voorstellen dat je de special effects toen goed vond.
Jijquote:
IRL durf je niet zo te kijken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Wauw, tong80 post in mijn topic
[..]
Jij
Kom dan.quote:
quote:
Op mijn zolderkamer.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:00 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Op mijn zolderkamer.
watquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:46 schreef DroogDok het volgende:
Dat ja. Te lang geleden dat ik die film voor het laatst heb gezien.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:44 schreef HPLC het volgende:
Ik vond het altijd zo'n schattig opaatje die je het kon vergeven dat hij zijn droom wilde najagen. 90 jaar, mooie leeftijd
Er zit ook CGI in die gewoon zwaar verouderd overkomt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
watBen jij gestoord? Stan Winston is een absoluut genie. Een gigant in de filmwereld die fantastische wezens tot in detail wist na te maken. Niks geen special effects maar pure ambacht!
Noem mij die scenes dan maar eens op. JP heeft zoveel detail in zijn films zitten, zoveel werk met het maken van de verschillende dino's. Alleen de achtervolgings-scene schiet mij door het hoofd maar ook die is grafisch gezien nog steeds meer dan prima te doen. Zeker in vergelijking met de special effects die tot grofweg 2010 nog werden gebruikt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:27 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Er zit ook CGI in die gewoon zwaar verouderd overkomt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |