abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6454283
Ik hoorde laast via een meisje die ik ken dat er strings voor kleine meisjes zijn van 8jaar bv Ik vind dat behoorlijk ziekelijk, vooral omdat een string een lustobject is en dat past dus totaal niet bij een meisje van 8jaar, Ook denk ik niet dat ze het zelf beseffen. Als ik het zo hoor dragen haar leeftijds genootjes ook stringetjes.
Ik vind strings meer voor meisjes boven de 14jaar Daaronder vind ik eigenlijk tejong
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_6454309
Uhm je hebt wel gelijk hoor, maar die meisjes hebben ook al van die strakke broekies aan meestal...
Billie Holiday is Lady Day!
pi_6454338
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Uhm je hebt wel gelijk hoor, maar die meisjes hebben ook al van die strakke broekies aan meestal...
Soms ook van die wit-doorschijnende aka breeZaah
Dan ben je toch behoorlijk stom bezig
(vroeger liep iedereen tenminste nog in een trui met een grote beer )
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:20:43 #4
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_6454341
Het is toch gewoon ondergoed, dus waarom niet?
* Jojogirl vindt het wel kunnen. Het gaat gewoon om hoe iemand zich gedraagt en niet om wat ze aanheeft onder haar kleren.

Er was hier trouwens al een topic over een maand geleden oid.

donderdag 24 oktober 2002 @ 22:20:55 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_6454347
Het wordt inderdaad steeds jonger, mijn nichtje van twaalf heeft ook al een navelpiercing.
En dan te bedenken dat ik op die leeftijd nog in een turtles trui liep .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_6454370
kan je niet anders dan gelijk geven.

ik vind dat dat 'vroeg volwassen worden' te ver doorslaat in onze (westerse) samenleving.... make-up moeten ze imho ook verbieden onder de 14.

FOK!fossiel donderdag 24 oktober 2002 @ 22:22:00 #7
8443 cptmarco
it's captain...
pi_6454375
pas geleden stond er een stuk van in de krant, kinderstrings schijnen enorm goed te lopen bij de Hema.
pi_6454399
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:20 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

(vroeger liep iedereen tenminste nog in een trui met een grote beer )

Waar blijft de tijd?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_6454420
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Waar blijft de tijd?

Die is opgelost sinds de breeZaah hype
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:26:10 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_6454470
Nouja ondergoed valt wel mee inderdaad, dat hoor je eigenlijk ook niet te zien als buitenstaander.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_6454476
Ik vind het personlijk erg fout, dan kan je zeggen dat het gewoon ondergoed is maar dat ligt bij een string toch meestal iets anders.
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
pi_6454479
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:21 schreef -ScuL- het volgende:
kan je niet anders dan gelijk geven.

ik vind dat dat 'vroeg volwassen worden' te ver doorslaat in onze (westerse) samenleving.... make-up moeten ze imho ook verbieden onder de 14.

Een meisje wat vroeger ngo bij mij opschool zat had echt een hele dikke laag smurry op dr face echt lelijk
Een keer was ze telaat en toen mocht ze nog naar huis voor dr make-up (dr vader was leraar)
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:26:51 #13
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_6454484
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
vooral die engelse meisjes.
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:26:55 #14
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6454487
Tegenwoordig willen kinderen zo vroeg mogelijk 'volwassen' zijn. Ik vind het een zorgelijke ontwikkeling. Toen ik 8 was, speelde ik nog met racebanen en modeltreinen. Tegenwoordig staan ze in een groepje bij elkaar een sjekkie te roken... (om maar eens een voorbeeld te geven van wat ik zie)

Dan wat betreft strings voor meisjes van een jaar of 8... tsja. we weten allemaal wel wie daar invloed op hebben gehad.

[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 24-10-2002 22:27]

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_6454509
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:26 schreef speknek het volgende:
Nouja ondergoed valt wel mee inderdaad, dat hoor je eigenlijk ook niet te zien als buitenstaander.
Och het valt wel errug op als je zo'n broek ziet die in dr naat is getrokke of z'n ding erboven uitsteekt (vaak nog in een felle kleur ook )
pi_6454528
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:26 schreef Elmotje het volgende:

[..]

vooral die engelse meisjes.

Duitse ook hoor, Je heb hier zogenaamde wipschuiten Meisjes die lopen de kroeg in en vragen of je meegaat naar hun boot....
pi_6454537
Ik vind het geen normaal ondergoed voor een 8 jarige een string. Als het goed is trekken vrouwen zo'n ding aan om er beter uit zien, dat bv hun kont in hun broek mooier uitkomt of omdat ze het sexy vinden, niet echt iets waar een 8 jarige mee bezig moet zijn lijkt me.
pi_6454565
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:28 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik vind het geen normaal ondergoed voor een 8 jarige een string. Als het goed is trekken vrouwen zo'n ding aan om er beter uit zien, dat bv hun kont in hun broek mooier uitkomt of omdat ze het sexy vinden, niet echt iets waar een 8 jarige mee bezig moet zijn lijkt me.
Vaak is het nog een ideetje van de ouders ook nog
pi_6454600
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:30 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Vaak is het nog een ideetje van de ouders ook nog

Tjah, slechte zaak, dat kinderen sneller 'volwassen' worden oke, maar laat ze nog éventjes kind blijven, en ga dit soort dingen niet zo vroeg al aanmoedigen.
pi_6454614
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:18 schreef MasterDisaster het volgende:
Ik hoorde laast via een meisje die ik ken dat er strings voor kleine meisjes zijn van 8jaar bv Ik vind dat behoorlijk ziekelijk, vooral omdat een string een lustobject is en dat past dus totaal niet bij een meisje van 8jaar, Ook denk ik niet dat ze het zelf beseffen. Als ik het zo hoor dragen haar leeftijds genootjes ook stringetjes.
Ik vind strings meer voor meisjes boven de 14jaar Daaronder vind ik eigenlijk tejong
Waar let jij op
.
pi_6454618
Nee ik vind dat je gelijk hebt, Kleine kinderen moeten geen strings dragen. Ik zou ze dus ook mooi niet kopen als ik een dochter had van die leeftijd! Dan maar ouderweds, kan me niks schelen.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:33:18 #22
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_6454627
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:28 schreef Phuturistixxx het volgende:
Vrouwen ja. Maar dit zijn kinderen en die willen het aan omdat het leuk is, omdat iedereen het heeft, omdat ze net zoals hun grote zussen nichtjes willen zijn of whatever. Niet om jongetjes van 8 op te geilen of uit andere lustgevoelens.
pi_6454632
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:32 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Waar let jij op

Ik ben ook maar een pubertje van 14
pi_6454638
Ranzig idd.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_6454649
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:32 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Waar let jij op

Hij HOORDE het toch........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')