Alice in Wonderland syndroomquote:Op maandag 25 augustus 2014 02:06 schreef Joezi het volgende:
Hoe heet die aandoening die de vriendin van Emil had ook alweer?
Alice in wonderlandquote:Op maandag 25 augustus 2014 02:06 schreef Joezi het volgende:
Ik vind dat ook altijd zo flauw. Wel een kind maken, maar op Fok! ontkennen. In het echt is LS vast heel tof, en Leandra vindt het stiekem best een eer dat Jaap toastjes komt eten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb ik ook al eens verteld, gaat ze het gewoon zitten ontkennen, ik vond het lullig voor LS
Het is sowieso al lullig voor LS dat hij niet met mij getrouwd is.... het is nog veel lulliger voor hem dat jullie doen alsof hij dat wel is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb ik ook al eens verteld, gaat ze het gewoon zitten ontkennen, ik vond het lullig voor LS
maar ze "rund" toch een vorm van Utopia als bedrijf ^^,quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zelfstandige is dan dat ze zelf een FOK!account hebben aangemaakt om zelf te kunnen zeiken over hun ziekzijn?
En weer gaan er 2 met boter en suiker in...quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:06 schreef Joezi het volgende:
Een veehouderij?quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
maar ze "rund" toch een vorm van Utopia als bedrijf ^^,
Iets met zelfvoorzienend en weet ik het wat?
Of was dat een andere COSser?
Als Jaap "toastjes" komt eten moet ik een heel brood in de lengte door midden snijden en op de grillplaat leggenquote:Op maandag 25 augustus 2014 02:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd zo flauw. Wel een kind maken, maar op Fok! ontkennen. In het echt is LS vast heel tof, en Leandra vindt het stiekem best een eer dat Jaap toastjes komt eten.
quote:
Rundquote:
Oh, dat vind ik altijd wel leuk, zo'n draaiend restaurant, dat je uitzicht over de stad tijdens het eten steeds verandertquote:Op maandag 25 augustus 2014 02:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Rund
Maar het is iets van een biologisch rechtsdraaiend restaurant waar je voor niks kunt eten ofzo. Ze heeft het al 100 keer verteld, maar het blijft niet hangen.
veganistemische kartonuithouwerij ofzoquote:Op maandag 25 augustus 2014 02:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Rund
Maar het is iets van een biologisch rechtsdraaiend restaurant waar je voor niks kunt eten ofzo. Ze heeft het al 100 keer verteld, maar het blijft niet hangen.
Oh Lord, die zou ze met huid en haar verscheuren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:11 schreef Joezi het volgende:
Maar door wie wordt Leandra nou bemind? Waxmask??
ik schreef het niet voor niets tussen de " "quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Rund
En ze kent heel veel boeddhistische mensen en ze weet er heel veel van en wij zijn stom ... en domquote:Op maandag 25 augustus 2014 02:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Rund
Je krijgt rechts om andere bacteriën op je bordquote:Op maandag 25 augustus 2014 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik altijd wel leuk, zo'n draaiend restaurant, dat je uitzicht over de stad tijdens het eten steeds verandert![]()
Of het rechts of links draait maakt me dan weer niet zoveel uit.
Oh ja, ze doet een Nepalees, gevonden tijdens de vakantie. Bacon maakt al geen kans meer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:13 schreef Jian het volgende:
[..]
En ze kent heel veel boeddhistische mensen en ze weet er heel veel van en wij zijn stom ... en dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |