SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
11. Niet kkeren
[ Bericht 0% gewijzigd door Maver24 op 24-08-2014 18:58:21 ]![]()
Waarom is de TT meervoud terwijl er hier maar 1 sukkel is? #dtv"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
gemacht*quote:
gr gr x GrammarNazi88"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
brand maar los.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die heeft al een ban stiekem door een TR van eerdergenoemde hier.quote:![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Waardeloos zaadquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef Toefjes het volgende:
Hoe kan hij nou van al die miljoenen zaadcellen de snelste zijn geweest
Of gewoon alleen voorvocht natuurlijk![]()
United 1-1, elk weekend een stukje beter."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Grapjes over joden verlinken kan ik niet waarderen. Mijn opa is gestorven in een vernietigingskamp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Serieus?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die heeft al een ban stiekem door een TR van eerdergenoemde hier.![]()
ik wilde hem nog even laten weten dat feyenoord verloren heeft, dus trapz als je meeleest
U MAD BRO?![]()
![]()
zeg dat maar eens tegen maverquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Serieus?ik wilde hem nog even laten weten dat feyenoord verloren heeft, dus trapz als je meeleest
U MAD BRO?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: