Ik ging net kijken bij deel 14 en ik kreeg nummers van Spears,Aquilera,Westlife,Geri etc etc en als ik ergens van moet :R
Kortom ik zoek een goede knuffelrock cd met echt goede nummers en niet van die commerciele troep Ik zoek nog ff verder maar ik d8 misschien hebben jullie een suggestie, [slijmmode] jullie zijn nml altijd zo goed
[/slijmmode]
quote:Hmm.. volgens mij valt de hele serie dan af.
Op donderdag 24 oktober 2002 21:44 schreef UnleashMitch het volgende:
Kortom ik zoek een goede knuffelrock cd met echt goede nummers en niet van die commerciele troep
Zoiets.
Andere suggesties, (ook al maakt dat dit een dubbeltopic, sorry) ? ik hoorde Sade met lovers rock?
De eerste knuffelrock is nog geen troep: Hotel California en nog meer van die nummers. :d
[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 24-10-2002 21:49]
En inderdaad, all knuffelrock cd's zijn volgestampt met bekende nummers en bekende artiesten. Maar om dat nou meteen als reden te nemen om niet die cd's op te zetten... het is gewoon lekkere en goede muziek!
quote:* UnleashMitch persoonlijk vind shakira,spears,geri,aquilera geen lekker en goede muziek. om maar te zwijgen van marc anthony
Op donderdag 24 oktober 2002 21:49 schreef Nyame het volgende:
het is gewoon lekkere en goede muziek!
quote:Die staan NIET, ik herhaal NIET op knuffelrock 3!!
Op donderdag 24 oktober 2002 21:50 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
* UnleashMitch persoonlijk vind shakira,spears,geri,aquilera geen lekker en goede muziek. om maar te zwijgen van marc anthony
(wel micheal stipe, kirtin hersch, roxette, allanah myles en meerdere tijdlozen! -> uit mijn hoofd gezegd dan...)
Maar voor je etentje zou je ook kunnen denken aan Whitesnake, Mr Mister, Mr. Big, Scorpions, Gary Moore
quote:Morbid Angel, Slayer
Op donderdag 24 oktober 2002 22:20 schreef hoppe het volgende:
Ik zat meer te denken aan Kreator, Exodus, Testament, The Crown, Nile etc. om in de stemming te komenMaar voor je etentje zou je ook kunnen denken aan Whitesnake, Mr Mister, Mr. Big, Scorpions, Gary Moore
quote:Zo misselijkmakend?
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:57 schreef Cancel het volgende:
Gewoon Massive Attack - Mezzanine opzetten, kan je meteen het eten overslaan...
puike achtergrond muziek!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |