Zo moeilijk is het niet, zeker niet als je 1,95 bentquote:
Ga jij er dan staan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, zeker niet als je 1,95 bent
Ben geen 1,95 maar ik zou die bal pakkenquote:
Ja, daar weet je vriend alles van.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben geen 1,95 maar ik zou die bal pakken
Wat heeft lengte met wel of niet uitlopen te maken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, zeker niet als je 1,95 bent
Denken dat je een bal wel pakt als je op de middenstip staatquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:31 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat heeft lengte met wel of niet uitlopen te maken?
Wat heeft dat hersenspinsel met dit topic te maken?quote:
Maakt niet uit, die bal kan er nooit in als Zoet op de lijn staat, of op 5 meterquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:43 schreef MrTorture het volgende:
Een speler met Willems in de buurt is niet gedekt
Daar heb je wel een punt, maar ik snap zijn twijfels ook welquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die bal kan er nooit in als Zoet op de lijn staat, of op 5 meter
Is gewoon een enorme fout van Zoet, Willems hoeft alleen mee te lopenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:47 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar ik snap zijn twijfels ook wel
Dan snap ik nog niet waarom het feit dat hij blijkbaar 1,95 is het voor makkelijker zou moeten maken niet uit te komen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denken dat je een bal wel pakt als je op de middenstip staat
Als je niet snapt dat een keeper van 1,95 meer op zijn lengte vertrouwt dan een van 1,80 dan houdt het opquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dan snap ik nog niet waarom het feit dat hij blijkbaar 1,95 is het voor makkelijker zou moeten maken niet uit te komen.
En daarom zou een keeper van die lengte juist eerder uitkomen omdat hij toch niet zo makkelijk gelobt wordt. Dus ik snap nog steeds niet waarom het voor een lange keeper makkelijker zou moeten zijn op zijn lijn te blijven.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je niet snapt dat een keeper van 1,95 meer op zijn lengte vertrouwt dan een van 1,80 dan houdt het op
Je snapt het punt als je je eigen redering omdraaitquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:56 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En daarom zou een keeper van die lengte juist eerder uitkomen omdat hij toch niet zo makkelijk gelobt wordt. Dus ik snap nog steeds niet waarom het voor een lange keeper makkelijker zou moeten zijn op zijn lijn te blijven.
Maar als ik hem omdraai klopt hij niet meer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je snapt het punt als je je eigen redering omdraait
Dan klopt hijquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:58 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maar als ik hem omdraai klopt hij niet meer.
Okee.. Eigenlijk wist ik wel dat ik jouw topics over voetbal niet serieus moet nemen. Trap ik er toch weer in.quote:
Jammer voor je, anders kon je wat lerenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Okee.. Eigenlijk wist ik wel dat ik jouw topics over voetbal niet serieus moet nemen. Trap ik er toch weer in.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer voor je, anders kon je wat leren
PSV is coolerquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Niet buitenlands voetbal kijken
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |