twitter:djhkirschman twitterde op woensdag 11-06-2014 om 06:48:31"Press ZL to Squid" is probably the greatest direction in a video game I've ever seen. #Splatoon #E3 #Nintendo reageer retweet
Whehehe.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:59 schreef Joezi het volgende:
twitter:djhkirschman twitterde op woensdag 11-06-2014 om 06:48:31"Press ZL to Squid" is probably the greatest direction in a video game I've ever seen. #Splatoon #E3 #Nintendo reageer retweet
Hoeveel verschillende flavours zullen mensentranen wel niet hebben. De smaak zal misschien van elk persoon verschillen, maar ook het dieet en gezondheid is denk ik een grote smaakfactor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:10 schreef Voxs het volgende:
Uien aan het snijden voor Vlaams stoofvlees.
Rietjes om tranen op te vangen leek me beste optie.
Joez, geef me een adres dan stuur ik het op!
Ik pak mijn koffers vast in voor een veldonderzoek.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende flavours zullen mensentranen wel niet hebben. De smaak zal misschien van elk persoon verschillen, maar ook het dieet en gezondheid is denk ik een grote smaakfactor.
Misschien zijn Malagassische kindertranen wel het lekkerst en dus erg exclusief en gewild. Tjing tjing!
Okay je eerste opdracht: Een smaakonderzoek naar verse Siberische bejaardenmannen tranenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik pak mijn koffers vast in voor een veldonderzoek.
Contractbespreking graag :
Waarom is dit nog nooit onderzocht?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende flavours zullen mensentranen wel niet hebben. De smaak zal misschien van elk persoon verschillen, maar ook het dieet en gezondheid is denk ik een grote smaakfactor.
Misschien zijn Malagassische kindertranen wel het lekkerst en dus erg exclusief en gewild. Tjing tjing!
Omdat dit idee wel zo geniaal is. Oogkruim als onmisbare kruid in elke keuken. Traanvocht shots als de nieuwe Yakult, maar dan echt heullll gezond!quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom is dit nog nooit onderzocht?
Hmm, het aroma is ziltig en gekruid, een beetje rokerig. Smaak is zout, leer, kruiden en oude tabak. Nasmaak is rokerig en licht alcoholisch.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay je eerste opdracht: Een smaakonderzoek naar verse Siberische bejaardenmannen tranen
Oke, reporting back in 10.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay je eerste opdracht: Een smaakonderzoek naar verse Siberische bejaardenmannen tranen
owquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, het aroma is ziltig en gekruid, een beetje rokerig. Smaak is zout, leer, kruiden en oude tabak. Nasmaak is rokerig en licht alcoholisch.
Aangenomen, smaakmanagerquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, het aroma is ziltig en gekruid, een beetje rokerig. Smaak is zout, leer, kruiden en oude tabak. Nasmaak is rokerig en licht alcoholisch.
oorsmeer is niet te nassenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:44 schreef PeZu het volgende:
Idee gepikt van mijn 3 Spices
Gerookte mix van gedroogd oorsmeer, snot en traankruim.
daarom ook mixquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |