Dat denk ik ook. Voetballend gewoon beter.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kunnen ze nog steeds niet. Ajax gaat nog steeds gewoon kampioen worden hoor.
Vandaar dat Ajax enige doelpunt uit een counter kwam en na een dramatische fout van Willems.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klopt, zijn deze wedstrijd soms echt weggetikt.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:37 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Serero is een van de beste van het afgelopen seizoen mafkees
No shit Sherlockquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar vandaag faalde Frankie met zijn wisselbeleid.
Dit is precies waar je voor uit moest kijkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kom op zeg, lekker opportunistisch.
Speelde een vrij aardige partij eigenlijk. 100% de schuld van Frank deze verliespartijquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:39 schreef Heeinz het volgende:
En die gruwelijke debiel van een Van Rhijn jezus de tering het is toch niet te geloven
Nee waar was Boilesen bij die goals?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:39 schreef Heeinz het volgende:
En die gruwelijke debiel van een Van Rhijn jezus de tering het is toch niet te geloven
Ik weet wel beter.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit is precies waar je voor uit moest kijken
Aldus een PSV'erquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaar dat Ajax enige doelpunt uit een counter kwam en na een dramatische fout van Willems.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:32 schreef Devz het volgende:
Goed uitgecounterd door psv de tweede helft, maar ik vond ze niet beter. Wel efficiënter natuurlijk.
Wat is daarmee ???? Speelde een prima pot hoor, had Depay in zijn zak.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:39 schreef Heeinz het volgende:
Net bij FOX. Rekik raakt de bal niet. Puntquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk na het huilen maar even terug.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Chase Rekik raakt gewoon de bal hoor met zijn voet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |