Ze hebben geen eens broekzakjes in die sportbroekjes.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van Rhijn had Mertens altijd in zijn broekzak.
Lekker van flanken wisselen met Ghazi, Willems weet het niet meer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:52 schreef Heeinz het volgende:
Voordeel is wel dat die Willems waarschijnlijk geen flauw benul heeft wat hij aanmoet met Schöne
Die druiven in het centrum zullen dat wel goed oppakkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker van flanken wisselen met Ghazi, Willems weet het niet meer.
Narsingh kan er geen klote van joh.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:50 schreef Heeinz het volgende:
Narsingh speelt bij PSV, hier ben ik niet zo blij mee
Als we er niet minimaal 3 scoren ben ik hevig teleurgesteld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die druiven in het centrum zullen dat wel goed oppakken
En dan die Brenet
Boilesen gaat het moeilijk met hem krijgen denk ikquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Narsingh kan er geen klote van joh.
Of andersomquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Boilesen gaat het moeilijk met hem krijgen denk ik
Ik neem dit terug wat waren ze slecht de tweede helftquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feyenoord toch wel weer erg goed hoor als die dat door gaan trekken dan gaan ze het ons nog lastig maken
haha echt belachelijk slecht inderdaadquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik neem dit terug wat waren ze slecht de tweede helft
Verstandig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik neem dit terug wat waren ze slecht de tweede helft
Eerste helft met vooral Clasie was misschien wel het beste voetbal wat ik tot nu toe heb gezien in de Eredivisie. Daarna heeft Fretsj het goed verneuktquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
haha echt belachelijk slecht inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |