Je vindt het vreemd dat mensen je autihobby bij dit soort autiklachten betrekken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:35 schreef Socios het volgende:
Altijd maar weer treinspotten erbij halen! *zucht* Zo flauw! Alsof mensen die treinen spotten niet kunnen of mogen klagen!
Voorts ben ik allesbehalve jaloers.
Ik heb nog nooit 'gefapt' op treinen. De tweede bewering is dus irrelevant.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:37 schreef Rezania het volgende:
Ga toch lekker op treinen fappen man, daar bereik je wel veel mee in je leven hè.
Ja, kinderachtig is het zelfs.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je vindt het vreemd dat mensen je autihobby bij dit soort autiklachten betrekken?
Het is wel degelijk relevant.quote:
Dit is nou een faire analyse i.p.v. zomaar wat roepen om een "backfire" te beginnen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is wel degelijk relevant.
Niks mis zijn met het fan zijn van treinen, maar jij bent anti alles wat sociaal is, alles wat populair is, alles wat avontuurlijk is, eigenlijk bijna anti alles volgens mij. In combinatie met jouw fanatieke treinhobby geeft dit toch wel een beetje een beeld van jouw leventje.
Net zoals jouw gejank over zo'n beetje ieder normaal gedrag van mensen.quote:
Ik heb gereisd ja, en nu? Was leuk hoor, maar ik leer toch echt veel meer van een jaar studeren. Op reist heb je het niet zo vaak over genetische modificatie, fermentatie of celbiologie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:42 schreef Karelnoord het volgende:
[..]![]()
Dit had je ook gewoon in één keer kunnen toegeven, had mij wat moeite bespaart.
in je kleinste kamer misschienquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:51 schreef Mortaxx het volgende:
Waar moet ik anders mijzelf ontdekken?
In Nederlandquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:51 schreef Mortaxx het volgende:
In de trein van Zwolle naar Amersfoort natuurlijk, net zoals TS.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:51 schreef Mortaxx het volgende:
Schiermonnikoog?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:51 schreef Mortaxx het volgende:
Jij bepaalt niet wat de norm is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net zoals jouw gejank over zo'n beetje ieder normaal gedrag van mensen.
Oh nu heb je ineens wel gereisd? Jij veranderd sneller van mening dan mening PVDA representantquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net zoals jouw gejank over zo'n beetje ieder normaal gedrag van mensen.
[..]
Ik heb gereisd ja, en nu? Was leuk hoor, maar ik leer toch echt veel meer van een jaar studeren. Op reist heb je het niet zo vaak over genetische modificatie, fermentatie of celbiologie.
De meerderheid wel.quote:
Ik zei ja op je vraag, dombo.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:53 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Oh nu heb je ineens wel gereisd? Jij veranderd sneller van mening dan mening PVDA representant.
Oh ja joh, nu is het mijn schuldquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
De meerderheid wel.
[..]
Ik zei ja op je vraag, dombo.
Niet mijn schuld dat jij niet kan begrijpend lezen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:56 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Oh ja joh, nu is het mijn schuld. Woutertje..
HET IS DE SCHULD VAN DE RIJKEN!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |