abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_417717
Annet en Dees horen flarden van buiten en reageren daar dan op. Dees hoort haar naam:'Hoor je dat? Hoor je dat? Hij noemt mijn naam!'

Annet:'Als ze het over mij gaan hebben en onwaarheden vertellen, dan kennen ze me nog niet' Dees:'Mij ook niet'

Dees:'Moet je hem horen, hij zegt dattie weet wat er uitgezonden wordt...'

Annet zegt dat ze hoopt dat dit niet tegen haar gaat werken. Dees zegt 'Welnee, je weet toch wat er met Darius is gebeurd... De mensen kunnen nog 24 uur bellen.'

Dan zegt ze dat Ed zo binnen komt. De kaarters gaan rustig door. Ed gaat naar de badkamer. Gaat ff zitten, drinkt wat en zegt dan dattie moet kotsen' De kaarters horen het. Hieke wordt er beroerd van zegt ze.

Dees gaat naar Ed in de badkamer. Ze zegt dat Ed helemaal gelijk heeft, maar daar hoeft ie toch niet van te kotsen? Ze begrijpt dat het niet eerlijk is, dat hij overstuur raakt. Dat geeft toch nix...

Ed gaat uitleggen dat hij niet tegen oneerlijkheid kan. Hij heeft het eigenlijk allemaal al gezegd. Ja zegt Dees ik snap het wel. Ed vertelt een Ali verhaal over niet tegen zwervers voor een mooi paleis kunnen.

Dees is heeeeeel begrijpend. Ed zegt dat het in de DBK erg hoog opliep, dat gaan ze vast niet uitzenden. Hij vertelt dat zijn zoontje ook gezien heeft dat Georgie zegt dat Ed een wereldgozer is maar dattie hem toch gaat nomineren. Hij vertelt over de DBK en dat hij daar gezegd heeft dat de regels niet kloppen. Niet voor Ed, maar voor alle nieuwkomers. Hij zegt tegen dees dat zijn overleden opa bij hem was toen hij de DBK verliet. Zijn opa vertelde dat Ed de winnaar was, BB kon Ed niet uitleggen waarom ze niet eerlijk waren. Dus Ed is de morele winnaar, ook al deden ze in de DBK of hij de verliezer was. Hij voelde zijn opa heel sterk.

Dees zegt steeds op een zalvend toontje:'Als jij dat zo voelt.....'

Ed vertelt verder over een spelletje ganzebord. Drie stappen vooruit, drie achteruit maar je kan wel winnen. Dees is het helemaal met Ed eens, het is niet eerlijk. Zij voelt zich ook al een winnaar. Ed gaat het nog wat beter uitleggen en dan:

Reclame...

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_417732
dees heeft het over Rex. Ed zegt dat hij daarom veel en vreemde smaak had in zijn mond bij het binnengaan van het huis. Had het ook met zijn vrouw erover gehad. Dat hij na 1 week genomineerd zou worden. De conclusie die hij trok was dat hij het zou proberen. Dees vraagt of Ed echt dacht dat Ed mensen kon veranderen. Ed zegt:'Mensen of BB'

Hij vertelt dat Ferdi vindt dat Ed met zijn kop tegen een betonnen plaat aanloopt. Ed zegt dattie dat dan nu gevoeld heeft, maar hij blijft het proberen. Dees vraagt of hij daar zijn energie wel in wil steken.

Ed begint daarop een verhaal over een man van 33 met een vrouw van 21 in de duinen. De clou is, dat zij nog niet toe is aan dezelfde dingen als die man en dan ga je voorzichtig verder om haar niet af te schrikken. Wazig verhaal, maar Dees zegt steeds: 'Ik snap het wel, ik snap wel hoe het werkt in je hoofd'

Ed:'Misschien ga ik strax wel met Georgie weg.' Dees: 'Dat zou me nix verbazen' Ze komen op Leo. Of hij ook om dit soort redenen is weggegaan. Dat zou best kunnen zegt Dees. Leo heeft het niet uitdrukkelijk gezegd. Ed gaat vertellen dat Leo heel onvriendelijk deed tegen BB toen hij eruit kwam. Dat mag Ed eigenlijk niet zeggen, maar hij doet het toch zegt ie. Dees staat ervan te kijken. Ze was wel de enige die er niet verbaasd van stond dat Leo wegging.

Ed zegt dat dit niet gaat over of hij zijn familie mist. Dees snapt het. Zij had ook ruzie met Annet kunnen krijgen door de insinuaties in de DBK.

Ed begint weer een wazig verhaal dattie zich verbonden voelt met de hele wereld, met alle zielige mensen, met alle ambtenaren.. Net zoals zonet met zijn opa. Ik snap er nix van, maar Dees begrijpt hem volkomen. Ed voelt het dat Dees het begrijpt.

Ze denkt dat Ed zijn energie wel beter kan besteden. Ed:'Dat zegt Ferdi ook.'

Ze lopen ondertussen naar de keuken. Dees loopt terug naar Annet denk ik. Ed neemt iets te drinken en gaat op zijn hruken in de badkamer zitten.

De kaarters gaan vrolijk door zonder geluid.

Ed snuift en kucht wat.

pi_417745
Annet komt nu ff bij Ed kijken. Ze komt hem een chocolaatje geven, dat had ze van Miranda gekregen. Ze had hem maar ff met rust te laten net. Ed:'I got the power'

Ed zegt dat ie zoveel power voelt nu... Is Annet aan het klaverjassen? Nee, dat kan ze niet. Kom ff zitten dan zegt Ed.

Ze denkt dat hij zich druk maakt om nix. Ed:'Om nix!!! Dan begrijp jij het echt niet!'

Hij gaat het haar uitleggen. Dat je niet langs oneerlijkheid moet lopen. Zo is Annet ook niet. Hij vertelt weer dat ze hem in de DBK vertelt hebben dat ze onzorgvuldig met de spullen omgaan.

Bi komt ondertussen langs en vraagt of het veilig is (Om naar het toilet te gaan - Red.) Ed vertelt door over het DBK incident. Hij ging misschien te ver ging misschien, dat hij ze beledigde misschien. Maar hij moest stoom afblazen. Voelde zich steeds beter hoe kwaaier hij werd. Toen stopte BB de discussie. Dat was wat zijn respect voor BB weghaalde. Dat doet hij ook niet met zijn zoontje van 7.

Ondertussen zegt 'De Stem' dat ze batterijen moeten wisselen. Ed gaat gewoon door tegen Annet. De rest gaat batterijen wisselen. Ed begint over de kracht die hij voelde toen hij de DBK verliet. Hij voelde de kracht in zichzelf, het is hetzelfde verhaal als net tegen Dees. Alleen laat hij zijn overleden opa eruit. Annet begrijpt het helemaal, net als Dees eerder.

donderdag 26 oktober 2000 @ 00:08:57 #79
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_417755
I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')