quote:Op zondag 24 augustus 2014 07:18 schreef Trebo het volgende:
Antiklacht: Het is overzichtelijk, want alle klapjostis van FOK! zitten op 1 plek.
Is onzekerheid van die pukkelige nerdjes die zelf op school gepest worden en dan huilend naar mama rennen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 08:50 schreef Gewas het volgende:
In Klaagbaak is het wel een sport geworden om op alle mogelijke manieren de TS te kunnen bashen.
'Hoge' bomen vangen veel wind...Dan moet je je smoel maar houden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 08:50 schreef Gewas het volgende:
In Klaagbaak is het wel een sport geworden om op alle mogelijke manieren de TS te kunnen bashen.
Eens. Guus Gelijk..quote:
Heel vervelend als autist inderdaad...quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:44 schreef hoink581 het volgende:
Soms heb je wel eens een oneliner van twee zinnen, maar dan is het geen oneliner meer.
Ja, hoe noem je zoiets dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heel vervelend als autist inderdaad...
Goed verhaal man, zou nog eens lezen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 08:38 schreef Salmannassar het volgende:
Bij mij hebben ze alles geprobeerd maar zijn ze nooit geslaagd. Mij lul je niet weg. Ik lul jou weg!
En er zijn uitzonderingen op de klapjosti- regel, waaronder yours truly.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar je kunt hier ook gewoon wegblijven he.
Jou bedoelde de TS o.a. als hij het over klapjosti's heeft. Want je probeert iets inhoudelijks te zeggen maar faalt volledig. Laat sarcasme, of wat daar voor door moet gaan, maar over aan de intellectuelen alhier. Het schijnt er btw van te barsten doen geruchten de ronde in de wandelgangen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Goed verhaal man, zou nog eens lezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |