Okquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:30 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Jou bedoelde de TS o.a. als hij het over klapjosti's heeft. Want je probeert iets inhoudelijks te zeggen maar faalt volledig. Laat sarcasme, of wat daar voor door moet gaan, maar over aan de intellectuelen alhier. Het schijnt er btw van te barsten doen geruchten de ronde in de wandelgangen.
Voor de rest kan je het lazarus krijgen, sub'topper'.
Asjemenou...quote:
Was het onoverzichtelijk dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hier moet ik gepost hebben
Om het overzichtelijk te houden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:56 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Was het onoverzichtelijk dan?
Ok Wenferquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:40 schreef TheBurnerMan het volgende:
Tereckte klacht. Ik vind het ook altijd sneu dat Wenfer afgebekt word hier.
volledig terecht met z'n kut dubbele monksquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:40 schreef TheBurnerMan het volgende:
Tereckte klacht. Ik vind het ook altijd sneu dat Wenfer afgebekt word hier.
Hij heeft tenminste wel een smaak. Al zijn zonder monk straps natuurlijk veel stijlvoller.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
volledig terecht met z'n kut dubbele monks
quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:02 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste wel een smaak. Al zijn zonder monk straps natuurlijk veel stijlvoller.![]()
[ afbeelding ]
En echte vrouwen dragen dit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echte mannen dragen dit
oneensquote:Op maandag 25 augustus 2014 02:07 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
En echte vrouwen dragen dit.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
oneens.quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echte mannen dragen dit
Laat dat maar eens zien.quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net was je het er nog mee eens
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:07 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Klopt je hebt helemaal gelijk hetzalallemaalwel. Volgens mij ben jij een hele slimme en verstandige jongeman. En echte vrouwen dragen dit.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dankje, maar geen interesse.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |