quote:Op zondag 24 augustus 2014 05:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ga dat maar ergens in een hoekje doen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 05:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje wel ja, en dat voor een man.
Scherp!quote:Op zondag 24 augustus 2014 05:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, ze is dus een rat die een zinkend schip heeft verlaten
Waarschijnlijk wel. Ik weet er zo weinig van, dat ik er niet over kan oordelen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 05:07 schreef ChocoFan het volgende:
Is het erg dat ik beide heren kan van tv.
Tips?quote:Op zondag 24 augustus 2014 05:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Je bent nu wel een erg diep graf voor jezelf aan het graven!
Kansloze situatie. Je kunt proberen je broek te laten zakken, maar je loopt risico dat je daarna aangehouden wordt.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 05:07 schreef ChocoFan het volgende:
Is het erg dat ik beide heren kan van tv.
Ach, ik vind de programma's waar ze aan meededen leuk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 05:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Ik weet er zo weinig van, dat ik er niet over kan oordelen.
Die zijn vast op TLC of MTV?quote:Op zondag 24 augustus 2014 05:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach, ik vind de programma's waar ze aan meededen leuk.
Op mijn pc, daar kijk ik alles, 1 kan ik van project runway, 1 van celebrity Big Brother Engeland.quote:
Kannen, kunnen, kennen, konnen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 05:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Op mijn pc, daar kijk ik alles, 1 kan ik van project runway, 1 van celebrity Big Brother Engeland.
Ik kijk ook wel eens naar dat soort programma's. Heb je dat met dat honden trimmen wel eens gezien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 05:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach, ik vind de programma's waar ze aan meededen leuk.
Die niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 05:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel eens naar dat soort programma's. Heb je dat met dat honden trimmen wel eens gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |