Ok manquote:Op zondag 24 augustus 2014 03:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent een bloedmooie vrouw, dus wat kunnen ze nu zeggen?
Laten we het er maar op houden dat smaken verschillenquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat is er?
Ik vind snakelady oprecht een hele mooie vrouw, jij niet?
Beetje lafjes dit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat smaken verschillen
Daar zou ik mij als zelfbewuste, bloedmooie vrouw toch mooi geen moer van aantrekken...Maar wie ben ik?quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dank je, maar lullige dingen en anders verzinnen ze wel iets.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:25 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Daar zou ik mij als zelfbewuste, bloedmooie vrouw toch mooi geen moer van aantrekken...Maar wie ben ik?
Dat is zijn middle name. VD is niet OK imho. Maar daarvan is hij al op de hoogte. Nu het inzicht nog..quote:
Hahah truequote:Op zondag 24 augustus 2014 12:28 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat is zijn middle name. VD is niet OK imho. Maar daarvan is hij al op de hoogte. Nu het inzicht nog..
Whatever jongen.quote:
Ben je er weer? Enorme sukkel. Heb je je pillen al op voor vandaag?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:28 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat is zijn middle name. VD is niet OK imho. Maar daarvan is hij al op de hoogte. Nu het inzicht nog..
Ik ben benieuwd welke bom eerder zal ontploffen inderdaad. Voorlopig denk ik dat we veel banger moeten zijn voor een oorlog met Rusland dan met IS. IS is net zoiets als de Taliban dus die hebben echt niet de macht om een oorlog met de NAVO te beginnen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:27 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
De wereld gaat kapot in 2014
Echt, Europa wordt vernietigd.
Zie: Rusland-Oekraine, ISIS in Syrie en Irak, Libie, Pakistan-India, Israel-Gaza
Begin maar alvast met een schuilkelder bouwen en hamsteren
suc6
Als jij net zo'n sukkel was als ik zou je mij wel beter van repliek dienen. Maar jij zit nu 1maal vast op jouw niveau. Sad but true. En m'n glucacide en methformine heb ik nog niet geslikt want mijn suiker is goed. Verder nog irrelevante vragen of was dat je dagelijkse bijdrage weer aan dit forum? Loser..quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ben je er weer? Enorme sukkel. Heb je je pillen al op voor vandaag?
Chicken?quote:
Flikker toch op, zielige knurftquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:48 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Als jij net zo'n sukkel was als ik zou je mij wel beter van repliek dienen. Maar jij zit nu 1maal vast op jouw niveau. Sad but true. En m'n glucacide en methformine heb ik nog niet geslikt want mijn suiker is goed. Verder nog irrelevante vragen of was dat je dagelijkse bijdrage weer aan dit forum? Loser...
Update: pilletje geslikt. Kan jij ook weer rustig slapen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |