Ze ziet er zeker goed uit! Vond het alleen geen diepte interview, had toch wel gehoopt dat ze naar Charlotte zouden vragen. Zag Isa namelijk wel een beetje verbeten kijken toen je beelden van Charlotte zag. Had ook wel willen weten of ze al oud-bewoners gezien heeft.quote:
Oppervlakkig interview met een hoop restricties was het.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:42 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze ziet er zeker goed uit! Vond het alleen geen diepte interview, had toch wel gehoopt dat ze naar Charlotte zouden vragen. Zag Isa namelijk wel een beetje verbeten kijken toen je beelden van Charlotte zag. Had ook wel willen weten of ze al oud-bewoners gezien heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isabella blijft wachten op GiorgioTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Nee Aike en Isa zijn echt goede vriendinnen, vandaar dat ze Aike nog niet heeft kunnen bereikenquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 07:15 schreef Poezewoes het volgende:
"En afgelopen week heb ik een bespreking gehad met platenmaatschappij 8Ball en Talpa Music. Er komen namelijk zoveel boekingen voor optredens binnen, dat ik een kans zie om van mijn hobby mijn werk te maken. Dus dat ik niet meer ga werken als verpleegkundige."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isabella blijft wachten op Giorgio
![]()
![]()
![]()
Ze heeft wel een FB-pagina, maar is daar AFAIK (nog) niet actief op.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:54 schreef nibbit123 het volgende:
Is Isabella trouwens al ergens gespot op facebook ofzo? Ik zie alleen een algemene fanpagina, maar verder nog niets.
Misschien dat Pearlbitch dit weet (aangezien je ook een foto plaatste een paar berichten geleden)?
Leuke foto's allemaalquote:Op zondag 7 december 2014 17:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Iesje woensdag bij Café Bolle Jan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iesje en Marijequote:Op maandag 8 december 2014 15:44 schreef IsitHeaven het volgende:
![]()
1e dag thuis.
[ afbeelding ]
En met Marije.
[ afbeelding ]
Van isabella-smit.com
Iesje ziet er altijd goed uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |