quote:vaker naar buiten!
Op donderdag 24 oktober 2002 21:02 schreef FrEeZzE het volgende:
Iemand daar ook last van? Kep 't toch al een tijdje, en je zou denken dat 't door slaaptekort komt, maar ik slaap nu toch steeds van half 12 tot 9, dus zou opzich lang genoeg moeten zijn. Wat kan ik doen om d'r vanaf te komen?Ik zie namelijk niemand anders ermee, en 't zijn geen wallen, maar meer donkere plekken onder je ogen...
Heb het ook hoor, gewoon mee leren leven...
Maar dat is dus alleen een optie als je er echt heel erg mee zit. Anders moet je er maar mee leren leven.
Die potjes en zalfjes zijn toch vaak alleen maar voor wallen. Kringen valt weinig tegen te doen, behalve make-up. En dat ben ik iig niet van plan te gebruiken.
Vraagje als ze er heel lang zitten, kunnen ze dan nog weg?
Ik hoop het wel. anders vind ik het erg sneu
Anders hebben sommige mensen een vooroordeel dat je blowed of andere rare dingen doet
Bij mij is het in ieder geval gewoon oververmoeidheid, hoewel ik nooit ziek wordt :S
[Dit bericht is gewijzigd door voodoolady op 30-10-2002 13:39]
Anywayz, ik heb ze ook en het schijnt dat door veel te drinken de nieren beter gaan werken en dat daardoor ook je kringen afnemen...
Ook is mij ooit vertelt dat het ook door mn bril komt, en als je die niet meer zou dragen dat het daardoor ook weggaat...
Kan iemand die laatste 'theorie' beamen?
Volgens mij ist gewoon een combinatie van slaaptekort, conditie, veel achter monitoren zitten en te weinig vocht/vitamines!
quote:Ooww, wel iets anders.. Nou ja, hopen dat ik dan die vorm van bril-kringen heb
Op woensdag 30 oktober 2002 22:42 schreef FrEeZzE het volgende:
Dat over die bril is iets anders volgens mij... je ziet altijd bij mensen die een bril dragen, als ze hun bril afzetten dat het wat grauwig onder hun ogen is. Gaan ze lenzen dragen, dan is dat na een week of 2 weg. Maar dat is heel iets anders al die kringen waar ik 't ove heb...Volgens mij ist gewoon een combinatie van slaaptekort, conditie, veel achter monitoren zitten en te weinig vocht/vitamines!
'k Wil namelijk wel lenzen enzow, maar die stomme kringen (niet zozeer alleen grauwig, maar ook wat blauwig enzow) zijn zo mega-bleh!
Ff zoeken/navragen daarover dan maar
quote:Werkt dat ook tegen kringen dan? Daar gaat dit topic namelijk over
Op woensdag 30 oktober 2002 23:36 schreef SEMTEX het volgende:
Het werkt echt: ik ben wallenkampioen en dit spul maakt ze stukken minder (wel blijven smeren): Calendulazalf! Try it yourself!
kringen: zoals ik zei dat kleine potje van L'Oreal, werkt geweldig.
quote:Ook voor mannen?
Op vrijdag 1 november 2002 14:01 schreef DarkElf het volgende:
kringen: zoals ik zei dat kleine potje van L'Oreal, werkt geweldig.
quote:Ja, sorry
Op vrijdag 1 november 2002 12:52 schreef Herfst het volgende:[..]
Werkt dat ook tegen kringen dan? Daar gaat dit topic namelijk over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |