abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6452572
Iemand daar ook last van? Kep 't toch al een tijdje, en je zou denken dat 't door slaaptekort komt, maar ik slaap nu toch steeds van half 12 tot 9, dus zou opzich lang genoeg moeten zijn. Wat kan ik doen om d'r vanaf te komen? Ik zie namelijk niemand anders ermee, en 't zijn geen wallen, maar meer donkere plekken onder je ogen...
  donderdag 24 oktober 2002 @ 21:04:06 #2
1687 poep
praat geen poep
pi_6452598
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 21:02 schreef FrEeZzE het volgende:
Iemand daar ook last van? Kep 't toch al een tijdje, en je zou denken dat 't door slaaptekort komt, maar ik slaap nu toch steeds van half 12 tot 9, dus zou opzich lang genoeg moeten zijn. Wat kan ik doen om d'r vanaf te komen? Ik zie namelijk niemand anders ermee, en 't zijn geen wallen, maar meer donkere plekken onder je ogen...
vaker naar buiten!
houdt van spannend...
  donderdag 24 oktober 2002 @ 21:08:22 #3
32125 Chairwalker
Loopt op stoelen.
pi_6452675
Ik heb ze ook, en ik ben er trots op
I am not an Athenian or a Greek, but a citizen of the world. --Socrates
pi_6452758
Make-up? Zonnebril? Nóg meer slapen?

Heb het ook hoor, gewoon mee leren leven...

...ook heb ik geen wijsheid geleerd
  donderdag 24 oktober 2002 @ 21:26:44 #5
38241 c0rneel
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_6453129
nog meer slapen, vaste klant worden bij de dokter, minder naar je vriendin gaan, meer eten, probeer t... je kunt er niet slechter op worden
Get In, Sit Down, Shut Up & Hang On
pi_6453156
L'Oreal heeft daar een goede creme tegen, klein wit potje, ben even de naam kwijt maar het is 1 van de kleinste potjes van L 'Oreal
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_6453352
Denk dat het een van de bijverschijnselen is van hevig CPU gebruik.

pi_6453450
Heb het ook al m'n hele leven.
En als je het echt heel erg vindt dan ben je er voor ongeveer 1500 euro vanaf bij de plastische chirurg. Kleine ingreep. Snijden ze overtollig weefsel weg.
Of ze kunnen ook ander weefsel inbrengen bij je ogen waardoor dat zwarte wegtrekt.

Maar dat is dus alleen een optie als je er echt heel erg mee zit. Anders moet je er maar mee leren leven.
Die potjes en zalfjes zijn toch vaak alleen maar voor wallen. Kringen valt weinig tegen te doen, behalve make-up. En dat ben ik iig niet van plan te gebruiken.

Hmmzz....
pi_6454055
Heb ze ook wel beetje, maar bij mij is t van t blowen denk ik. Zit er nie echt mee
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 18:34:30 #10
34347 _JEN_
*wispelturig*
pi_6467448
keb ze ook jah, komt omdat ik albinohuid heb Zit er niet echt mee ofzo, maar echt mooi is het niet.
Do one thing every day that scares you!
pi_6467892
Hmmm naja ik denk dat 't toch wel iets met slaaptekort te maken heeft, tis erger op dagen dat ik brak ben dan dagen dat ik me fit voel... en aan blowen enz ligt 't bij mij niet iig . Conditie opbouwen help miscshien ook wel, doe al 4 jaar nie meer aan sport.. ja krachttraining maar niks aan conditie.
pi_6470984
Heb ik ook, maar ik slaap dan ook maar een paar uur per dag..
pi_6518020
Zo bij zitten ze er ook sinds ik naast mijn studie s'avonds werk
Daarvoor had ik het een beetje, maar nu zitten ze er al erg lang.

Vraagje als ze er heel lang zitten, kunnen ze dan nog weg?
Ik hoop het wel. anders vind ik het erg sneu
Anders hebben sommige mensen een vooroordeel dat je blowed of andere rare dingen doet

Bij mij is het in ieder geval gewoon oververmoeidheid, hoewel ik nooit ziek wordt :S

HET LEVEN IS TE KORT OM NIET ELK MOMENT TEN VOLLE TE BENUTTEN
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 12:20:12 #14
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_6518817
ik heb ze ook, en ik ga vanaf deze weel proberen meer te slapen... als ik er in geloof dat ze dan weggaan dan gaan ze ook weg
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_6522749
Ik heb er ook last van en al heel lang dus het kan niet door te weinig slapen komen, misschien dat het toch aan de pc ligt? anders zou ik het ook niet weten. Zag dat er tegenwoordig ook iets van Nivea te koop is tegen kringen, maar of dat al in Nederland is weet ik niet.

[Dit bericht is gewijzigd door voodoolady op 30-10-2002 13:39]

pi_6539855
Note: Volgens mij merk ik al weer iemand die denkt dat het over wallen gaat

Anywayz, ik heb ze ook en het schijnt dat door veel te drinken de nieren beter gaan werken en dat daardoor ook je kringen afnemen...

Ook is mij ooit vertelt dat het ook door mn bril komt, en als je die niet meer zou dragen dat het daardoor ook weggaat...

Kan iemand die laatste 'theorie' beamen?

pi_6547408
Dat over die bril is iets anders volgens mij... je ziet altijd bij mensen die een bril dragen, als ze hun bril afzetten dat het wat grauwig onder hun ogen is. Gaan ze lenzen dragen, dan is dat na een week of 2 weg. Maar dat is heel iets anders al die kringen waar ik 't ove heb...

Volgens mij ist gewoon een combinatie van slaaptekort, conditie, veel achter monitoren zitten en te weinig vocht/vitamines!

pi_6547624
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 22:42 schreef FrEeZzE het volgende:
Dat over die bril is iets anders volgens mij... je ziet altijd bij mensen die een bril dragen, als ze hun bril afzetten dat het wat grauwig onder hun ogen is. Gaan ze lenzen dragen, dan is dat na een week of 2 weg. Maar dat is heel iets anders al die kringen waar ik 't ove heb...

Volgens mij ist gewoon een combinatie van slaaptekort, conditie, veel achter monitoren zitten en te weinig vocht/vitamines!

Ooww, wel iets anders.. Nou ja, hopen dat ik dan die vorm van bril-kringen heb

'k Wil namelijk wel lenzen enzow, maar die stomme kringen (niet zozeer alleen grauwig, maar ook wat blauwig enzow) zijn zo mega-bleh!

Ff zoeken/navragen daarover dan maar

woensdag 30 oktober 2002 @ 23:36:39 #19
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6548180
Het werkt echt: ik ben wallenkampioen en dit spul maakt ze stukken minder (wel blijven smeren): Calendulazalf! Try it yourself!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_6568149
calendula zalf? Hmmm volgens mij ligt er hier thuis nog wel zo'n tubetje... kzal 't eens proberen!
pi_6569172
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 23:36 schreef SEMTEX het volgende:
Het werkt echt: ik ben wallenkampioen en dit spul maakt ze stukken minder (wel blijven smeren): Calendulazalf! Try it yourself!
Werkt dat ook tegen kringen dan? Daar gaat dit topic namelijk over
Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
pi_6570113
wallen: sperti zalf (ja tegen aambeien ja, lach maar maar het werkt geheid)

kringen: zoals ik zei dat kleine potje van L'Oreal, werkt geweldig.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 1 november 2002 @ 16:30:58 #23
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_6572885
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 14:01 schreef DarkElf het volgende:
kringen: zoals ik zei dat kleine potje van L'Oreal, werkt geweldig.
Ook voor mannen?
The Internets, I needs it..
  vrijdag 1 november 2002 @ 17:58:33 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6574304
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 12:52 schreef Herfst het volgende:

[..]

Werkt dat ook tegen kringen dan? Daar gaat dit topic namelijk over

Ja, sorry dat werkt ook erg goed tegen van die donkere kringen onder je ogen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_6577555
Wat is 't verschil tussen kringen en wallen dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')