SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
11. Niet kkeren
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn team speelt toch niet echt best.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die van Messi werden wel bizar op een gegeven momentMaar is ook een handicap, want wil m dan afmaken, terwijl zakelijk spelen slimmer is. Wel fijn dat ik een keer van je gewonnen heb. Zijn leuke potjes zo Trapz
Ik kan er gewoon niet mee overweg. even wat aanpassingen doen.
Ja, vooral in de tweede helft kon je geen vuist meer maken, ik leek ook meer ruimte te krijgen, eerste helft had ik geen schoten op doel. Heb je iets veranderd in, of vlak na de rust?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mijn team speelt toch niet echt best.Ik kan er gewoon niet mee overweg. even wat aanpassingen doen.
![]()
Alle restanten verkocht van mn mislukte fitness team verkochtalleen imotm benz, khedira, hummels en motm boateng over en nog 5 miljoen op de bank. Laat de boel maar lekker zakken en dan morgen maar eens kijken wat voor iets leuks ik er mee kan doen
![]()
![]()
Laagste BIN van van Persie 95KDie zakt dan weer niet echt
Net nu ik hem wil kopen voor het Holland team
![]()
Wat is nou 95k voor jouquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:15 schreef Toefjes het volgende:
Laagste BIN van van Persie 95KDie zakt dan weer niet echt
Net nu ik hem wil kopen voor het Holland team
![]()
![]()
Vlak voor de rust had ik de aggressie op 10 gezet ipv 90quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, vooral in de tweede helft kon je geen vuist meer maken, ik leek ook meer ruimte te krijgen, eerste helft had ik geen schoten op doel. Heb je iets veranderd in, of vlak na de rust?Maar met deze formatie creer ik geen zak.
Dit benadert perfectionisme jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:17 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijg ik het best warm van![]()
![]()
![]()
Kun je custom tactics ook ingame aanpassen dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vlak voor de rust had ik de aggressie op 10 gezet ipv 90Maar met deze formatie creer ik geen zak.
![]()
Jup je moet ze dan voor de wedstrijd even aan een knoppencombinatie wijzen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je custom tactics ook ingame aanpassen dan?standaard custom tactic moet je wel van te voren aanmaken.
Die Touré staat ook nog op mn verlanglijstje om nog een keer te proberenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ziet er ook wel sexy uit![]()
![]()
Een ultrabaas. Ik heb spijt dat ik hem heb verkocht.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die Touré staat ook nog op mn verlanglijstje om nog een keer te proberen
Tots baines - tots kompany - tots cahil - walkerquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ziet er ook wel sexy uit
Tots cech
Als achterhoede![]()
![]()
Echt heeeeeel goedquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die Touré staat ook nog op mn verlanglijstje om nog een keer te proberen![]()
![]()
![]()
ik zou gewoon normale cech nemen want die is al een baas genoeg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Tots baines - tots kompany - tots cahil - walker
Tots cech
Als achterhoedeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als je walker maar op rechtsback zet trapziequote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
ik zou gewoon normale cech nemen want die is al een baas genoeg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |