je kinderen wat leren was geen optiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:44 schreef ChocoFan het volgende: [..] Ik heb ook de rode. Hij is wel uit mijn woonkamer nu want de kinderen gingen er nog wel eens mee gooien. Dat is niet handig met zo'n grote.
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Een echte Ninja kan wel 12 nachten achter elkaar wakker blijven
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan kun je veel varkentjes onderuit rollen
Kinderen kan je dingen leren, tieners niet meer, die zijn gewoon vals en vervelend.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kinderen wat leren was geen optie
![]()
je bent zelf een tienerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kinderen kan je dingen leren, tieners niet meer, die zijn gewoon vals en vervelend.
bonn nuitequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:49 schreef sararaats het volgende:
Zojuist Scary Movie 5 gezien![]()
Ik val in slaap dus toedeloe en hopelijk droom ik van een schone madam (ik ken er eentje die de sterren laat fonkelen met haar smile)![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:47 schreef Persefoneia het volgende:
Ondertussen, bij Choco in de kamer.
[ afbeelding ]
Soms wel maar dat komt dan ook door hun, al die achterlijke hormonen die hier rondvliegen, dat neem je echt wel over soms.quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:49 schreef sararaats het volgende:
Zojuist Scary Movie 5 gezien![]()
Ik val in slaap dus toedeloe en hopelijk droom ik van een schone madam (ik ken er eentje die de sterren laat fonkelen met haar smile)![]()
Herkenbaar hoor. Heerlijk om af en toe je dak uit te gaan met tienersquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soms wel maar dat komt dan ook door hun, al die achterlijke hormonen die hier rondvliegen, dat neem je echt wel over soms.
Ach ja, uiteraard bestaan die.quote:
Inderdaad en ze vinden me wel tof ofzo, er lopen er in ieder geval heel de tijd naar binnen hier. in mijn kamer dan. ff een praatje enz.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:52 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. Heerlijk om af en toe je dak uit te gaan met tieners![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben Divergentquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad en ze vinden me wel tof ofzo, er lopen er in ieder geval heel de tijd naar binnen hier. in mijn kamer dan. ff een praatje enz.![]()
Ik snap het in ieder geval niet zo. Soms brengen ze ook eten, dat is wel handig nu![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:57 schreef PeZu het volgende:
Een beetje een kat meppen met een gitaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |