volgens mij is er niet in geknipt dus geen pauzequote:Op zondag 24 augustus 2014 01:14 schreef Fylax het volgende:
Lijkt me een beetje raar om 9 uur lang niets te drinken eten of plassen.
man mna lastig gedoequote:Op zondag 24 augustus 2014 01:12 schreef rico80 het volgende:
[..]
Mensen aankijken is ook een redelijk taboe bij vreemden. Het is erg ongemakkelijk allemaal.
Ben je ook Joods of/en Israëli dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja gast![]()
Maar dat kon jij ook niet weten zo no spang
Gelukkig zeg jij 't.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:17 schreef Jian het volgende:
Ik ga toch niet 6 uur lang naar achteruit bewegende lui in Tokyo zitten kijken alleen maar om later op een feestje te kunnen zeggen dat ik Tokyo Reverse heb gezien, rot op zeg, stelletje nitwits
Gaat dit over Ruud? Ik heb zelf ook ooit zoiets vergelijkbaars gedaan ... Geen zucces ... Ik zit nog steeds op FoKquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
volgens mij is er niet in geknipt dus geen pauze
Als ik dat op een feestje zou zeggen zou geen mens weten waar ik het over heb denk ik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:17 schreef Jian het volgende:
Ik ga toch niet 6 uur lang naar achteruit bewegende lui in Tokyo zitten kijken alleen maar om later op een feestje te kunnen zeggen dat ik Tokyo Reverse heb gezien, rot op zeg, stelletje nitwits
Er staan nog 2 mannen achter de cameramanquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:19 schreef rico80 het volgende:
De cameraman zal aangereden worden. Moet het overnieuwsingle shot is single shot.
Muziek wordt ook wat beter te pruimen.
Ja, dat keek ik ook vaak met die auto! Op een Duitse zender had je dat ook met treinen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik dat op een feestje zou zeggen zou geen mens weten waar ik het over heb denk ik.![]()
Vroeger was er op de regionale zender altijd zo'n programma dat ze met een auto met camera rond gingen rijden door dorpjes enzo, kon ik ook uren naar kijken.
Maar 6 uur houd ik dit ook niet vol denk ik.
Ja, ik kan het hebben om niet interessant te gaan zitten doen over iets wat een totale waste of time and energy isquote:
Tv Gelderland had tenminste een helicopterquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat keek ik ook vaak met die auto! Op een Duitse zender had je dat ook met treinen.
Nice. Geloof alleen echt niet dat dit single shot is. Daar clips van Keisha lijkt ook single shot maar zijn meerdere delen. Laat staan 9 uur.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er staan nog 2 mannen achter de cameraman
denk wel dat dit single shot is hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nice. Geloof alleen echt niet dat dit single shot is. Daar clips van Keisha lijkt ook single shot maar zijn meerdere delen. Laat staan 9 uur.
Whaha ja op TV West was dat gingen ze vuige dorpen in in de buurt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik dat op een feestje zou zeggen zou geen mens weten waar ik het over heb denk ik.![]()
Vroeger was er op de regionale zender altijd zo'n programma dat ze met een auto met camera rond gingen rijden door dorpjes enzo, kon ik ook uren naar kijken.
Maar 6 uur houd ik dit ook niet vol denk ik.r
Ik vrees dat dit topic daardoor niet meer te redden valt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik kan het hebben om niet interessant te gaan zitten doen over iets wat een totale waste of time and energy is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |