Dat lijkt me helemaal verschrikkelijk, wie gaat er nou naar zoiets kijken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
er schijnt ook ergens een of andere stream van een loods vol gekken te zujn mja
Werkelijk geen idee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal verschrikkelijk, wie gaat er nou naar zoiets kijken.
Ik ben kijk er nu net naar. En dit gaat 6 uur zo door?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
12 uur begonnen, als je er nu induikt kun je het nog wel volgen
ik ben het stukje kauwgom op he schoenzool was nieg extreem raar jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben niet van die extreem rare cartoons.
En dit ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef Voxs het volgende:
Maar dat deuntje..gaat dat ook 6 uur door? Want dan blijft het wrs nog een week in mijn hoofd
Dat trek ik echt nietquote:
Dit is de verkortte versie. Het origineel duurt 9 uur.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben kijk er nu net naar. En dit gaat 6 uur zo door?
Kun je nog geen kinderliedje dan, vast wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Nee joh, dat gaat nog wel een tijdje duren. Ben al blij als ik een paar akkoorden achter elkaar kan spelen.
Gewoon proberen inderdaad, vind je het niets verlies je er niets mee.
Jep straks wordt het wel leip in de achterbuurtenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben kijk er nu net naar. En dit gaat 6 uur zo door?
Gezien iedereen achteruit loopt denk ik dat het niet per se een realistische weergave is van de omgeving.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:27 schreef Joezi het volgende:
Best veel Jappen met mondkapjes, mooi om te zien dat dat daar gewoon kan.
Leipe shitquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is de verkortte versie. Het origineel duurt 9 uur.
nee al die fijnstof is lekkerquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien iedereen achteruit loopt denk ik dat het niet per se een realistische weergave is van de omgeving.
Maar ja, mondkapjes, het is belachelijk.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Leipe shitGa wel een keer met zegels een poging wagen want dit is geen doen.
lol er loopt er maar 1 achteruit.. Mondkapjes zijn top, heb ze ook een tijdje gedragen, maar al die irritante blikken die je krijgt hiero is geen pretjequote:Op zondag 24 augustus 2014 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien iedereen achteruit loopt denk ik dat het niet per se een realistische weergave is van de omgeving.
Maar ja, mondkapjes, het is belachelijk.
Oh ze hebben het omgedraaid, zat niet echt goed te kijken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol er loopt er maar 1 achteruit.. Mondkapjes zijn top, heb ze ook een tijdje gedragen, maar al die irritante blikken die je krijgt hiero is geen pretje
Jij dacht dat dat hele plein achteruit liep behalve 1 kerel?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ze hebben het omgedraaid, zat niet echt goed te kijken.
lol 9 uur lang een hele stad achteruit laten lopenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ze hebben het omgedraaid, zat niet echt goed te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |