Gebruiken allemaal dezelfde dope dus komt goed.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:23 schreef Marcoss het volgende:
Astana nog met 9, dat is in een ploegentijdrit geen goed teken
Hij verliest zelfs helemaal niks op Gesink.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Belkin houdt gewoon goed stand. Kelderman verliest nauwelijks iets op zijn concurrenten.
Kun je nagaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij verliest zelfs helemaal niks op Gesink.
Te kort en technisch voor de diesels. Zullen nog wel een relatief snel tweede deel rijden verwacht ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:24 schreef Marcoss het volgende:
Sky ook al op 16 seconden, vage uitslag zo
En hij wint op Ten Damquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij verliest zelfs helemaal niks op Gesink.
Eerst nog op Movistar wachten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Cannondale lijkt dus te gaan winnen.
Interview met de Tjalquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:27 schreef Evertjan het volgende:
http://www.teambelkin.com/live
kan je live meekijken achter de schermen bij Belkin
Hoe zijn de weersomstandigheden ? Meer tegenwind ofzo aangezien de topploegen ook relatief veel tijd verliezen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Cannondale lijkt dus te gaan winnen.
twitter:laurenstendam twitterde op zaterdag 23-08-2014 om 20:34:34Regroup. Next play. Just really bad one for me personally. Team was ok! reageer retweet
gaat morgen gewoon de sprint winnen van Bouhanni en Degenkolb natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:35 schreef Pedroso het volgende:
Boonen geen leiderstrui. Geen natte plekken onder de stoel van Wuyts dus.
Mooi, kan ie werk gaan verrichten voor Kelderman en Gesink. Ik zie LtD trouwens toch nooit als (mede) kopman, ondanks zijn top 10 plek in de TdF.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:35 schreef Pino112 het volgende:
twitter:laurenstendam twitterde op zaterdag 23-08-2014 om 20:34:34Regroup. Next play. Just really bad one for me personally. Team was ok! reageer retweet
Boonen die een massasprint wint?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:36 schreef danos het volgende:
[..]
gaat morgen gewoon de sprint winnen van Bouhanni en Degenkolb natuurlijk.
Door naar de Vuelta na deze tour is ook wel iets te veel van het goede voor hem.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mooi, kan ie werk gaan verrichten voor Kelderman en Gesink. Ik zie LtD trouwens toch nooit als (mede) kopman, ondanks zijn top 10 plek in de TdF.
Ze moesten duidelijk voor hem inhouden.quote:
Ik lees nu juist overal Bodnarquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:39 schreef Marcoss het volgende:
Oh, was dus inderdaad Caruso als 1ste, werd in eerste instantie Gatto gezegd
Wilco's undercut.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:27 schreef Evertjan het volgende:
http://www.teambelkin.com/live
kan je live meekijken achter de schermen bij Belkin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |