Nou ja "vaker" je hebt hier nog wel eens gepost en dat maakt ook verder niet uit, maar een naamtopic krijg je, dat ga je niet voor jezelf even creëren. Nou ja het is te hopen dat Gert dit niet ziet want dan hebben we de poppen aan het dansen. Ik gok op een ban van een week, maar het kunnen er net zo goed 3 zijn hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:17 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Normaal post ik hier wel vaker maar daar heb de laatste week niet echt veel tijd v oor gehad sorry ik wist gewoon geen betere TT... Kan ik hem nog aanpassen dan mogen jullie stemmen voor een nieuwe TT..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen SC'ers eerstquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Laat die jongen, dat jullie nu niet tegen nieuwe mensen kunnen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en voor de 2e keer dit jaar ga ik drinken. jawel, alcohol.
Dus er komt dadelijk waarschijnlijk nog meer onzin uit mij.![]()
Jullie zijn gewaarschuwd.
Kan je dan niet gewoon even niet posten of als het echt moet in VBL of KLB, die zijn dat gelal gewend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik schoot even uit. Wilde je slechts informeren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je praat weer tegen mij, mag ik dan ook weer tegen jou praten?![]()
En wat een stumperds dan.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en voor de 2e keer dit jaar ga ik drinken. jawel, alcohol.
Dus er komt dadelijk waarschijnlijk nog meer onzin uit mij.![]()
Jullie zijn gewaarschuwd.
Hee, Pisang Ambon, ik was dat spul helemaal vergeten, maar weer eens een flesje kopen, vond ik altijd lekker vroeger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaan ze me echt geen ban voor geven hoor. Maar ik wist geen goede TT en dat was het eerste dat er in men opkwam. En het is niet dat deze TT er eeuwig zal blijven staan binnen een paar uur is dit topic weer vol gepost en kan iemand anders een TT kiezen...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja "vaker" je hebt hier nog wel eens gepost en dat maakt ook verder niet uit, maar een naamtopic krijg je, dat ga je niet voor jezelf even creëren. Nou ja het is te hopen dat Gert dit niet ziet want dan hebben we de poppen aan het dansen. Ik gok op een ban van een week, maar het kunnen er net zo goed 3 zijn hoor
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan je dan niet gewoon even niet posten of als het echt moet in VBL of KLB, die zijn dat gelal gewend.
En Bacon heeft zichzelf nooit een naamtopic gegeven natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:25 schreef Jian het volgende:
De enige die hier wel eens een naamtopic voor zichzelf creëert is Joezi, maar die is niet helemaal goed en dat weet Gert ook, dus dat wordt oogluikend toegestaan, maar dit ????
Slecht argument.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:25 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Daar gaan ze me echt geen ban voor geven hoor. Maar ik wist geen goede TT en dat was het eerste dat er in men opkwam. En het is niet dat deze TT er eeuwig zal blijven staan binnen een paar uur is dit topic weer vol gepost en kan iemand anders een TT kiezen...
Lekkerrrrr.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
stokbrood met zalmsalade en tomatensoep.
Dan weet ik dat en zal ik weer verder gaan met niet reageren op jou.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik schoot even uit. Wilde je slechts informeren.
Een mod die wat doetquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:11 schreef Jian het volgende:
En kan een mod dan de titel van dit topic veranderen in, weet ik veel, Kapitein Ahoy van mijn part. Je zelf een naamtopic geven, echt ....
Is erg lekkerrrrrrr.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hee, Pisang Ambon, ik was dat spul helemaal vergeten, maar weer eens een flesje kopen, vond ik altijd lekker vroeger.
Ja, als jij weer zo nodig tegen Bacon aan moet schoppen, ga je gang hoor, maar ik doe daar niet aan mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En Bacon heeft zichzelf nooit een naamtopic gegeven natuurlijk.
Ze schijten de boel onder als je niet op let.quote:
Bacon heeft genoeg spek.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als jij weer zo nodig tegen Bacon aan moet schoppen, ga je gang hoor, maar ik doe daar niet aan mee.
Ik schop niet tegen bacon, dat is gewoon de waarheid.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als jij weer zo nodig tegen Bacon aan moet schoppen, ga je gang hoor, maar ik doe daar niet aan mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |