Volgens mij dat het lekker gaat inderdaad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:36 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Alles bon hoor. Tgaat lekker met me! Versta je alles bon?
En over wat gaat het hier vanavond?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij dat het lekker gaat inderdaad.
En mooi zo.
Geen idee nog, het is nog rustig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:48 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
En over wat gaat het hier vanavond?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee nog, het is nog rustig.
Muziek is al voorbij gekomen en het avontuur van Jian en een zeer grote vis.![]()
Benieuwd wat er nog meer gaat komen hier.
Het is nog rustig hier zeg je...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee nog, het is nog rustig.
Muziek is al voorbij gekomen en het avontuur van Jian en een zeer grote vis.![]()
Benieuwd wat er nog meer gaat komen hier.
Weet ik veel wanneer het los gaat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:52 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
[..]
Het is nog rustig hier zeg je...
Wanneer breekt het hier dan los? Ik heb zin in actie en boeiende gesprekken!
Maar is het vandaag niet stilletjes hier op Utopia voor een zaterdagavond?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik veel wanneer het los gaat.Dat is zo verschillend hier.
En het is zaterdag avond dus ik weet niet of er boeiende gesprekken gaan komen.
We zullen het zien wat de avond ons weer brengt op fok.
Dat weet ik niet. In de cos zijn ze gewoon bezig met uto.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:57 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Maar is het vandaag niet stilletjes hier op Utopia voor een zaterdagavond?
Wat is cos? Stomme vraag waarschijnlijk want als ik het opzoek vind ik het waarschijnlijk direct maar men internet is te traag om uit dit topic te gaan dus ik hoop dat je me het gewoon kan zeggen of een link geven..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. In de cos zijn ze gewoon bezig met uto.
Mijn streams staan ook wel aan, maar waarom weet ik nog steeds niet.
Dus zo aan het begin van de avond is het hier rustiger omdat de meeste in de cos zitten.
Of een leven hebben.
Ok, ik ga het proberen kort uit te leggen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:03 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Wat is cos? Stomme vraag waarschijnlijk want als ik het opzoek vind ik het waarschijnlijk direct maar men internet is te traag om uit dit topic te gaan dus ik hoop dat je me het gewoon kan zeggen of een link geven..
Ok ik snap het. Dan denk ik dat ik hiet goed zit want ik ben hier voor het off topic gelul!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, ik ga het proberen kort uit te leggen.![]()
De Utopia COS betekent, commentaar op streams. Hier willen ze dus dat je alleen over uto praat.
Voor het off topic gelul is de SC. Slowchat. Hier bespreken mensen de rest van het leven.
Dat dit nog kan in Nederland.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:11 schreef Jian het volgende:
En kan een mod dan de titel van dit topic veranderen in, weet ik veel, Kapitein Ahoy van mijn part. Je zelf een naamtopic geven, echt ....
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:10 schreef Jian het volgende:
Geef die jongen dan een linkje, hup hier de COS, enjoy ende veel plezier
Topicreeks: [COS #1]We hebben beeld. *O*
En dan ook nog eens terwijl hij hier maar een enkele keer gepost heeft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:11 schreef Jian het volgende:
En kan een mod dan de titel van dit topic veranderen in, weet ik veel, Kapitein Ahoy van mijn part. Je zelf een naamtopic geven, echt ....
De COS schuimt keihard, en veel racisten ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
Hebben de heren zin in een relletje, is de COS te saai?
Laat die jongen, dat jullie nu niet tegen nieuwe mensen kunnen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens terwijl hij hier maar een enkele keer gepost heeft.
Wat lul je nou weer, hij vroeg om een linkje alleen jij gaf het m niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Het maakt ook niet uit of ik iets probeer, je wilt gewoon zeuren tegen me.
Volgende keer als ik weer een poging doe zal ik er ook een linkje bij doen.
Je praat weer tegen mij, mag ik dan ook weer tegen jou praten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De COS schuimt keihard, en veel racisten ook.
Normaal post ik hier wel vaker maar daar heb de laatste week niet echt veel tijd v oor gehad sorry ik wist gewoon geen betere TT... Kan ik hem nog aanpassen dan mogen jullie stemmen voor een nieuwe TT..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens terwijl hij hier maar een enkele keer gepost heeft.
Zie mijn knipoog er ook bij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat lul je nou weer, hij vroeg om een linkje alleen jij gaf het m niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |