abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:59:58 #126
52557 Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143951372
registreer om deze reclame te verbergen
Volgens het nieuwsbericht werd er een 911-call gemaakt dat er iemand dus in dat kantoorpand real-time mensen aan het neerknallen was. Na heel dat Waco/Columbine gebeuren wordt er dus niet meer de standaard agentjes gestuurd maar het SWAT team. Die gaan gewoon wat rigoreuzer te werk. En iedereen die ze vinden wordt dan als "verdachte" behandeld, zolang de situatie niet onder controle is (SOP). Tja, in de VS neemt de politie dat soort situaties uiterst serieus op, kan niet zeggen dat ze niet daadkrachtig zijn. En het helpt idd niet dat iedereen in Amerika zo maar een geweer kan kopen in een winkel op de hoek van je straat.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:01:52 #127
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_143951449
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:50 schreef MaxMark het volgende:
Maar in het serieuze: In Amerika moeten de agenten altijd rekening houden met het feit dat andere mensen daar ook wapens dragen, een wezenlijk verschil met de agenten van hier. Daarom denk ik ook dat onze opvatting erover niet echt werkt voor de situatie daar.
Klopt wel, dan lijkt het me alsnog handig dat je weet wat er werkelijk aan de hand is voordat je binnenvalt. En je dus weet hoeveel risico je loopt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens het nieuwsbericht werd er een 911-call gemaakt dat er iemand dus in dat kantoorpand real-time mensen aan het neerknallen was. Na heel dat Waco/Columbine gebeuren wordt er dus niet meer de standaard agentjes gestuurd maar het SWAT team. Die gaan gewoon wat rigoreuzer te werk. En iedereen die ze vinden wordt dan als "verdachte" behandeld, zolang de situatie niet onder controle is. Tja, in de VS neemt de politie dat soort situaties uiterst serieus op, kan niet zeggen dat ze niet daadkrachtig zijn.
En ze vinden iemand die rustig zit te spelen achter een computer. Dat lijkt me een duidelijk teken dat het een bullshit-melding was. ;)
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:03:58 #128
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_143951521
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:54 schreef ems. het volgende:
Als ik een cop zou zijn zou ik ook toeleven naar het moment dat ik ergens de deur intrap en FREEZE MOTHERFUCKERS kan roepen. Dat neem ik hem dus niet kwalijk.
"Bevries, zuiger!"

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_143951700
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:03 schreef Verbal het volgende:

[..]

"Bevries, zuiger!"

V.
Surprise-Motherfucker-GIFS-1.gif
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:10:34 #130
52557 Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143951737
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:01 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Klopt wel, dan lijkt het me alsnog handig dat je weet wat er werkelijk aan de hand is voordat je binnenvalt. En je dus weet hoeveel risico je loopt.

[..]

En ze vinden iemand die rustig zit te spelen achter een computer. Dat lijkt me een duidelijk teken dat het een bullshit-melding was. ;)
Je vergeet ook nog de rest van het loonslavenvolk, wat ook waarschijnlijk achter een computer zat en ook gewoon met de handen omhoog naar buiten moest. Kantoorpand was nogal redelijk groot. Genoeg situaties geweest waarbij de schuldige zich gewoon onder de gijzelaars bevond. Iedereen is gewoon "verdachte" op dat moment. Dat deëscaleren zie je alleen niet meer in het filmpje. Het is geen Nederland, waarbij de politie een verdwaald varken oppikt die toevallig door rood liep. SWAT is niet de normale oom agent.
pi_143951802
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:57 schreef JimmyJames het volgende:
Wel eerst een flash bang naar binnen gooien toch?
Hoeft niet want ik 420-swag-wallbang ze toch eerst door de muur.
Just a humble motherfucker with a big dick.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:14:34 #132
52557 Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143951853
Wel nog even "Terrorist Win!" Door de speakers als de SWAT binnenvalt.. :')
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:21:58 #133
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_143952057
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je vergeet ook nog de rest van het loonslavenvolk, wat ook waarschijnlijk achter een computer zat en ook gewoon met de handen omhoog naar buiten moest. Kantoorpand was nogal redelijk groot. Genoeg situaties geweest waarbij de schuldige zich gewoon onder de gijzelaars bevond. Iedereen is gewoon "verdachte" op dat moment. Dat deëscaleren zie je alleen niet meer in het filmpje. Het is geen Nederland, waarbij de politie een verdwaald varken oppikt die toevallig door rood liep. SWAT is niet de normale oom agent.
Als er een melding was dat iemand aan het schieten was en je vindt alleen mensen die nog rustig aan het werk zijn, klopt er dus iets niet. Anders had er wel paniek geheerst.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:33:19 #134
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_143952445
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wel nog even "Terrorist Win!" Door de speakers als de SWAT binnenvalt.. :')
Als je kijkt hoe de politie nu optreedt tegen de eigen bevolking zou je dat wel kunnen stellen, ja :Y
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_143955567
Ben geen fan van DLC maar de Borderlands 2 DLC is het geld dubbel en dwars waard. Tiny Tina's Assault on Dragon Keep _O_
pi_143959628
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 08:25 schreef mschol het volgende:
:o ik zie die unredeemed keys bij HB pas net.. das best een lijst hier _O-
Is ook maar 3 keer of zo vermeld in dit topic :P

quote:
hij lijkt ook alle keys weer te geven die hij helemaal niet kan tracken?
Hoe bedoel je? Zoals wat?
pi_143961397
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef JimmyJames het volgende:
Humble heeft weer een nieuwe flash aanbieding: https://www.humblebundle.com/flash

Zeker halen als je the swapper en/of Fez nog niet hebt.
Leuke bundel voor nieuwkomers dat zeker, maar alle games van de eerste 2 bundels zijn helaas repeats :{ En $15 voor 2 games, waarvan 1 zelfs Early Access, is een dikke vette nope.
pi_143963972
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:14 schreef Drxx het volgende:

[..]

Is ook maar 3 keer of zo vermeld in dit topic :P

[..]

Hoe bedoel je? Zoals wat?
de keys uit de origin bundel staan als niet redeemed, maar das dus niet waar
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:23:28 #139
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_143966813
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 09:42 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Wut? dit zijn de practical jokes van tegenwoordig?
yep, maar ze hebben waarschijnlijk de gast al te pakken die dit had gedaan.
6 maandjes cel dacht ik gelezen te hebben.

Wat je niet moet vergeten is dat bij die streamer in de buurt hebben ze een aantal 'shooters' gehad dus tja, de politie loopt daar een beetje op hoge poten wat betreft mensen die wild in het rond schieten.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_143966857
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:23 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

yep, maar ze hebben waarschijnlijk de gast al te pakken die dit had gedaan.
6 maandjes cel dacht ik gelezen te hebben.

Wat je niet moet vergeten is dat bij die streamer in de buurt hebben ze een aantal 'shooters' gehad dus tja, de politie loopt daar een beetje op hoge poten wat betreft mensen die wild in het rond schieten.
Klinkt als een echte 4chan-actie. Sukkels die niet beseffen wat ze hiermee aanrichten
pi_143985892
Hoe komen zulke gasten die die pranks uitvoeren aan het adres van een streamer dan?
Of zijn die dom genoeg om hun echte naam en woonplaats te laten weten aan mensen die meekijken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:31:40 #142
52557 Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143986226
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:21 schreef Beach het volgende:
Hoe komen zulke gasten die die pranks uitvoeren aan het adres van een streamer dan?
Of zijn die dom genoeg om hun echte naam en woonplaats te laten weten aan mensen die meekijken.
Die gasten hebben een "gaming-company" geregistreerd en zaten in een kantoorpand. En op de Twitterfeeds/Twitch/Youtube profielen is de bedrijfsnaam de achterhalen van de users. Volgens mij is hun bron van inkomen ook de youtube/twitchstreams, videoanimatie en de competities waar ze aan mee doen.
Vervolgens doe je een anoniem via VOIP bellen (buiten amerika) naar de politie en tadaaa..

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Noodle op 30-08-2014 13:37:18 ]
pi_143986263
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:31 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Die gasten hebben een "gaming-company" geregistreerd en zaten in een kantoorpand. En op de Twitterfeeds/Twitch/Youtube profielen is de bedrijfsnaam de achterhalen van de users. Volgens mij is hun bron van inkomen ook de youtube/twitchstreams en de competities waar ze aan mee doen.
Vervolgens doe je een anoniem via VOIP bellen (buiten amerika) naar de politie en tadaaa..
Ik zie hier iemand met praktijkervaring :P
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:34:21 #144
52557 Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143986343
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:32 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik zie hier iemand met praktijkervaring :P
Nou ja, elke mongool kan het wel doen met wat Google-skills, niet echt rocketscience zeg maar.
Overigens heb ik me destijds wel doodgelachen om Uberhaxornova's Payday2 (toen het spel nog niet officieel uit was) video's.. :D

[ Bericht 18% gewijzigd door Mr.Noodle op 30-08-2014 13:44:07 ]
pi_143986712
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:21 schreef Beach het volgende:
Ik kijk behoorlijk veel Twitch, en toch is dit de eerste keer voor mij dat ik ooit van "swatten" heb gehoord. Bizar dat er zomaar een SWAT-team voor je deur kan staan omdat één grappenmaker een telefoontje pleegt :? Blij dat ik niet in de VS woon |:(

Wat betreft adres achterhalen, dit is hoe dat gegaan is bij sodapoppin. Het ergste wat hem overkwam, gelukkig, waren pizza deliveries en groupies aan de deur :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het opmerkelijk hoe kalm die Kootra reageert. Hij ziet het zelfs van tevoren aankomen :? Raar.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:49:45 #146
52557 Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143986882
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:44 schreef Drxx het volgende:

[..]

Ik kijk behoorlijk veel Twitch, en toch is dit de eerste keer voor mij dat ik ooit van "swatten" heb gehoord. Bizar dat er zomaar een SWAT-team voor je deur kan staan omdat één grappenmaker een telefoontje pleegt :? Blij dat ik niet in de VS woon |:(

Wat betreft adres achterhalen, dit is hoe dat gegaan is bij sodapoppin. Het ergste wat hem overkwam, gelukkig, waren pizza deliveries en groupies aan de deur :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het opmerkelijk hoe kalm die Kootra reageert. Hij ziet het zelfs van tevoren aankomen :? Raar.
Is toch niet raar, als het een groot kantoorpand is en als SWAT alle kamers aan het af aan het lopen en gewoon merkt dat de kamers gechecked worden onder luid gejouw van die testosteron-gasten. En aangezien het "SWAT'ten" als een tijdje circuleert als internet-prank. Beste is dan om gewoon niks te doen en gewoon doen wat ze zeggen.
pi_143987142
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:49 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Is toch niet raar, als het een groot kantoorpand is en als SWAT alle kamers aan het af aan het lopen en gewoon merkt dat de kamers gechecked worden onder luid gejouw van die testosteron-gasten. En aangezien het "SWAT'ten" als een tijdje circuleert als internet-prank. Beste is dan om gewoon niks te doen en gewoon doen wat ze zeggen.
"En aangezien het "SWAT'ten" als een tijdje circuleert als internet-prank...", die toevoeging is belangrijk want dan is het soort van te begrijpen. Maar voor mij is dit compleet nieuw. Dus als dit mij zou overkomen zou ik flippen, niet op de laatste plaats omdat het wellicht criminelen zijn en géén echte SWAT-team. Want WTF hebben die te zoeken bij mij?

Ik lees er nu wat meer over, en ik blijf het onvoorstelbaar vinden dat er 'zomaar' een SWAT-team in je huis kan staan. Geeft toch maar weer te kennen wat voor een paranoïde en gewelddadig land de VS is.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:01:06 #148
52557 Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143987227
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:58 schreef Drxx het volgende:

[..]

"En aangezien het "SWAT'ten" als een tijdje circuleert als internet-prank...", die toevoeging is belangrijk want dan is het te begrijpen. Maar voor mij is dit compleet nieuw. Dus als dit mij zou overkomen zou ik flippen, niet op de laatste plaats omdat het wellicht criminelen zijn en géén echte SWAT-team. Want WTF hebben die te zoeken bij mij?

Ik lees er nu wat meer over, en ik blijf het onvoorstelbaar vinden dat er 'zomaar' een SWAT-team in je huis kan staan. Geeft toch maar weer te kennen wat voor een paranoïde en gewelddadig land de VS is.
Aantal gasten van die club zijn al een keer eerder onderworpen aan "internet-pranks" ook met dat pizza-verhaal.. dus als het maar vaak genoeg voor komt..
pi_143987543
zo, RIse of nations voor 3 tf2 keys :P
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:15:13 #150
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_143987628
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:12 schreef mschol het volgende:
zo, RIse of nations voor 3 tf2 keys :P
Nice :)
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.

Just broke my personal record for most consecutive days lived.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')