abonnement Unibet Coolblue
pi_143744058
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

" Don't ever call me fucking English again"
'Y'know, I've come across a lot of psychos, but none as fucking boring as you. You are a real boring fuck.'


Gaat nog leuk worden met Capaldi. _O-

[ Bericht 24% gewijzigd door Syntos op 23-08-2014 17:03:24 ]
  Admin zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:05:39 #52
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_143744369
btw, ik heb in mijn jeugd natuurlijk doctor who gekeken (Tom Baker en Peter Davison periode), maar daarna nooit meer. Ik ken de afleveringen ook niet echt meer van toen, maar vraag me wel af in hoeverre het zinvol is om alle oude seizoenen terug te kijken. Is dat echt nog wel te doen? Ik heb alles vanaf 1963 sinds gisteren binnengehaald, maar zie best wel een beetje op tegen zwart-wit 1963 acteerwerk.
Dus; vanaf het begin beginnen, of toch pas bij Pertwee of Baker?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:11:59 #53
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143744541
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:05 schreef Danny het volgende:
btw, ik heb in mijn jeugd natuurlijk doctor who gekeken (Tom Baker en Peter Davison periode), maar daarna nooit meer. Ik ken de afleveringen ook niet echt meer van toen, maar vraag me wel af in hoeverre het zinvol is om alle oude seizoenen terug te kijken. Is dat echt nog wel te doen? Ik heb alles vanaf 1963 sinds gisteren binnengehaald, maar zie best wel een beetje op tegen zwart-wit 1963 acteerwerk.
Dus; vanaf het begin beginnen, of toch pas bij Pertwee of Baker?
Wat dacht van gewoon even kijken of het wat voor je is? Ik heb zelf niet zo een behoefte de oude who's terug te kijken, ik koester mijn herinneringen aan de spanning en de vreselijk enge monsters, terugzien zal alleen maar mensen in rubber pakken opleveren.
Enige wat tot nu toe niet tegenviel in het terugkijken zijn koot&bie, die zijn voor een groot deel nog steeds ijzersterk
:)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_143744692


Relevant (en oud, who cares).
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_143744721
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:05 schreef Danny het volgende:
btw, ik heb in mijn jeugd natuurlijk doctor who gekeken (Tom Baker en Peter Davison periode), maar daarna nooit meer. Ik ken de afleveringen ook niet echt meer van toen, maar vraag me wel af in hoeverre het zinvol is om alle oude seizoenen terug te kijken. Is dat echt nog wel te doen? Ik heb alles vanaf 1963 sinds gisteren binnengehaald, maar zie best wel een beetje op tegen zwart-wit 1963 acteerwerk.
Dus; vanaf het begin beginnen, of toch pas bij Pertwee of Baker?
Hartnell en Throughton hebben een aantal goede serials die aan zijn te raden. Ik zou die gewoon proberen.
Kijk je dan toch nog op tegen het feit dat ze zwart/wit zijn dan sla je ze gewoon over en ga je door naar Pertwee. :)
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:34:00 #56
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_143745144
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:05 schreef Danny het volgende:
btw, ik heb in mijn jeugd natuurlijk doctor who gekeken (Tom Baker en Peter Davison periode), maar daarna nooit meer. Ik ken de afleveringen ook niet echt meer van toen, maar vraag me wel af in hoeverre het zinvol is om alle oude seizoenen terug te kijken. Is dat echt nog wel te doen? Ik heb alles vanaf 1963 sinds gisteren binnengehaald, maar zie best wel een beetje op tegen zwart-wit 1963 acteerwerk.
Dus; vanaf het begin beginnen, of toch pas bij Pertwee of Baker?
Nee. Begin gewoon vanaf 2005 zou ik zeggen.
Alles gerelateerd aan de oudere doctors is duidelijk uitgelegd in de reboot.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:56:13 #57
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_143745775
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:34 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee. Begin gewoon vanaf 2005 zou ik zeggen.
Alles gerelateerd aan de oudere doctors is duidelijk uitgelegd in de reboot.
2005 tot nu heb ik meerdere keren gezien al.
Heb net S01E01 gezien, uit 1963 dus. Coal Hill High School. De kleindochter van de Doctor. Door het acteerwerk en de effecten heen kijkend was het verbazingwekkend interessant :D
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_143745971
Net The Day of the Doctor herkeken. Was toch wel weer erg fijn. Nu even boodschappen doen en koken en dan onder het eten The Time of the Doctor aanzetten en dan ben ik er wel klaar voor denk ik.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:03:57 #59
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_143745985
Als er hier toevallig nog iemand is met een Ziggo abonnement waar nog geen 3 smartcards op geregistreerd staan hou ik me erg aanbevolen..

Ik heb wel een ziggo abonnement via m'n verhuurder maar digitaal wordt officieel niet ondersteund.
En ik had het wel bij een vriend van me geregistreerd maar die is verhuisd en heeft z'n abonnement nog steeds niet opnieuw geactiveerd.
pi_143746111
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:03 schreef SiGNe het volgende:
Als er hier toevallig nog iemand is met een Ziggo abonnement waar nog geen 3 smartcards op geregistreerd staan hou ik me erg aanbevolen..

Ik heb wel een ziggo abonnement via m'n verhuurder maar digitaal wordt officieel niet ondersteund.
En ik had het wel bij een vriend van me geregistreerd maar die is verhuisd en heeft z'n abonnement nog steeds niet opnieuw geactiveerd.
Je kunt ook gewoon via de live stream kijken, maar dan moet je wel even Hola gebruiken of iets dergelijks.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:11:23 #61
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_143746159
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon via de live stream kijken, maar dan moet je wel even Hola gebruiken of iets dergelijks.
Opzich kan analoog ook nog, BBC 1 zit gelukkig nog wel in het pakket.. alleen die resolutie is laag en er zit veel ruis in.
En downloaden ga ik sowieso ook nog doen maar toch.. bij Doctor Who móet ik het altijd live zien.. liefst digitaal natuurlijk ivm kwaliteit.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:15:11 #62
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143746240
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat dacht van gewoon even kijken of het wat voor je is? Ik heb zelf niet zo een behoefte de oude who's terug te kijken, ik koester mijn herinneringen aan de spanning en de vreselijk enge monsters, terugzien zal alleen maar mensen in rubber pakken opleveren.
Enige wat tot nu toe niet tegenviel in het terugkijken zijn koot&bie, die zijn voor een groot deel nog steeds ijzersterk
:)
De oude docter was er niet meer in mijn jeugd, eindelijk een topic op Fok! waar ik me jong voel ipv oud :P

K&B is echt geweldig ja, mooi dat de VPRO het af en toe nog herhaald/

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:11 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Opzich kan analoog ook nog, BBC 1 zit gelukkig nog wel in het pakket.. alleen die resolutie is laag en er zit veel ruis in.
En downloaden ga ik sowieso ook nog doen maar toch.. bij Doctor Who móet ik het altijd live zien.. liefst digitaal natuurlijk ivm kwaliteit.
Heb precies dezelfde situatie hier :P
pi_143746277
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:11 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Opzich kan analoog ook nog, BBC 1 zit gelukkig nog wel in het pakket.. alleen die resolutie is laag en er zit veel ruis in.
En downloaden ga ik sowieso ook nog doen maar toch.. bij Doctor Who móet ik het altijd live zien.. liefst digitaal natuurlijk ivm kwaliteit.
Via de site kun je volgens mij gewoon in HD kwaliteit kijken als het wordt aangeboden voor het betreffende programma.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:35:53 #64
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_143746841
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:56 schreef Danny het volgende:

[..]

2005 tot nu heb ik meerdere keren gezien al.
Heb net S01E01 gezien, uit 1963 dus. Coal Hill High School. De kleindochter van de Doctor. Door het acteerwerk en de effecten heen kijkend was het verbazingwekkend interessant :D
Oh dat wist ik niet. sorry

Dan kan de oude series ook een doel zijn op zich ;)
De z/w versies trek ik niet meer. Ergens in 2005/2006 heb ik me daar door heen geworsteld :D

De seizoenen erna zijn nog wel te doen. Alhoewel ze gedateerd aandoen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_143746985
er zullen wel geen cijfers van bestaan maar , hbo heeft ooit toch eens meegegeven dat games of thrones het meest gedownloade prog van 2013 was , weet iemand of er cijfers bestaan van doctor who en donwloaden , zal 9 op 10 nog niet 1/3 van games zijn maar gewoon uit interesse
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:01:53 #66
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_143747554
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:41 schreef cva het volgende:
er zullen wel geen cijfers van bestaan maar , hbo heeft ooit toch eens meegegeven dat games of thrones het meest gedownloade prog van 2013 was , weet iemand of er cijfers bestaan van doctor who en donwloaden , zal 9 op 10 nog niet 1/3 van games zijn maar gewoon uit interesse
Ik denk dat er redelijk wat gedownload wordt maar Whovians kopen ook een hoop, misschien wel meer dan GoT'ers.
De fanbase is enorm en ook enorm trouw.
pi_143747616
Voor de mensen die het niet op tv kunnen kijken: hier een lijstje met livestreams :)
Geen geweldige kwaliteit waarschijnlijk maar iets is beter dan niets ;)
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:39:11 #68
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_143748706
BBC weet het wel te melken zeg :D BBC3 is weer 100% DW en van alles wat door elkaar heen_O-
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_143749097
Nog een uur. Ik kan niet wachten.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:48:51 #70
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_143749101
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:41 schreef cva het volgende:
er zullen wel geen cijfers van bestaan maar , hbo heeft ooit toch eens meegegeven dat games of thrones het meest gedownloade prog van 2013 was , weet iemand of er cijfers bestaan van doctor who en donwloaden , zal 9 op 10 nog niet 1/3 van games zijn maar gewoon uit interesse
Nee, maar ik weet wel dat ik een paar keer DW heb gemist en dat de aflevering dan altijd binnen een uur on-line op de torrents sites. En dat het me dan weinig tijd kost om honderden connecties te krijgen.
Naar mijn gevoel wordt het veel gedownload.

Maar ... weet je. DW is op een redelijk open net (BBC zit in veel landen oo het open net) en het wordt ook nog eens direct uitgezonden bij veel buitenlandse stations dus kijkers hebben waarschijnlijk minder probleem met het vinden van een uitzending dan iemand die HBO wil kijken.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:49:54 #71
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_143749151
Commander Strax nu op BB3. Maar dan zonder pak :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:55:31 #72
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_143749382
Ben nog ff de 50th aan het kijken met de kinderen. In 3D dit keer :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_143749872
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:05 schreef Danny het volgende:
btw, ik heb in mijn jeugd natuurlijk doctor who gekeken (Tom Baker en Peter Davison periode), maar daarna nooit meer. Ik ken de afleveringen ook niet echt meer van toen, maar vraag me wel af in hoeverre het zinvol is om alle oude seizoenen terug te kijken. Is dat echt nog wel te doen? Ik heb alles vanaf 1963 sinds gisteren binnengehaald, maar zie best wel een beetje op tegen zwart-wit 1963 acteerwerk.
Dus; vanaf het begin beginnen, of toch pas bij Pertwee of Baker?
http://io9.com/5939314/ol(...)veryone-should-watch

vond ik helpen

http://io9.com/every-sing(...)t-to-wors-1468104049

deze ook

Ik verbaas me nu vooral over Edge of Destruction, een karakterontwikkelingsepisode die ik bij de reboot nog niet ben tegengekomen. Verder vond ik doctor 4 (baker) heel erg prima te pruimen, dus die is een herkijken zeker waard.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_143749896
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 19:49 schreef wdn het volgende:
Commander Strax nu op BB3. Maar dan zonder pak :D
voor 8u is bbc 3 gewoon cbbc en bbc 4 is cbeebies
pi_143751146
Wat een boutprogramma nu op BBC1. Schiet is op.
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')