ben je ook zo dik?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is als luie Turk echt mijn ding
Napels zekerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Moet je maar naar het echte Italië (alles onder Rome) gaan,
Dat denkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:03 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Napels zeker. Lelijke vieze stinkstad met dito inwoners
Niks denken, heb het zelf ervaren minderwaardig hoopje mens dat je er rondloopt. Napels is een en al schijt.quote:
Als er een stad is die armoede en pauperheid uitstraalt is het wel Napels. Zelfs pizza weten ze er te verneukenquote:
Cliché opmerking dit. Alles ten zuiden van Rome is pauper en smerig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Moet je maar naar het echte Italië (alles onder Rome) gaan,
Je bent zeker beroofdquote:Op zondag 24 augustus 2014 04:21 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Niks denken, heb het zelf ervaren minderwaardig hoopje mens dat je er rondloopt. Napels is een en al schijt.
Napels is een harde stad, ik snap wel dat mietjes als jij er niet kunnen aarden. Maar goed, de Spaans Kwarten is zoiets as de Bijlmerquote:Op zondag 24 augustus 2014 04:26 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Als er een stad is die armoede en pauperheid uitstraalt is het wel Napels. Zelfs pizza weten ze er te verneuken. Wat een overgewaardeerde stad. Amalfi kust is prachtig. Napels is letterlijk een vuilnisbelt
Nee niet, gewoon niet. Het is al 3 weken hooguit 15 graden en het komt élke dag met bakken uit de hemel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:33 schreef Ludd het volgende:
Onterechte klacht.
Ten eerste is het de afgelopen weken prima weer, afgezien van wat sporadische regen.
Waar ik woon is het overdag nog een paar dagen graden warmer. Ik heb het liever koeler, maar zeker voor de tijd van het jaar vind ik het prima.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:05 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Nee niet, gewoon niet. Het is al 3 weken hooguit 15 graden en het komt élke dag met bakken uit de hemel.
Hier zijn het echt elke dag wel een paar hele harde buien, veel wind, veel wolken. Vandaag wel weer zonnig meestal, maar nog steeds geen weer waarin ik korte mouwen aan zou trekken eigenlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:07 schreef Ludd het volgende:
[..]
Waar ik woon is het overdag nog een paar dagen graden warmer. Ik heb het liever koeler, maar zeker voor de tijd van het jaar vind ik het prima.
De regen valt hier echt enorm mee. Het heeft wel elke dag geregend, maar geen één dag de hele dag. Daarnaast lijkt het alsof de meeste regen 's nachts gevallen is.
Korte mouwen is een beetje afhankelijk van hoe goed je daar tegen kan. Daarnaast zie ik de meerwaarde van korte mouwen niet. Wat is er mis met een trui/longsleeve?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:08 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Hier zijn het echt elke dag wel een paar hele harde buien, veel wind, veel wolken. Vandaag wel weer zonnig meestal, maar nog steeds geen weer waarin ik korte mouwen aan zou trekken eigenlijk.
ok en wat zegd hij????quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:30 schreef Summa het volgende:
hoi ik kan het vragen aan mijn vriend die studeerd meteorologie aan de technische universiteit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |