Niks, is niets meer aan te doen, sorryquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:21 schreef Revontulet het volgende:
Ik heb net Monster en Doritos jacked gekocht. Toen zag ik een klein tyfesdonkergekleurdemedemens in een ajax shirt, en ik voelde me vreemd genoeg aangetrokken tot hemnu voel ik me bang, verward en alleen. Wat moet ik doen?!?!
TOTS Reus wel betere prijs/kwaliteit verhouding, maar als je van de skills bent, of een lichte neiging hebt naar mannenliefde, dan kun je beter Ronaldo kopen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:22 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Toef, wie was beter ronaldo of tots reus?
Ja Hazard heeft volgens mij nog maar 3 balcontactenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
echte fan
en jij had mij nog wel overtuigd dat Luis een basisplaats zou krijgen
En als ik niet voor de skills ga en mannenliefde me niks uitmaakt en ik ook niet naar de prijs kijk, wie is dan beter?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
TOTS Reus wel betere prijs/kwaliteit verhouding, maar als je van de skills bent, of een lichte neiging hebt naar mannenliefde, dan kun je beter Ronaldo kopen.
België Hazard speelt ipv Chelsea Hazard geloof ikquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja Hazard heeft volgens mij nog maar 3 balcontacten
Klopt haha
Komt omdat Hazard alleen kan counteren. Net als Chelsea. Maar ze speelden vorige keer toch aanvallend? Misschien komt het daardoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
België Hazard speelt ipv Chelsea Hazard geloof ik
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Komt omdat Hazard alleen kan counteren. Net als Chelsea. Maar ze speelden vorige keer toch aanvallend? Misschien komt het daardoor.
Ook niet echt hoor. Toen hadden ze gewoon 1 periode waarin even alles lukte. Verder was het same old Chelsea.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Komt omdat Hazard alleen kan counteren. Net als Chelsea. Maar ze speelden vorige keer toch aanvallend? Misschien komt het daardoor.
zo spreek je dat uitquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:33 schreef rolls-reus het volgende:
Hoezo zegt de commentator de hele tijd lester city?tis leicester toch?
gastquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:33 schreef rolls-reus het volgende:
Hoezo zegt de commentator de hele tijd lester city?tis leicester toch?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:55 schreef Zhano het volgende:
Waar bestel ik in NL zo'n ding waar je een USB kabel indrukt om via de wandcontactdoos iets op te laden?(cheap/snel/niet-explosief)
Overalquote:
Wil je het goedkoop hebben of wil je dat ie niet ontploft?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |