Waarom zou je folie nodig hebben?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Oh boy. Heb ik een rol alufolie nodig voor ik ga zoeken? Ben net in een goeie bui namelijk.
Nou heb wel eens op discovery gezien hoe dat gaat met timings enzo, nog een hele wetenschap hoor. Dus denk dat er andere pyrofielen dat prima kunnen beoordelen. Het is niet zomaar een rek vuurpijlen afsteken volgens mijquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, vanavond weer drie landen. Waaronder Nederland. Het is een wedstrijd. Lies en ik hadden er gisteren wel wat (stonede) lol om hoe de jury dat vuurwerk dan beoordeelt. "Mooie opbouw, subtiel gebruik van de kleur groen. Gewaagd maar toch heel aards."
Ofwel om een hoedje te vouwen vooraf, ofwel voor het freebasen achteraf om bij te komen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waarom zou je folie nodig hebben?
Hoorde je dan wat de jury zei? En ik snap dat je dan lol erom hebt, zeker onder lichte invloedquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, vanavond weer drie landen. Waaronder Nederland. Het is een wedstrijd. Lies en ik hadden er gisteren wel wat (stonede) lol om hoe de jury dat vuurwerk dan beoordeelt. "Mooie opbouw, subtiel gebruik van de kleur groen. Gewaagd maar toch heel aards."
Jij gelooft er dus niks van.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ofwel om een hoedje te vouwen vooraf, ofwel voor het freebasen achteraf om bij te komen.
Jezus zo zout heb ik het ook nog niet gegetenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
http://www.klfy.com/story(...)sy-findings-released
Dit moet gescript zijn.
Vraag me ook af wat ze dan verwacht hadden. "Well, if you say so .. "quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:44 schreef rico80 het volgende:
"But, the family of White aren't convinced. "
No shit
Ken je ook het verhaal van de jongen met Affluenza?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:43 schreef rico80 het volgende:
[..]
Heb de link gelezen, achterlijk verhaal zeg.
* jurledeny kijken elkaar met opgetrokken wenkbrauwen aan en noteren dit falen op hun wedstrijdformulierenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer van de mislukte hartjes.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
http://www.klfy.com/story(...)sy-findings-released
Dit moet gescript zijn.
Ik zit het nu te lezen. Kan allemaal maar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ken je ook het verhaal van de jongen met Affluenza?
Nee het is niet van: we hebben nog wat over van oud&nieuw inderdaad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nou heb wel eens op discovery gezien hoe dat gaat met timings enzo, nog een hele wetenschap hoor. Dus denk dat er andere pyrofielen dat prima kunnen beoordelen. Het is niet zomaar een rek vuurpijlen afsteken volgens mij
Kijk, meneer de rechter, u moet begrijpen, dat mijn ouders me nooit hebben geleerd wat goed en fout is. Dus kunt u me ook niet ervoor veroordelen als ik iets fout doe? Cool? Zijn we dan nu weer allemaal vriendjes? En sja, over die 4 dooie mensen moeten we het maar niet meer hebben.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik zit het nu te lezen. Kan allemaal maar.
4 doden maar, mag wat kosten zo'n financieel rijk maar geestelijk arme opvoeding.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kijk, meneer de rechter, u moet begrijpen, dat mijn ouders me nooit hebben geleerd wat goed en fout is. Dus kunt u me ook niet ervoor veroordelen als ik iets fout doe? Cool? Zijn we dan nu weer allemaal vriendjes?
Aha, dan is het helemaal leuk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee het is niet van: we hebben nog wat over van oud&nieuw inderdaad.
Nee je hoort niet wat de jury zegt Choco, maar we stelden ons voor hoe dat dan gaat.
De vader van die jongen was afgelopen week gearresteerd omdat hij zich voordeed als politieman.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
4 doden maar, mag wat kosten zo'n financieel rijk maar geestelijk arme opvoeding.
Sterker nog, ik denk dat ons oordeel veel beter was dan dat van de pro's.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, dan is het helemaal leuk.Zeker onder invloed, dan kun je je zulke dingen veel beter voorstellen.
money talksquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De vader van die jongen was afgelopen week gearresteerd omdat hij zich voordeed als politieman.
Maar ze zijn miljonairs, dus ook die bui zal wel weer overtrekken.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat ons oordeel veel beter was dan dat van de pro's.
omdat wijn?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:52 schreef liesje1979 het volgende:
Gert, weet jij nog waarom ik zo moest lachen bij de fietsen? Ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |