Platneuken!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:13 schreef pijltjegooien het volgende:
Die na de menopauze uitzakken en hier verder niets aan doen
Een foto zegt vaak meer dan 1000 woorden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:16 schreef Grietje-tit het volgende:
Zijn er nou plotseling wansmakelijke foto's bij gekomen?
Mijn vriendin is gelukkig nog lang niet op een leeftijd dat ik in moet grijpen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:19 schreef Grietje-tit het volgende:
Even serieus, moet jij met zoiets naar bed?![]()
Dat gaat natuurlijk een keer komen, dat begrijp je ook wel, en dat lees ik ook tussen de regels door makker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:20 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Mijn vriendin is gelukkig nog lang niet op een leeftijd dat ik in moet grijpen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:21 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk een keer komen, dat begrijp je ook wel, en dat lees ik ook tussen de regels door makker.
Ga effe door op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:22 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]![]()
Nog zo'n elegant voorbeeld
[ afbeelding ]
Alleen mooie tieten zijn toegestaan.quote:
Waren het je eigen titten misschien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:24 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Alleen mooie tieten zijn toegestaan.
Ik heb ook een keer een ban gekregen omdat de mod de tieten niet mooi vond
Dat wijf zou die uitgezakte dingen inderdaad echt moeten laten aborteren. Bah wat een gedrochten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:18 schreef voederbietel het volgende:
Die laatste ziet er ook naar pijnlijk uit.
Nou nou.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat wijf zou die uitgezakte dingen inderdaad echt moeten laten aborteren. Bah wat een gedrochten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |