Ik zou hem ook gestuurd hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik had niet verwacht dat ik ook daadwerkelijk een drol pic zou krijgen
Even testen.quote:
ook van je eigen?quote:
Die heb jij al eens gezienquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Even testen.
Ik zou graag pics van Kally zien.
Wat voor soort drol was het?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik had niet verwacht dat ik ook daadwerkelijk een drol pic zou krijgen
Details.quote:
Ik heb meestal type 3, jullie?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor soort drol was het?
[ afbeelding ]
type 2 of 3, heb hem niet helemaal bestudeerdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
welk type valt moeilijk door te spoelen op een vlakspoel-wc?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik poep en niet op commando, en ik maak er geen foto's van google is your friend.quote:
haha. ik hoef niet per se poepfoto's te zienquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik poep en niet op commando, en ik maak er geen foto's van google is your friend.
Type 4 als hij dwars ligt, vooral als je er een type 6 overheen weet te leggen als fortification.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
welk type valt moeilijk door te spoelen op een vlakspoel-wc?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Type 4 als hij dwars ligt, vooral als je er een type 6 overheen weet te leggen als fortification.
Ben ik blij dat ik dat niet hoef te horenquote:
ik heb wel eens zo'n flubberige gelegd waar de wc na 3 keer nog steeds heel weinig heeft weggespoeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Type 4 als hij dwars ligt, vooral als je er een type 6 overheen weet te leggen als fortification.
Yep, en vlinders en eenhoorns en regenbogenquote:
ik hoop voor hem niet door die vent met z'n hand van 12 kg.quote:
Ik heb altijd nummer 6quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oef, als een eenhoorn vast blijft hangenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, en vlinders en eenhoorns en regenbogen
Dat word met de paplepel ingegoten, die blijven niet hangen, jonguhhhhhquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oef, als een eenhoorn vast blijft hangen
raar hequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
1/3e van de luisteraars van een uur geleden is weg nu.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat word met de paplepel ingegoten, die blijven niet hangen, jonguhhhhh
Bedtijdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
1/3e van de luisteraars van een uur geleden is weg nu.
Gaat dit weer 'bitchen' zoals afgelopen nacht worden?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:55 schreef tweelo_1997 het volgende:
Fylax be like: Gebruikt jingles met 'Fylax Hardstyle Weekend' draait meer Hardcore dan Hardstyle
quote:
Sowiesoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat dit weer 'bitchen' zoals afgelopen nacht worden?
My job is done for todayquote:
Zoek het woord bitchen eens op danquote:
Nope, toen kon ik het alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |