SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verder
Gecondoleerd nog Div. En sterktequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:19 schreef Divje het volgende:
Vandaag de hele dag Balkan-muziek voor mij ter ere van een Macedonische kennis die vannacht is overledenbah, gewoon misselijk van.
oh joh, sterkte ermee!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:19 schreef Divje het volgende:
Vandaag de hele dag Balkan-muziek voor mij ter ere van een Macedonische kennis die vannacht is overledenbah, gewoon misselijk van.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gecondoleerd nog Div. En sterkte
Bedanktquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
oh joh, sterkte ermee!
Hoe is het mogelijk.. Op die leeftijd al.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:48 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
Niet te bevatten eigenlijk, zo jong nog (46) en al een paar keer een tia gehad en nu was het 'm teveel. Wou niet meer verder
Nu gaat ie volgens mij terug naar z'n geboorteland en wordt hij daar begraven/gecremeerd. Enige wat ik tot nu toe weet.
Blegh.
Dat is zeker jong. Niet te bevatten eigenlijk he, dat soort dingen. Kan me voorstellen dat je er kapot van bent.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:48 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
Niet te bevatten eigenlijk, zo jong nog (46) en al een paar keer een tia gehad en nu was het 'm teveel. Wou niet meer verder
Nu gaat ie volgens mij terug naar z'n geboorteland en wordt hij daar begraven/gecremeerd. Enige wat ik tot nu toe weet.
Blegh.
Sterke Div.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:48 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
Blegh.
Drank.. En veel stress is mijn idee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk.. Op die leeftijd al.
Ben geschokt. Eerlijk gezegd. Maar toch ook wel weer kalm. Denk vooral veel naquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zeker jong. Niet te bevatten eigenlijk he, dat soort dingen. Kan me voorstellen dat je er kapot van bent.
Jij ook heel veel sterktequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Tante van me vanochtend ook overleden na een ziektebed van 10 jaar.
Opzich wel goed dat het nu afgelopen is, was laatste jaar geen leven meer.
Wel kutdag zeg dus voor BNW SC
Dankuquote:
Sterkte, idd een kutdag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Tante van me vanochtend ook overleden na een ziektebed van 10 jaar.
Opzich wel goed dat het nu afgelopen is, was laatste jaar geen leven meer.
Wel kutdag zeg dus voor BNW SC
En toch he.. Zoiets grijpt je aan al probeer je het nog zo nuchter te benaderen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Danku
Opzich niet heel erg een verassing of schrok hier. Was een taaie en zat al jaren in de spreekwoordelijke blessuretijd.
Ja besef het nog niet echtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
Oh Inso, straks rijd je op de Route 66. Fantastisch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |