SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht : dit dilemma
gr gr
BeansJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Heb ik niet in huisquote:
wow gaat hetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
en ik heb al twee stuks fruit gehad vandaag
Nee man, mijn lichaam kan al die gezonde vitamientjes niet handelenquote:
En als ik dat niet in huis heb danquote:
Volgende keer een voorraad in huis halen, nu kun je nog naar het tankstation voor wat gezonds. Bijvoorbeeld een bakje yoghurt met muesli. Kun je gelijk naar toe hardlopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En als ik dat niet in huis heb dan
Bedankt voor dit super goede ideequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:20 schreef vervoerder23 het volgende:
[..]
Volgende keer een voorraad in huis halen, nu kun je nog naar het tankstation voor wat gezonds. Bijvoorbeeld een bakje yoghurt met muesli. Kun je gelijk naar toe hardlopen.
Geen dank, ik help graagquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bedankt voor dit super goede idee
Geld genoeg om gezond eten te kopen, alleen heb ik nu zin in spare ribs ofzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:23 schreef pionnetje het volgende:
ligt eraan of je wel of geen geld hebt,,,
echt,,, met een klein beetje extra geld kan je gezond eten en niet dik worden maaar wel dat je in je buikje dat lekkere volle gevoel hebt,,,
alleen moet je dan wel gaan speuren naar speciale recepten,,,,
goed voorbeeld is vegtarische falafel ,,,,,
Heb jij een komma-fetisj, kutkloon?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:23 schreef pionnetje het volgende:
ligt eraan of je wel of geen geld hebt,,,
echt,,, met een klein beetje extra geld kan je gezond eten en niet dik worden maaar wel dat je in je buikje dat lekkere volle gevoel hebt,,,
alleen moet je dan wel gaan speuren naar speciale recepten,,,,
goed voorbeeld is vegtarische falafel ,,,,,
Frank, je zou echt een dieetboek moeten schrijvenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eet gezond, neem een appel. Al moet ik zeggen dat ik ook liever de voorkeur aan een bitterbal met mosterd geef.
ik probeer de komma hip te makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Heb jij een komma-fetisj, kutkloon?
Ik wil gewoon mijn goddelijke figuur behoudenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:24 schreef eend112 het volgende:
Lol so so gay of ben je toch een wijf
Wat is hip?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:24 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ik probeer de komma hip te maken
Ik kan het me voorstellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee man, mijn lichaam kan al die gezonde vitamientjes niet handelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |