Is dat socios' vriendin?quote:
Belachelijk ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:56 schreef BozeHaas het volgende:
Of heel nonchalant gaan pinnen terwijl ze stoer om zich heen gaan kijken
Terechte bonusklachtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:55 schreef BozeHaas het volgende:
Of van die mensen die 'stoer' met een winkelkarretje lopen
Terechte bonusklachtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:59 schreef Facepalm het volgende:
[..]
Belachelijk ja. Sowieso niks stoers aan 'plastic' geld, gewoon cash betalen.
Onmiddellijk herroepen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:54 schreef Facepalm het volgende:
Als ik rijst ofzo koop merk ik geen verschil tussen Euroshopper en een of ander duur merk. Als ik chips koop merk ik dat wel. Klacht bij deze verworpen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:55 schreef BozeHaas het volgende:
Of van die mensen die 'stoer' met een winkelkarretje lopen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:56 schreef BozeHaas het volgende:
Helemaal wanneer men contactloos betaalt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:56 schreef BozeHaas het volgende:
Ultimate kneus alert dat hij niet even aanbelt of de politie belt, nee, hij filmt het vanaf de zolderkamer en zet het op youtube. Godverdomme zegquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:24 schreef chroestjov het volgende:
TS, zit dat varken nou nog steeds in de achtertuin van je buren?
Triester zijn al die treinvideo's. En woont ie nou in Venlo? Maakt het alleen maar erger.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ultimate kneus alert dat hij niet even aanbelt of de politie belt, nee, hij filmt het vanaf de zolderkamer en zet het op youtube. Godverdomme zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |