Is dat socios' vriendin?quote:
Belachelijk ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:56 schreef BozeHaas het volgende:
Of heel nonchalant gaan pinnen terwijl ze stoer om zich heen gaan kijken
Terechte bonusklachtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:55 schreef BozeHaas het volgende:
Of van die mensen die 'stoer' met een winkelkarretje lopen
Terechte bonusklachtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:59 schreef Facepalm het volgende:
[..]
Belachelijk ja. Sowieso niks stoers aan 'plastic' geld, gewoon cash betalen.
Onmiddellijk herroepen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:54 schreef Facepalm het volgende:
Als ik rijst ofzo koop merk ik geen verschil tussen Euroshopper en een of ander duur merk. Als ik chips koop merk ik dat wel. Klacht bij deze verworpen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:55 schreef BozeHaas het volgende:
Of van die mensen die 'stoer' met een winkelkarretje lopen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:56 schreef BozeHaas het volgende:
Helemaal wanneer men contactloos betaalt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:56 schreef BozeHaas het volgende:
Ultimate kneus alert dat hij niet even aanbelt of de politie belt, nee, hij filmt het vanaf de zolderkamer en zet het op youtube. Godverdomme zegquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:24 schreef chroestjov het volgende:
TS, zit dat varken nou nog steeds in de achtertuin van je buren?
Triester zijn al die treinvideo's. En woont ie nou in Venlo? Maakt het alleen maar erger.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ultimate kneus alert dat hij niet even aanbelt of de politie belt, nee, hij filmt het vanaf de zolderkamer en zet het op youtube. Godverdomme zeg
meestal hebben ze een rekening bij de stadsbank, want failliet (wehkamp, gokken etc)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:42 schreef Vermecelli het volgende:
Kun jij toevallig zien wat die 'tokkies' op de rekening hebben staan TS? Niet zo zeiken, iedereen eet wat ie zelf wil eten
Ik heb meer respect voor downies dan voor tokkies. Ik kijk weleens dat programma van Barry Atsma over downies. De mensen die gefilmd worden zijn ondanks hun beperking nog een stuk intelligenter dan tokkies. Maar ze zijn ook meer gedreven, doen hun best om wat van hun leven te maken en zetten zich goed in bij alles wat ze doen.quote:
Downies zijn vervelende lui, mensen doen altijd alsof ze zo vrolijk zijn. Maar dit is niet zo. Chagrijnige mongolenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:21 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik heb meer respect voor downies dan voor tokkies. Ik kijk weleens dat programma van Barry Atsma over downies. De mensen die gefilmd worden zijn ondanks hun beperking nog een stuk intelligenter dan tokkies. Maar ze zijn ook meer gedreven, doen hun best om wat van hun leven te maken en zetten zich goed in bij alles wat ze doen.
Waarom zou je dat doen? Gefrustreerd ofzo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kom vanzelf wel weer terug als een reusachtig kosmisch beest dat de hele aarde tussen zijn vuisten plet.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Gefrustreerd ofzo?
probeer maar 's Duits pils , Oettinger o.i.d. is gewoon harstikke goed en scheelt een stuk in prijsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:24 schreef niels0 het volgende:
Bier 4x Juup 1/2 liters. Ga ik niet op bezuinigen, moet gewoon A-merk zijn;
Nee, in de bergen en bergdorpjes van frankrijk (echt verhaal) maar schrijven kan ik het niet.quote:
Bazenopmerking.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:59 schreef Facepalm het volgende:
[..]
Belachelijk ja.Sowieso niks stoers aan 'plastic' geld, gewoon cash betalen.
Heineken is geen bier maar zeik en met basic toiletpapier scheurt je vinger door het papier je reet in. Kan lekker zijn maar niet met stront erbij. Niet mijn fetish.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Gewoon basic-pleepapier e.d.
Dan kan je aan het eind van de dag nog een kratje Heineken betalen
Rijst moet je dan ook in 10Kg zakken in die oosterse winkeltjes kopen. Veel lekkerder en goedkoper.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:54 schreef Facepalm het volgende:
Als ik rijst ofzo koop merk ik geen verschil tussen Euroshopper en een of ander duur merk. Als ik chips koop merk ik dat wel. Klacht bij deze verworpen.
Ze hebben allemaal hun eigen persoonlijkheid zoals alle mensen. De één heeft een wat optimistischer karakter dan de ander.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:00 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Downies zijn vervelende lui, mensen doen altijd alsof ze zo vrolijk zijn. Maar dit is niet zo. Chagrijnige mongolen
Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:00 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal hun eigen persoonlijkheid zoals alle mensen. De één heeft een wat optimistischer karakter dan de ander.
Klacht: ONBEGRIJPELIJK: van die zoutzakken die zich bemoeien met mijn winkelwagentje..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:45 schreef Socios het volgende:
Klacht: mensen die denken te besparen op basisvoeding
Betalen voor Heinekenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Gewoon basic-pleepapier e.d.
Dan kan je aan het eind van de dag nog een kratje Heineken betalen
Nee, ik heb een Hamas-gast ingehuurd die goed is met tunnels enzo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:20 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Lurk jij het ook uit de tap als de barman ff niet kijkt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |