Da's wel waarschijnlijk ja. De streams beginnen al op 29-8 trouwens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:23 schreef Nostalgist het volgende:
Tenzij die al in "solitary confinement" zitten.. Zal niet de eerste keer zijn volgens mij.. Ook bij deze utopia zaten ze volgens mij vanaf tweede kerstdag al in een hotel..
Leuk, maar kunnen we ook hier de streams volgen.. anders gaat 'ie richting Wie is de Expeditie America..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel waarschijnlijk ja. De streams beginnen al op 29-8 trouwens.
Dit is de gehele cast (click voor grotere afbeelding, dit is de bron met meer info over de deelnemers)
[ afbeelding ]
Geen idee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk, maar kunnen we ook hier de streams volgen.. anders gaat 'ie richting Wie is de Expeditie America..
En vooraf opgenomen achteraf ge-editte filmpjes verkocht als rls lopen hier niet echt lekker
Moonshiner.. Dat kan nog van pas komen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel waarschijnlijk ja. De streams beginnen al op 29-8 trouwens.
Dit is de gehele cast (click voor grotere afbeelding, dit is de bron met meer info over de deelnemers)
[ afbeelding ]
Dat is wat ik gisteren ook dacht toen het op Shownieuws was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:03 schreef Gert het volgende:
Wel handig van die Amanda Scott dat ze nu al in de publiciteit brengt dat ze zwanger is. Dan lukt het vast prima om dit verborgen te houden voor de andere deelnemers.
Wacht even ... Dit is een Utopia-forum en Utopia-USA verhuist naar RLS? Er zal vast en zeker een bepaalde logica achterzitten, maar hoe logisch die is?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:23 schreef Gert het volgende:
Het zal sowieso verhuizen naar het RLS-forum straks..
Nee stráks, als UTO NL is afgelopen. Dan loopt dit forum leeg en verkassen de levensvatbare topics naar RLS.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wacht even ... Dit is een Utopia-forum en Utopia-USA verhuist naar RLS? Er zal vast en zeker een bepaalde logica achterzitten, maar hoe logisch die is?
Je kunt toch een subforum in UTO aanmaken, zoals bijvoorbeeld ook in FTR en R&P het geval is?
Maar wat als Utopia USA ook een streamsucces wordt, compleet met COSsen en zulks? Dan is dit forum toch een logischere plek?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:54 schreef Gert het volgende:
Nee stráks, als UTO NL is afgelopen. Dan loopt dit forum leeg en verkassen de levensvatbare topics naar RLS.
Als dat echt zo succesvol wordt op FOK! dan zal men in Admin-land ongetwijfeld besluiten dat het UTO-forum nog open mag blijven. Maar gezien de ervaring van de afgelopen jaren met buitenlandse RLS lijkt het me waarschijnlijker dat UTO USA hooguit één aardig lopende topicreeks oplevert.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wat als Utopia USA ook een streamsucces wordt, compleet met COSsen en zulks? Dan is dit forum toch een logischere plek?
Of zullen we die brug gewoon oversteken als we er zijn?
Klopt, we hebben in Nederland nog nooit fatsoenlijke livestreams gehad vanuit het buitenland,quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat echt zo succesvol wordt op FOK! dan zal men in Admin-land ongetwijfeld besluiten dat het UTO-forum nog open mag blijven. Maar gezien de ervaring van de afgelopen jaren met buitenlandse RLS lijkt het me waarschijnlijker dat UTO USA hooguit één aardig lopende topicreeks oplevert.
Alle deelnemers vertoeven sinds enkele dagen in een hotel, apart van elkaar. Heul veul meer info is hier te vinden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:03 schreef Gert het volgende:
Wel handig van die Amanda Scott dat ze nu al in de publiciteit brengt dat ze zwanger is. Dan lukt het vast prima om dit verborgen te houden voor de andere deelnemers.
Thx.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:47 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Misschien heb je hier wat aan?
Daar is ook een simpele oplossing voor maar die bewaar ik wel voor als het nodig is..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Thx.![]()
Maar ik voel weer een BB-UK nachtmerrie aankomen van dagelijks wisselen van links en site's
Jôh.. dat zal een first zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:52 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Daar is ook een simpele oplossing voor maar die bewaar ik wel voor als het nodig is..Kost alleen wel wat dollars per maand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |