SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit is dan ook het enige waar ik geen verstand van heb.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja hallo, jij bent hier degene die doet of hij overal verstand van heeft. En dan vraag ik een keer kritisch door...blijkt dat je maar wat zit te lullenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
topic 888we lopen wel ver achter met vorig jaar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik wist wel dat Maver ebola had.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik geef toe: sample is nog niet geoj, maar ik kan je verzekeren dat ik wat vaker kritisch ga doorvragen. Ik laat me niet meer alles door jou op de mouw spelden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is dan ook het enige waar ik geen verstand van heb.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wist het wel, weer die tyfes....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:53 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)the_baby_in_het_echt
![]()
![]()
![]()
Ik had haar gelijk neergestokenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:53 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)the_baby_in_het_echt
![]()
![]()
Dat wilde ik net zeggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had haar gelijk neergestoken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Be my guest. HIerna heb je dan alleen maar nog meer respect voor me omdat je ziet wat een übermensch ik ben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geef toe: sample is nog niet geoj, maar ik kan je verzekeren dat ik wat vaker kritisch ga doorvragen. Ik laat me niet meer alles door jou op de mouw spelden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Over übermenschen gesproken: aan de goede kant van de Moerdijkbrug is het gewoon droogquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Be my guest. HIerna heb je dan alleen maar nog meer respect voor me omdat je ziet wat een übermensch ik ben.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Voor mijn gevoel is het in Utrecht de afgelopen weken nog 5x zo nat geweest als in de rest van NLquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Over übermenschen gesproken: aan de goede kant van de Moerdijkbrug is het gewoon droog![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk het niet. Reed door Dordt maar mijn ruitenwissers konden de waterval niet bijhouden. Kon geen 30 meter vooruit kijkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het in Utrecht de afgelopen weken nog 5x zo nat geweest als in de rest van NL
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zoals het ook maar je nickname is, met al die legends..?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het is maar mijn nickname die Ebola heeft, niet ikzelf dus ik vind het primaNAC Breda
Rèsbaarge![]()
die ui heeft dat idd gewoonquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het is maar mijn nickname die Ebola heeft, niet ikzelf dus ik vind het prima
no problem![]()
![]()
![]()
Dus we hoeven niet optetyfen met onze grafkoppen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het is maar mijn nickname die Ebola heeft, niet ikzelf dus ik vind het prima![]()
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus we hoeven niet optetyfen met onze grafkoppen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je grafkop wordt dan ook niet een kopje kleiner geslagen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus we hoeven niet optetyfen met onze grafkoppen?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dat is gewoon een selfie van hemzelfquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
die ui heeft dat idd gewoon
no problem![]()
![]()
Een selfie is altijd van iemand zelf...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:14 schreef Freire het volgende:
[..]
Dat is gewoon een selfie van hemzelfNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan ook de selfie van Yolanthe als UI nemenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een selfie is altijd van iemand zelf...
Dan is die 'selfie' niet van mij![]()
Weet ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een selfie is altijd van iemand zelf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt. Maar zoals het daar staat lijkt het dubbelopquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik kan ook de selfie van Yolanthe als UI nemen
Dan is die 'selfie' niet van mij
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:16 schreef Freire het volgende:
[..]
Weet ikAhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:16 schreef Freire het volgende:
[..]
Weet ikGeen wonder dat je met zo'n kutkop geen werk kan vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
nou nou nou'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:31 schreef rolls-reus het volgende:
Motm boateng gekocht voor 1,6 miljoenik ben gek
![]()
![]()
Spreek voor jezelf, zelf zal je er niet beter uitzien denk ik zomaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen wonder dat je met zo'n kutkop geen werk kan vinden.
Daarom heb ik vrijwilligerswerk al een paar weken. goed geobserveerd hoor![]()
Hoe bevalt het?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, zelf zal je er niet beter uitzien denk ik zomaar
Daarom heb ik vrijwilligerswerk al een paar weken. goed geobserveerd hoorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bedankt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:04 schreef Maver24 het volgende:
http://www.easports.com/f(...)3687594&sf30130539=1![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
beter kijk je een post ervoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:04 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.easports.com/f(...)3687594&sf30130539=1![]()
EA: Als je coins koopt, doe het dan in één keer goed. Dan krijg je slechts een waarschuwing
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Promoting Coin Selling Sites
The promotion of coin selling websites is also against our Terms of Service. If you see a video that promotes coin-selling please report it along with the gamer’s Xbox/PSN gamertag or Origin ID so we can investigate: fifaplayfair@ea.com
Al die Youtubers![]()
![]()
![]()
Goed verhaal..zowaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:03 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.easports.com/f(...)3687594&sf30130539=1
Al is het meer bang maken dan wat anders volgens mijAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Logisch want niet iedereen weet straks dat het niet mag/bestraft wordt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:08 schreef gazhims3lv het volgende:
EA: Als je coins koopt, doe het dan in één keer goed. Dan krijg je slechts een waarschuwing![]()
Ja natuurlijk. Coin selling en buying kun je niet makkelijk voor bannen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goed verhaal..zowaar
Al is het meer bang maken dan wat anders volgens mij
Ik kan nu willekeurig 20 bronze kopen voor 100k per stuk. Zegt niet dat ik coins verkoop, misschien ben ik gewoon gul of achterlijk![]()
![]()
misschien mag dat dus ook niet meerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Coin selling en buying kun je niet makkelijk voor bannen.
Ik kan nu willekeurig 20 bronze kopen voor 100k per stuk. Zegt niet dat ik coins verkoop, misschien ben ik gewoon gul of achterlijk![]()
Inderdaad
Als ik spelers voor een belachelijke prijs er op zet en ze worden gekocht door een random persoon is het niet mijn schuldGRAAG VERWIJDEREN![]()
Als dat vaker gebeurt ben je wel verdacht natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Inderdaad
Als ik spelers voor een belachelijke prijs er op zet en ze worden gekocht door een random persoon is het niet mijn schuld![]()
Ik mag geen bronze meer kopen voor 100k? Nou zegquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
misschien mag dat dus ook niet meer![]()
ik denk als je stelselmatig het gaat doen dat het dan verdacht wordt en je een waarschuwing krijgquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik mag geen bronze meer kopen voor 100k? Nou zeg![]()
Alsof EA met bewijs moet komen om iemand te kunnen bannenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Inderdaad
Als ik spelers voor een belachelijke prijs er op zet en ze worden gekocht door een random persoon is het niet mijn schuld.
![]()
en wat als ik gewoon spelers koop met echt geld ipv coins? Dan doe je dat gewoon via een trade offer
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ga nou geen woorden gebruiken van meer dan 3 lettergrepen maver. Bouw het rustig op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik denk als je stelselmatig het gaat doen dat het dan verdacht wordt en je een waarschuwing krijg![]()
Dat is dan wel weer zoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof EA met bewijs moet komen om iemand te kunnen bannen.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
EA kennende bannen ze dan iemand die een 'giveaway' deedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zulke kleine transfers zullen ze inderdaad niet opmerken. Het gaat er meer om dat websites als mmoga aangepakt worden die elke dag voor honderden miljoenen aan coins verkopenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:13 schreef The_Yakuza het volgende:
en wat als ik gewoon spelers koop met echt geld ipv coins? Dan doe je dat gewoon via een trade offer![]()
Ook lastig want MMOGA koopt/verkoopt niksquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zulke kleine transfers zullen ze inderdaad niet opmerken. Het gaat er meer om dat websites als mmoga aangepakt worden die elke dag voor honderden miljoenen aan coins verkopenHet is gewoon een bemiddelaar die zegt welke speler je moet kopen. Ze hebben dat geautomatiseerd.
Maar dat wist je vast wel![]()
![]()
Heeft EA schijt aanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ook lastig want MMOGA koopt/verkoopt niksHet is gewoon een bemiddelaar die zegt welke speler je moet kopen. Ze hebben dat geautomatiseerd.
Maar dat wist je vast wel
Ze bestellen zelf gewoon wat, bannen meteen daarna het account die hun speler gekocht heeft.![]()
Da's waar maar dat zou het juist nog makkelijker moeten maken om verkopers te pakken want MMOGA geeft specifieke informatie over welke kaarten er gebruikt worden om coins te verkopen. Maarja, dat kost mankrachtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ook lastig want MMOGA koopt/verkoopt niksHet is gewoon een bemiddelaar die zegt welke speler je moet kopen. Ze hebben dat geautomatiseerd.
Maar dat wist je vast wel![]()
Nee, dit is EA die toegeeft dat ze hun zaken niet voor elkaar hebben. Wat een kutbedrijf blijft het ook, jammer dat er geen concurrentie is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:16 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel echt duidelijk waarom al die problemen steeds![]()
En die tyfeslijders gaan wél achter coinsellers/buyers aan, maar niet achter autobuyers. Kut bedrijfquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:16 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel echt duidelijk waarom al die problemen steedsBeetje de onschuldige spelers straffen, maar de mensen die het spel/de markt écht kapot maken dmv autobuyers vrijuit laten lopen. Er is echt wel een manier om die bots lam te leggen.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bedoelen ze met 'famers' niet autobuyers?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
En die tyfeslijders gaan wél achter coinsellers/buyers aan, maar niet achter autobuyers. Kut bedrijfBeetje de onschuldige spelers straffen, maar de mensen die het spel/de markt écht kapot maken dmv autobuyers vrijuit laten lopen. Er is echt wel een manier om die bots lam te leggen.
![]()
Huh? Tank wordt is wakker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
En die tyfeslijders gaan wél achter coinsellers/buyers aan, maar niet achter autobuyers. Kut bedrijfBeetje de onschuldige spelers straffen, maar de mensen die het spel/de markt écht kapot maken dmv autobuyers vrijuit laten lopen. Er is echt wel een manier om die bots lam te leggen.
![]()
Er staat toch dat ze je daarvoor bannen..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze hebben trouwens al captcha's ingevoerd voor als je extreem veel trades doet.![]()
Sowieso niet, ze hoeven en moeten helemaal niksquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
![]()
Wat is extreem veel?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er staat toch dat ze je daarvoor bannen..
Ze hebben trouwens al captcha's ingevoerd voor als je extreem veel trades doet.![]()
Verdachte trade offers en spelers die voor een veels te hoge prijs weggaan, daar gaat EA naar kijken![]()
Ja, dat zeggen ze. Maar heeft het zin? Nee. Want die ABers hebben honderden accounts en draaien hun hand er niet voor om om een Dreetje in te schakelen die accounts gaat maken voor ze. Dus dat zet geen zoden aan de dijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er staat toch dat ze je daarvoor bannen..
Ze hebben trouwens al captcha's ingevoerd voor als je extreem veel trades doet.
En die captcha's doen hun werk dus ook niet. Ze moeten die beveiliging gewoon sterker maken dat je echt alleen op die server kan via de site/app of console. 1 account per IP tegelijk, geen proxies, weet ik veel hoe, ben geen computer expert
EA
Daar gaan onze bijbaantjesDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oh en Depay
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Alleen AB's krijgen die captcha's te zien, waarschijnlijk heeft het te maken met hoeveel zoekopdrachten je verstuurt. Dan hebben ze dus ook een lijstje van flagged accounts, dan is het bannen ook niet zo moeilijk meer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze. Maar heeft het zin? Nee. Want die ABers hebben honderden accounts en draaien hun hand er niet voor om om een Dreetje in te schakelen die accounts gaat maken voor ze. Dus dat zet geen zoden aan de dijk.
En die captcha's doen hun werk dus ook niet. Ze moeten die beveiliging gewoon sterker maken dat je echt alleen op die server kan via de site/app of console. 1 account per IP tegelijk, geen proxies, weet ik veel hoe, ben geen computer expert
De Dreetje's van deze wereld kunnen inderdaad accounts blijven aanmaken maar als ze allemaal binnen 24 uur geband worden houdt het een keer op.![]()
fifa points of niks natuurlijk als het aan EA ligt.
wordt dan weer een duur jaar voor maver'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Deze 80 Depay bevalt echt veel beter dan de motm
2 vrije trappen ook al benut. 2 uit 2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor jou houdt het dan op inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:33 schreef Confetti het volgende:
[..]
Alleen AB's krijgen die captcha's te zien, waarschijnlijk heeft het te maken met hoeveel zoekopdrachten je verstuurt. Dan hebben ze dus ook een lijstje van flagged accounts, dan is het bannen ook niet zo moeilijk meer.
De Dreetje's van deze wereld kunnen inderdaad accounts blijven aanmaken maar als ze allemaal binnen 24 uur geband worden houdt het een keer op.
Dit ja.quote:En zorgt ook voor meer begrip imo. Wist niet dat het aantal request door bots echt zo hoog ligt/lag. Dan kan ik wel begrijpen dat de servers ontploffen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Moet je wel heel snel farmen en weer sellenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze. Maar heeft het zin? Nee. Want die ABers hebben honderden accounts en draaien hun hand er niet voor om om een Dreetje in te schakelen die accounts gaat maken voor ze. Dus dat zet geen zoden aan de dijk.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Alsof hij nu minder kochtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:33 schreef poker4lifee het volgende:
wordt dan weer een duur jaar voor maver
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Elk jaar is er wel weer wat anders wat geld oplevertquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voor jou houdt het dan op inderdaad.
![]()
Dan zorgen ze dat hun requests per minute gewoon onder de grens ligt. De public ABs (die Roy bijv had) falen dan, maar de echte badboys vinden er wel wat op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet je wel heel snel farmen en weer sellen![]()
Fifa 14 nog een jaartje dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:33 schreef poker4lifee het volgende:
wordt dan weer een duur jaar voor maver![]()
![]()
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar dat wist je vast welGeniaal systeem wel.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Na al die vertrokken jihadisten is er vast wel een plekje vrij op het Anne Frank plantsoen voir jequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Elk jaar is er wel weer wat anders wat geld oplevert.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja je krijgt een timer en binnen 5 min moet je die speler kopen. Staat ook welke het is en hoe lang hij er nog op staat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat wist ik nietGeniaal systeem wel.
Ja 400x per minuut misschien wel ja. Dat haal jij niet Stefanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar als ik binnen een minuut heel vaak naar een speler zoek ben ik dus ook 'verdacht'![]()
dat is ook weer zoquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zal wel meevallen. Zelfs jouw vliegensvlugge vingertjes kunnen niet op tegen een autobuyer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar als ik binnen een minuut heel vaak naar een speler zoek ben ik dus ook 'verdacht'
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Van die gastjes die niks anders doen dan de hele dag bronze/silvers op te zoeken worden inderdaad ook geband.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar als ik binnen een minuut heel vaak naar een speler zoek ben ik dus ook 'verdacht'
Goed initiatief van EA en van mij mogen ze het ook doorzetten. Lekker die youtubers aanpakken en elke andere cheaterFeyenoord Rotterdam![]()
Sinds gisteravond werkt de mobiele app probleemloos hier btw
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij mij al echt zo lang probleemloosquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:39 schreef Tim86 het volgende:
Sinds gisteravond werkt de mobiele app probleemloos hier btw![]()
![]()
haha leuken grapquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Van die gastjes die niks anders doen dan de hele dag bronze/silvers op te zoeken worden inderdaad ook geband.
Goed initiatief van EA en van mij mogen ze het ook doorzetten. Lekker die youtubers aanpakken en elke andere cheater![]()
Nice, nu de webapp nogquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:39 schreef Tim86 het volgende:
Sinds gisteravond werkt de mobiele app probleemloos hier btw
blablablabla![]()
Vaag. Ik kon er gemiddeld 1 op 100 refreshes in..vaak helemaal niet zelfs.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij mij al echt zo lang probleemloosAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sinds ik een of andere update gedaan heb werkt het echt soepel de laatste dagenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:39 schreef Tim86 het volgende:
Sinds gisteravond werkt de mobiele app probleemloos hier btw![]()
vraag maar aan Suarezquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:40 schreef Nickskuh het volgende:
Zal vast wel weer een hele hoop mee misgaan waardoor onschuldige geband wordenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die servers zijn sws schijt. Andere games hebben er toch ook last van?twitter:ChuBoi twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 18:41:48Sry it took us this long to say it “@four_ryan: @ChuBoi ppl complain to ea about the servers but it's the bots that are ruining the servers” reageer retweet
![]()
![]()
Hahaha wat een sukkels. Battlefield 4 was/is één pot nat. Minstens de helft van hun games ligt online gewoon overhoop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:43 schreef ThadCastle het volgende:
Die servers zijn sws schijt. Andere games hebben er toch ook last van?twitter:ChuBoi twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 18:41:48Sry it took us this long to say it “@four_ryan: @ChuBoi ppl complain to ea about the servers but it's the bots that are ruining the servers” reageer retweet
Exact.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:44 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hahaha wat een sukkels. Battlefield 4 was/is één pot nat. Minstens de helft van hun games ligt online gewoon overhoop.
Zelfs dat golfspelletje PGA ofzo kende soortgelijke problemen.blablablabla![]()
Nee joh, die youtubers (vooral de grootste) zijn voor hun ook erg belangrijk.quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee joh, die youtubers (vooral de grootste) zijn voor hun ook erg belangrijk.Omdat ze veel geld mislopen door coinsellers. En omdat Fifa belangrijker is voor YT'ers dan YT'ers vooor Fifa. Moeten ze maar andere sponsors vinden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:47 schreef appelen het volgende:
[..]
waarom zouden ze?goede reclame toch
![]()
Vergeet niet dat door hun pack openings (doen ze vaak gewoon met FIFA punten, zie bateson met minstens 10.000 punten per week) enzo mensen getriggerd worden om packs te gaan openen middels fifa punten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
Omdat ze veel geld mislopen door coinsellers. En omdat Fifa belangrijker is voor YT'ers dan YT'ers vooor Fifa. Moeten ze maar andere sponsors vinden.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Er zullen altijd genoeg pack openings op YouTube blijven komen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vergeet niet dat door hun pack openings (doen ze vaak gewoon met FIFA punten, zie bateson met minstens 10.000 punten per week) enzo mensen getriggerd worden om packs te gaan openen middels fifa punten.![]()
Stop met janken en ben blij dat ze in ieder geval iets aanpakken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vergeet niet dat door hun pack openings (doen ze vaak gewoon met FIFA punten, zie bateson met minstens 10.000 punten per week) enzo mensen getriggerd worden om packs te gaan openen middels fifa punten.![]()
Gazza ziet er niet zo gezond uit zeg..
47 jaar oud..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De tyfes, neem nog een pilsjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:10 schreef Tim86 het volgende:
Gazza ziet er niet zo gezond uit zeg..
[ afbeelding ]![]()
![]()
Geen BBVA toernooi, wel een toernooi waar je 100 chem moet hebben en een compleet gold team. 10k en premium gold jumbo pack als rewardOffline 8k en een premium gold jumbo pack.
![]()
Nou mensen, dat wordt puzzelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen BBVA toernooi, wel een toernooi waar je 100 chem moet hebben en een compleet gold team. 10k en premium gold jumbo pack als rewardNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ga hem wel offline spelen met mijn non-rare team.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou mensen, dat wordt puzzelen.![]()
naaiballen steeds..ik heb vaak wel een silverquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen BBVA toernooi, wel een toernooi waar je 100 chem moet hebben en een compleet gold team. 10k en premium gold jumbo pack als rewardOffline 8k en een premium gold jumbo pack.
Al is dit chiller dan bundes of bbva
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Vroegah zat er nog wat vlees aan en had ze tetten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo is dat. En vervolgens een beetje pochen met je win/loss ratioquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga hem wel offline spelen met mijn non-rare team.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
voor de coins hoef je het niet meer te doen nu toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga hem wel offline spelen met mijn non-rare team.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bijna al mijn wedstrijden waren online.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo is dat. En vervolgens een beetje pochen met je win/loss ratio![]()
Maat van me deed dat pas dus ook. 4 van die mega saaie potjes spelen. Hij kwam in de finale ook nog achter door een pingel van de tegenstander, dat was echt hilaaaaaaaries.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
voor de coins hoef je het niet meer te doen nu toch?
CPU schoot de pingel rechtdoor![]()
![]()
Zoveel coins heb ik niet eens. Ik probeerde wat winst te maken op legends en IF Jadson maar dat ging niet heel goed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
voor de coins hoef je het niet meer te doen nu toch?![]()
Klopt, 51% vormt ook een meerderheidquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna al mijn wedstrijden waren online.![]()
Ik snap sowieso niet wat je met die offline cups moet, helemaal nu het niet meer om de coins te doen is.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit is serieus een goed verhaal Thadquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maat van me deed dat pas dus ook. 4 van die mega saaie potjes spelen. Hij kwam in de finale ook nog achter door een pingel van de tegenstander, dat was echt hilaaaaaaaries.
CPU schoot de pingel rechtdoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je moet ook alleen spelers kopen als ik het zeg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoveel coins heb ik niet eens. Ik probeerde wat winst te maken op legends en IF Jadson maar dat ging niet heel goed.
Hierro en Nedved had je allebei winst![]()
![]()
Ik heb bijna genoeg voor Ronaldo. Die wil ik nog proberen (en dan niet uitlenen)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, 51% vormt ook een meerderheid![]()
Ik snap sowieso niet wat je met die offline cups moet, helemaal nu het niet meer om de coins te doen is.Ik had wel 2x winst op een De Boer maar ook een paar keer had ik geen goede aankoop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je moet ook alleen spelers kopen als ik het zeg.
Hierro en Nedved had je allebei winst![]()
Wat probeer je nu eigenlijk duidelijk te maken? Dat ik niet zo goed ben? Nou, het is wel zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, 51% vormt ook een meerderheid![]()
Ik snap sowieso niet wat je met die offline cups moet, helemaal nu het niet meer om de coins te doen is.![]()
Ah, dat verklaart alles. Nou, die 10k is inderdaad een grote stap in de goede richting van je Ronaldo. En anders trek je hem gewoon uit dat gewonnen packquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb bijna genoeg voor Ronaldo. Die wil ik nog proberen (en dan niet uitlenen)
Wel goed om te horen dat je je niet meer aan dezelfde steen stoot
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oké, komt-ie: offline matches zijn geen ruk aanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat probeer je nu eigenlijk duidelijk te maken? Dat ik niet zo goed ben? Nou, het is wel zo.
Dat was wat ik probeerde te zeggen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is beter dan dat ik nu Xbox Live moet kopen en dat ik vervolgens tegen irritante ventjes moet (nee, niet Thad)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oké, komt-ie: offline matches zijn geen ruk aan
Dat was wat ik probeerde te zeggen.![]()
je hebt geen live meer?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is beter dan dat ik nu Xbox Live moet kopen en dat ik vervolgens tegen irritante ventjes moet (nee, niet Thad)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen idee of dat beter is. Voor mij is het mooie van FUT dat ik mijn beste en leukste team opstel en daarmee uitkom tegen het leukste team van mijn tegenstander.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is beter dan dat ik nu Xbox Live moet kopen en dat ik vervolgens tegen irritante ventjes moet (nee, niet Thad)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
fixedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee of dat beter is. Voor mij is het mooie van FUT dat ik mijn beste en leukste team opstel en daarmee uitkom tegen het snelste team van mijn tegenstander.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tegen dure teams is het leuker, al zien mijn tegenstanders dat vaak andersquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan winnen. Sommige momenten zijn onbetaalbaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kan je minder cross abusenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:42 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Als Cannavaro en Xavi niet verkocht zijn ga ik dat toernooi met dit team spelen ()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De leeuw halen als vervanger en je wordt er niet eens veel zwakker vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dus toch naar Feyenoord.![]()
![]()
Eerste potje in die cup: mijn tegenstander trapt af met kickoff glitch en scoort omdat mijn spelers tegen elkaar oplopen. 10 minuten later scoor ik de gelijkmaker, en iets later kom ik op voorsprong. Tegenstander trapt weer af en probeert kickoff glitch. Die mislukt, waarna hij het voor gezien houdt: disconnect. De toon is weer gezet, ben ik bang
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
YOURA MAD BROW?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
De leeuw halen als vervanger en je wordt er niet eens veel zwakker vanRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
YOU HAVE A VERY MAD!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee we hebben genoeg middenvelders johRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jup.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:06 schreef rolls-reus het volgende:
Tott hummels is echt een cornergodRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
lolquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
De leeuw halen als vervanger en je wordt er niet eens veel zwakker vanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoals DS2 een pagina terug meldde: full gold, 100% chem.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:20 schreef Revontulet het volgende:
Wat zijn de vereisten van de nieuwe cup?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
gold en 100 chemquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:20 schreef Revontulet het volgende:
Wat zijn de vereisten van de nieuwe cup?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom?twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 20:31:03PSV hoopt morgen de huur van Andres Guardado af te ronden. Brands was vandaag in Valencia om deal te bepreken. reageer retweet
![]()
![]()
Inderdaad, EA haalt het beste in ons naar boven met die cup requirements. Vorig jaar waren en nog wel eens wat leuke cups, dit jaar amperquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Linksback of centraal op het middenveld zoals op het wk?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:32 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom?twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 20:31:03PSV hoopt morgen de huur van Andres Guardado af te ronden. Brands was vandaag in Valencia om deal te bepreken. reageer retweet
![]()
![]()
wowquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:32 schreef ThadCastle het volgende:
Als LCM?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
LB zou wel goed voor concurrentie zijn. Middenveld niet nodig imo. Verdediging is prut.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Linksback of centraal op het middenveld zoals op het wk?![]()
Wie heeft TOTS Suarez wel eens in een 433 gebruikt?
motm wel, bevalt echt heel goed. Hij kan alles..geniaal schot en dribbel, altijd op de goede plek en erg sterk. En dan ook nog goede passing en meer dan degelijk in de lucht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie heeft TOTS Suarez wel eens in een 433 gebruikt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)ar-PSV-afgeketst.htmquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:32 schreef ThadCastle het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dat zei Thijsie alquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)ar-PSV-afgeketst.htm
Volgens mij gewoon een prima speler wel, maar niet echt waar PSV het nodig heeft imo![]()
![]()
GuardadoBietjes respect voor Brands als dat lukte. Prima voor concurrentie op zowel back als middenveldposities
Elke dag![]()
Juist wel, en transferbudget wordt aangehouden om nog een cb te halenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat zei Thijsie al
Volgens mij gewoon een prima speler wel, maar niet echt waar PSV het nodig heeft imoDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als hij als back is gehaald wel als middenvelder niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Juist wel, en transferbudget wordt aangehouden om nog een cb te halen![]()
Ik denk dat dat wel goed zit. Miss betaalt valencia meequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:02 schreef Jorwol het volgende:
Leuke speler voor de competitie, maar wat zou die gozer aan salaris opstrijken?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als back gehaald maar als hij beter blijkt dan het middenveld dat er nu staat is dat toch ook prima. Kost niets, is ervaren en op meerdere plekken inzetbaar in onze vrij krappe selectie. Ik zeg goede zet als het doorgaatquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als hij als back is gehaald wel als middenvelder niet.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Truequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als back gehaald maar als hij beter blijkt dan het middenveld dat er nu staat is dat toch ook prima. Kost niets, is ervaren en op meerdere plekken inzetbaar in onze vrij krappe selectie. Ik zeg goede zet als het doorgaat![]()
![]()
Muller met de 1e bundesliga goalRobben assist
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Vanavond even een potje, ouwe dibbus?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
vdv naar trabzonspor?
VI
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Arme Feyenoord.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zivkovic rood
2 potjes totaal ongemotiveerd rondhobbelen en nu dit...hij wist toch dat hij in Jong zou spelen eerst lijkt me..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jong Ajax pakt echt altijd rood hequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:34 schreef Tim86 het volgende:
Zivkovic rood
2 potjes totaal ongemotiveerd rondhobbelen en nu dit...hij wist toch dat hij in Jong zou spelen eerst lijkt me..Dit was ook alweer de tweede van de wedstrijd..
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohh Guardado, als dat binnen het salarisplafond valt vind ik dat een erg goede aanwinst
En inderdaad die miljoenen op zak houden om een CB te halen.![]()
Morgen misschien, ik ben helemaal verrot en hopeloos uit vorm, dus zou er geen plezier aan belevenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vanavond even een potje, ouwe dibbus?
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ziyech>>>>>>>>>>>>>quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:41 schreef Maver24 het volgende:
TOORNSTRA NAAR FEYENOORD VOOR 4 JAAR![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-naar-feyenoord.html![]()
Hoeraquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:41 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-naar-feyenoord.htmlVoor wie dan?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Doe even normaal man, idiootquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:41 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-naar-feyenoord.html![]()
Faka Mitchellquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als dat zo is ben ik wel tevreden natuurlijkwat is een lach als je van binnen huilt![]()
robben 2-0
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:41 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-naar-feyenoord.htmltis maar een spelletje
![]()
quote:Goal van robben nog wat? had 'm gemist
Was wel knap hoe hij hem binnen schootquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Goal van robben nog wat? had 'm gemist
![]()
![]()
en dan ingame costa er uit ibra er in![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gastquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:12 schreef Maver24 het volgende:
Ronaldo of IF Depay? Fifa14 nog niet eerder met ronaldo gespeeldronaldo natuurlijk
![]()
En ingame ook van opstelling veranderen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:10 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
en dan ingame costa er uit ibra er in![]()
![]()
![]()
wtf die misser
tuurlijk nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:15 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En ingame ook van opstelling veranderen?
#FreeTrapz![]()
Atletico 1-0
40 finishing denk ikquote:
verder zeggen die ratings geen kut. Denk zelfs dat ze expres een oude database gebruiken![]()
Die shooting gaat wel hoger worden en/of passing lager.
De 2* weak foot is wel jammer als dat zo blijft (maar heel veel goeds met zijn linker kan ik me ook niet heugen).![]()
Dat wordt een verdomd mooi koppel met Jackson, jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:25 schreef Maver24 het volgende:
Vergeet Memphis, ik herhaal vergeet Memphis. Deze boi is tha man
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
die gaat naar milanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat wordt een verdomd mooi koppel met Jackson, ja![]()
Ik zit een beetje naar een leuk team te kijken.. maar weet niet echt wat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Haha die heb ik, en dat is hij lang niet waardRonaldo is een beetje duur geworden.
Wat is je budget? Ronaldo is wel echt de beste speler van deze fut en ook de leukste om mee te spelen imoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zit een beetje naar een leuk team te kijken.. maar weet niet echt wat.Ronaldo is een beetje duur geworden.
![]()
![]()
Op het moment heb ik geen geld maar ik kan spelers dumpen en dan kom ik rond de 14 miljoen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
433 liep niet met robben en ribery op de vleugelszijn beide opeens klapjosti's terwijl ik voorheen zo enthousiast was van ribery
benzema blijft ook een mongooltje maar die scoort gek genoeg wel bijna elke wedstrijd. Ben benieuwd hoe dit team het gaan doen
![]()
![]()
Ben je dronkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:25 schreef Maver24 het volgende:
Vergeet Memphis, ik herhaal vergeet Memphis. Deze boi is tha man
[ afbeelding ]
Elke dag![]()
HEY heb Infamous te koop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sowieso niet, ze hoeven en moeten helemaal niks![]()
Omdat ik jou al een tijdje niet had gesprokenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom voelde je je vanmiddag kut?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HIHIHIH CUTIEquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat ik jou al een tijdje niet had gesproken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zeiden ze toch? Ze liet een kutscheetquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu VI aan het terugkijken maar wat was er met Escha?![]()
MET SUAREZ1!!!1!!1 Oh wachtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wow vet veel nieuwe transfers: https://docs.google.com/s(...)M-02zQ91azA/pubhtml#
Iemand hier robben IMOTM 91 (of 92)
Ik heb hem nu al een poosje, maar het valt me gewoon op dat hij 8/10 keren met rechts schiet..
Het maakt niet uit uit welke hoek ik schiet, hij schiet vrijwel altijd met zijn weak foot..
ook al dribbelt hij met links, dannog komt er een schot met rechts..
inclusief 2* komt de bal daardoor nog zachter aan dan een terugspeelbal op de keeper..
meer mensen last van?![]()
Wel Javi Garciaquote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Offline die cup even snel gedaan. Pack openen: neuer. bam.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik online gewonnen ondanks dat het script/momentum tegen me was. MOTM was zijn keeperquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Offline die cup even snel gedaan. Pack openen: neuer. bam.
Moet ook niet tegen YOU MAD FC spelen![]()
![]()
Ik word nu in mijn anus gepaktquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik online gewonnen ondanks dat het script/momentum tegen me was. MOTM was zijn keeper
[ afbeelding ]
Moet ook niet tegen YOU MAD FC spelen
jezus elk schot op goal van hem is een goal.
Met deze gozer zou ik echt graag die scene van American History X na willen doen.
You mad shit speel ik ook nooit tegen. Dan weet je al dat ze meer bezig zijn met jou irriteren dan zelf spelen. Net als dus de NOB badge etc. Wel weinig passes trouwens..ik heb echt nooit onder de 100 eigenlijk en speel echt niet specifiek op balbezit ofzo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik online gewonnen ondanks dat het script/momentum tegen me was. MOTM was zijn keeper
[ afbeelding ]
Moet ook niet tegen YOU MAD FC spelen
Depay 2* weak foot is zwaar terecht, maar ook superkut
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu 5-0 voor in de eerste helft. 5 headersquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
You mad shit speel ik ook nooit tegen. Dan weet je al dat ze meer bezig zijn met jou irriteren dan zelf spelen. Net als dus de NOB badge etc. Wel weinig passes trouwens..ik heb echt nooit onder de 100 eigenlijk en speel echt niet specifiek op balbezit ofzo.
Depay 2* weak foot is zwaar terecht, maar ook superkut. Hij pauzeert, berichtje: BYE BYE JAJAJAJA 8=====D en hij quit
Volgende potje: 2 min ingame, goal
20 min 3-0
[ Bericht 2% gewijzigd door ThadCastle op 23-08-2014 01:58:29 ]![]()
Ragesell TOTS Toure, SIF Aguero en SIF Nasri
Wat is de lol aan mensen te irriteren nadat je een kickoff glitch goal heb gescoord?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als je er geen plezier aan hebt, speel dan niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat is de lol aan mensen te irriteren nadat je een kickoff glitch goal heb gescoord?![]()
Het lijkt wel of er in het weekend een grote groep kanker mongolen begint te spelen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:23 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Als je er geen plezier aan hebt, speel dan niet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ergste tijd om te spelen vind ik altijd als de kinderen net uit school zijn tussen 4 en 6 in de middag ofzo..en nu mogen ze vast ook later opblijven in het weekendquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het lijkt wel of er in het weekend een grote groep kanker mongolen begint te spelen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jup .. 's avonds door de weeks lijken wel gewoon eerlijke mensen te spelen die gewoon een potje fifa willen doen zonder al die bullshit. Ik ben nu al 7 potjes op rij een debieltje tegengekomen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ergste tijd om te spelen vind ik altijd als de kinderen net uit school zijn tussen 4 en 6 in de middag ofzo..en nu mogen ze vast ook later opblijven in het weekendRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jee weer gewonnen. En weer in de finale gekke momentum shit. Potjes daarvoor helemaal niet. Heb gewoon 2 wissels moeten doen om het moment te switchen. Ergste was wel bij de 90ste min, kreeg bijna goal tegen omdat Hierro omviel tegen Vela. Ik druk op pauze bij een tackle, snel Schurrle erin. Zijn inworp, ik tackle de bal. Bij de counter direct 2 vs 1 en goalDat wsa echt te overduidelijk
Figo 2.9 mil, had hem voor 2.35. Heb hem even geprobeerd maar hoort niet op RM natuurlijk. Misschien binnenkort nog een keer als RW proberen.![]()
![]()
Emenike 79 en maar 83 pace. GVD
Bruno, Diego en Meireles wel nissa
![]()
Al die falende spelers van Galatasaray zijn zwaar overrated terwijl de spelers van Fener kut ratings hebben.![]()
Beste speler vorig jaar in de competitie, Caner Erkin 77 rated.
Sow speelt LW bij Fener?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Al die falende spelers van Galatasaray zijn zwaar overrated terwijl de spelers van Fener kut ratings hebben.![]()
Beste speler vorig jaar in de competitie, Caner Erkin 77 rated.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Maar sowieso geen 77 rated met 82 pace.
Als die Ozkayup al gold isquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 03:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Maar sowieso geen 77 rated met 82 pace.![]()
![]()
Krasic die 2 jaar aan het floppen is bij Fener is 77 en Sow aanvallend gezien een van de beste spelers van Fener in de afgelopen 3 jaar ook een 77.quote:
Caner de beste speler vorig seizoen in de competitie een 77, Alex Telles die net een half jaar paar leuke wedstrijdjes heeft gespeeld ook 77.
Hier mag best veel aan veranderen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
jij bent toch data feedback dude?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 03:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Krasic die 2 jaar aan het floppen is bij Fener is 77 en Sow aanvallend gezien een van de beste spelers van Fener in de afgelopen 3 jaar ook een 77.
Caner de beste speler vorig seizoen in de competitie een 77, Alex Telles die net een half jaar paar leuke wedstrijdjes heeft gespeeld ook 77.
Hier mag best veel aan veranderen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik mag alleen Galatasaray doen.quote:En heb me er verder nog niet helemaal in verdiept.
Derpquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 03:39 schreef ThadCastle het volgende:
Wilde gaan slapen maar toen won ik een RvN![]()
Kluivert en Ruud in de spits. Eerste pot 7-0 hehe![]()
![]()
Is mijn standaard gemoedstoestand als ik te vroeg naar mijn zin op moetquote:
En dudeweiser: Goede tijd gehad?![]()
Fotooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb een #TeamUSA shirt gekocht![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, Godzilla is er ook eindelijk
[ Bericht 6% gewijzigd door The_Yakuza op 23-08-2014 08:45:41 ]GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nee. Gewoon nee. Voetbal is niet zomaar een spelletje.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Haha ze zijn allemaal silver.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Beste speler vorig jaar in de competitie, Caner Erkin 77 rated.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Helemaal mee eens. Wat een flauwekul argument.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Voetbal is niet zomaar een spelletje.![]()
incoooomiiing!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:28 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Fotoooooooooooooooooooooo![]()
![]()
Ah, Godzilla is er ook eindelijk
En @toefjes jazeker, veel gezien veel gedaan. Mooie stad![]()
![]()
mannen veel plezier hier de komende wekenik ga even 2 wegen languit bij het zwembad liggen
![]()
zag dat de verkoop prijzen van PS coins alweer gestegen waren dat het over 2 weken maar 2.5eu de 100K mag zijn
#FreeTrapz![]()
Chillze, en vorig weekend waren de coin prijzen ook hoger. Kwestie van vraag en aanbod vermoed ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:13 schreef FCsuarez het volgende:
mannen veel plezier hier de komende wekenik ga even 2 wegen languit bij het zwembad liggen
![]()
zag dat de verkoop prijzen van PS coins alweer gestegen waren dat het over 2 weken maar 2.5eu de 100K mag zijn![]()
Veel plezier Sjonquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:13 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
zag dat de verkoop prijzen van PS coins alweer gestegen waren dat het over 2 weken maar 2.5eu de 100K mag zijn
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat team is inderdaad pure ebola aidsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:38 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga dit elftal maken. En FC Ebola noemen. Dus volgende topicnaam kan op mijn naam gereserveerd worden.
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: