SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit is dan ook het enige waar ik geen verstand van heb.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja hallo, jij bent hier degene die doet of hij overal verstand van heeft. En dan vraag ik een keer kritisch door...blijkt dat je maar wat zit te lullenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
topic 888we lopen wel ver achter met vorig jaar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik wist wel dat Maver ebola had.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik geef toe: sample is nog niet geoj, maar ik kan je verzekeren dat ik wat vaker kritisch ga doorvragen. Ik laat me niet meer alles door jou op de mouw spelden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is dan ook het enige waar ik geen verstand van heb.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wist het wel, weer die tyfes....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:53 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)the_baby_in_het_echt
![]()
![]()
![]()
Ik had haar gelijk neergestokenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:53 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)the_baby_in_het_echt
![]()
![]()
Dat wilde ik net zeggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had haar gelijk neergestoken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Be my guest. HIerna heb je dan alleen maar nog meer respect voor me omdat je ziet wat een übermensch ik ben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geef toe: sample is nog niet geoj, maar ik kan je verzekeren dat ik wat vaker kritisch ga doorvragen. Ik laat me niet meer alles door jou op de mouw spelden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Over übermenschen gesproken: aan de goede kant van de Moerdijkbrug is het gewoon droogquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Be my guest. HIerna heb je dan alleen maar nog meer respect voor me omdat je ziet wat een übermensch ik ben.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Voor mijn gevoel is het in Utrecht de afgelopen weken nog 5x zo nat geweest als in de rest van NLquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Over übermenschen gesproken: aan de goede kant van de Moerdijkbrug is het gewoon droog![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk het niet. Reed door Dordt maar mijn ruitenwissers konden de waterval niet bijhouden. Kon geen 30 meter vooruit kijkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het in Utrecht de afgelopen weken nog 5x zo nat geweest als in de rest van NL
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zoals het ook maar je nickname is, met al die legends..?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het is maar mijn nickname die Ebola heeft, niet ikzelf dus ik vind het primaNAC Breda
Rèsbaarge![]()
die ui heeft dat idd gewoonquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het is maar mijn nickname die Ebola heeft, niet ikzelf dus ik vind het prima
no problem![]()
![]()
![]()
Dus we hoeven niet optetyfen met onze grafkoppen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het is maar mijn nickname die Ebola heeft, niet ikzelf dus ik vind het prima![]()
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus we hoeven niet optetyfen met onze grafkoppen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je grafkop wordt dan ook niet een kopje kleiner geslagen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus we hoeven niet optetyfen met onze grafkoppen?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dat is gewoon een selfie van hemzelfquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
die ui heeft dat idd gewoon
no problem![]()
![]()
Een selfie is altijd van iemand zelf...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:14 schreef Freire het volgende:
[..]
Dat is gewoon een selfie van hemzelfNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan ook de selfie van Yolanthe als UI nemenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een selfie is altijd van iemand zelf...
Dan is die 'selfie' niet van mij![]()
Weet ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een selfie is altijd van iemand zelf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: