Solliciteren?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:47 schreef Skv het volgende:
En, minstens zo belangrijk, hoe kom je daar tussen?
KIJK DAN IN HET TOPICquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Hé vriend, hoe ging het met je pakketje. Al die moeite gister die we gedaan hebben.
De Franse had ik al gevonden, maar dat zit meer in commercieel werk op obscure kantoortjes in Amsterdam. Vind het politieke deel juist interessant. En de Engelse betaalt 2200 bruto. Maar dan ben je ook assistent en is kennis van NL niet echt nodig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:51 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Solliciteren?
http://www.ambafrance-nl.org/-Vacatures-en-stages-
https://www.gov.uk/govern(...)ue/about/recruitment
Dank nog voor je hulp. Ik heb hem nog niet opgehaald overigens vanwege aanhoudende stortregenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]Excuseer mijn lompheid. Niet gecheckt. Fijn dat ie terecht is!
Betere optie is vermoedelijk het patent bureau?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:54 schreef Skv het volgende:
[..]
De Franse had ik al gevonden, maar dat zit meer in commercieel werk op obscure kantoortjes in Amsterdam. Vind het politieke deel juist interessant.
Het patentbureau? Als in octrooien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:56 schreef ADQ het volgende:
[..]
Betere optie is vermoedelijk het patent bureau?
Yep, the European patent office. Zit in Rijswijk, meer dan genoeg parkeerplaatsen, naast de snelweg en tram 17 stopt voor de deur.quote:
Ja, dat snap ik, maar wat heeft dat met werken bij een ambassade te maken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:22 schreef ADQ het volgende:
[..]
Yep, the European patent office. Zit in Rijswijk, meer dan genoeg parkeerplaatsen, naast de snelweg en tram 17 stopt voor de deur.
Enorm goed restaurant dat twee keer niets kost.
Het is been alternatief? Zeer internationaal, zeer goed verdienend, en wellicht meer kans op een baan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar wat heeft dat met werken bij een ambassade te maken?
Buiten het feit dat ik geen octrooigemachtigde ben heb ik weinig juridische achtergrond en heeft het werk daar geen bestuurlijke adviescomponent. Denk dus niet dat het iets is waar ik aan de slag zou kunnen helaas.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:04 schreef ADQ het volgende:
[..]
Het is been alternatief? Zeer internationaal, zeer goed verdienend, en wellicht meer kans op een baan.
Heb hier gewerktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:22 schreef ADQ het volgende:
[..]
Yep, the European patent office. Zit in Rijswijk, meer dan genoeg parkeerplaatsen, naast de snelweg en tram 17 stopt voor de deur.
Enorm goed restaurant dat twee keer niets kost.
Google heeft al je antwoorden op je vragen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:47 schreef Skv het volgende:
Ik heb er wel eens over zitten denken om te werken bij een buitenlandse ambassade in Den Haag.
Heb zelf eerder een onderzoek gedaan bij een NL ambassade in het buitenland en het viel me op dat ongeveer 30-40% van de medewerkers daar bestond uit mensen uit het gastland zelf.
Hebben andere ambassades dat ook in Nederland? En, minstens zo belangrijk, hoe kom je daar tussen?
Ben benieuwd of iemand hier ervaringen heeft!
Nou jongens, sluit FOK! maar, je hoeft niets meer te vragen hier.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:12 schreef Iwanius het volgende:
Google heeft al je antwoorden op je vragen.
In welke functie?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:26 schreef revpolen het volgende:
[..]
Heb hier gewerktZeer leuke baan en Bruto salaris netto verdienen
Nee, beleidsmatig werk/politiek advies. Op de ambassade van NL in het buitenland waar ik heb gewerkt waren behoorlijk wat beleidsmedewerkers aan het werk die uit het gastland afkomstig waren. Ook op prima posities (niet de diplomatieke uiteraard).quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hangt er vanaf wat je wil doen daar. Paspoortjes en visa uitgeven? Daar wordt vaak een extern bedrijf voor ingehuurd. Dat bedrijf zal waarschijnlijk locals inhuren. Ik neem aan dat dat niet is wat je wil doen? Dan blijft er iets als de permanente vertegenwoordiging over en dat wordt echt door het land zelf geregeld. Je bent dan dus in dienst v/h ministerie van buza. Ze gaan echt geen locals inhuren om de belangen van het land te vertegenwoordigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |