Ik heb ook wel mesjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:02 schreef gewoonmeppen het volgende:
TS is een krent en wil op mesjes besparen
Er is een reden dat voor die plaatsen een mesje wordt gebruikt en geen scheerapparaat.
Wordt aangeraden voor jongetjes met kleine peners, dan lijkt 'ie wat groter.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:14 schreef Woestijnvos het volgende:
Je pik scheren is nergens voor nodig.
Waarom zou je dat onder de douche doen man??? Dan mag je achteraf nog 10 min. op je knieën zitten om al dat haar uit het gootje te vissen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:55 schreef r0dawa het volgende:
hey
ik krijg vandaag een nieuw scheerapparaat. Zou de oude met versleten mesjes nog geschikt zijn om het haar bij mijn pik goed kaal te scheren? Gewoon eerst scheerapparaat en daarna scheermesje. Er zit ook een baardtrimmer op dus ideaal lijkt me.
zal ik vanavond gelijk proberen? hij kan ook onder de douche
Als je geen seks hebt is het inderdaad niet nodigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:14 schreef Woestijnvos het volgende:
Je pik scheren is nergens voor nodig.
Altijd hirlik als de trimmer hapt in de zak.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:28 schreef Twiitch het volgende:
Gewoon trimmen gek. Je gaat daar toch niet met een vlijmscherp mes aan de gang.
Gewoon op de laagste stand.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:30 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Altijd hirlik als de trimmer hapt.
Wel een keer gehad dat de trimmer over de volledige breedte 2 keer hapte, in de huid dus. Dat was niet bepaald fijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:32 schreef Twiitch het volgende:
Oh ik heb me wel een keer gesneden. Wat een drama. Echt vol in de shaft ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |