Bedoel je bij een tabak winkel ofzo bij Rijnhaven?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:52 schreef Elan het volgende:
Gewoon bij een willekeurige nightshop/avondwinkel proberen, bij Rijnhaven onder zit er wel eentje daar werken Turken die boeit het allemaal geen moer.
Het lijkt mij juist bij speciaalzaken niet. En volgens mij zegt Elan duidelijk bij een avondwinkel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:55 schreef MitchellMitch3 het volgende:
[..]
Bedoel je bij een tabak winkel ofzo bij Rijnhaven?
Oke, snap 'm!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:56 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist bij speciaalzaken niet. En volgens mij zegt Elan duidelijk bij een avondwinkel.
Dit is een forum. Daar geven mensen ook hun mening als je er niet om vraagt. Als je dat niet wil, open dan geen topics.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:05 schreef MitchellMitch3 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik om jouw mening heb gevraagd!?
Weet niet precies. Ik was 13...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:15 schreef Dimens het volgende:
Je bent pas bijna 17. Waarom de fuck ben je dan begonnen met roken?
Toen kon je het ook niet kopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:16 schreef MitchellMitch3 het volgende:
[..]
Weet niet precies. Ik was 13...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |