hihahoquote:
Ook zonder kamperen regent het.quote:
Terechte klachtquote:
Zelf een treinfan zijn die met spoorboekjes treinnummers op gaat zitten schrijven en anderen uitmaken voor autist.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:29 schreef Socios het volgende:
Autisten die niet om kunnen gaan met regen_!
Haten op iets dat leven op aarde mogelijk maakt
Juist. Helaas vindt mijn baas dat ik op mijn werk moet zijn om geld te verdienen en vindt mijn huisbaas dat ik moet betalen voor de huur van mijn huis. Drie maanden er even tussenuit omdat het hier kutweer is gaat dan wat lastig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:34 schreef I-Claudius het volgende:
Gewoon een mooie zomer hoor. Als je standaard 30 graden met een zonnetje wil hebben, moet je lekker 3 maanden naar spanje gaan. Niet in Nederland zitten en dan gaan zeiken dat het regent
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Zelf een treinfan zijn die met spoorboekjes treinnummers op gaat zitten schrijven en anderen uitmaken voor autist.
Dan zit je er aan vast, heeft ook geen zin erover te zeiken. Lekker emigreren anders.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Juist. Helaas vindt mijn baas dat ik op mijn werk moet zijn om geld te verdienen en vindt mijn huisbaas dat ik moet betalen voor de huur van mijn huis. Drie maanden er even tussenuit omdat het hier kutweer is gaat dan wat lastig.
Waarom zou ik er niet over mogen zeiken? Het is toch kut?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:39 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Dan zit je er aan vast, heeft ook geen zin erover te zeiken. Lekker emigreren anders.
Het is normaal. Als je normaal kut vindt, moet je ergens heen gaan waar warm met zon normaal is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom zou ik er niet over mogen zeiken? Het is toch kut?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:44 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Het is normaal. Als je normaal kut vindt, moet je ergens heen gaan waar warm met zon normaal is.
Ik ben het niet met je eens.quote:Zomer hoort bij natste ooit gemeten
De meteorologische zomer duurt nog tien dagen, maar komt naar verwachting bij de natste zomers sinds het begin van de metingen. De zomer komt in de top tien terecht, meldt weeronline.nl vrijdag.
Rot op uit mijn topic, kutfriezen en limbo's.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:18 schreef Druppelss het volgende:
Regen?Hier in het zuiden alleen maar zon en blauwe lucht, nu ook..
onzin, zonnetje schijnt hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:56 schreef Skv het volgende:
Het begint echt alleen maar harder te hozen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |