Lekker hypocriet vanachter hun beeldschermpje roepen hoe slecht de wereld is. Lekker veilig, beetje "zo mijn goede daad zit er weer op voor vandaag". En gewoon het niveau van die uitingen is gewoon treurig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:02 schreef KreKkeR het volgende:
Maar waarom precies zijn het eigenlijk idioten?
Vanwege het feit dat ze klagen? Vanwege de inhoud van hun klacht? Of iets anders misschien?
Volgens mij is het vissen een vervanging voor het hengelen naar vrouwen. Vrouwen lukken niet meer (heren zijn te oud), dus dan gaan ze vissen. Dat lukt nog wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:52 schreef gewoonmeppen het volgende:
Die mannen die met een grote vis op de foto willen, hebben gewoon wat te compenseren.
Waarom zijn de opmerkingen over het sportvissen in openingspost dan per definitie hypocriet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lekker hypocriet vanachter hun beeldschermpje roepen hoe slecht de wereld is. Lekker veilig, beetje "zo mijn goede daad zit er weer op voor vandaag". En gewoon het niveau van die uitingen is gewoon treurig.
De meeste mensen schreeuwen moord en brand terwijl ze helemaal geen idee hebben waar ze het over hebben.
Vanmiddag dan maar even naar de hengelsportzaak toe om een hengel te kopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij is het vissen een vervanging voor het hengelen naar vrouwen. Vrouwen lukken niet meer (heren zijn te oud), dus dan gaan ze vissen. Dat lukt nog wel.![]()
Kunnen ze toch nog wat aan de haak slaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij is het vissen een vervanging voor het hengelen naar vrouwen. Vrouwen lukken niet meer (heren zijn te oud), dus dan gaan ze vissen. Dat lukt nog wel.![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:25 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Kunnen ze toch nog wat aan de haak slaan.
Het kan ook een excuus zijn om met vrienden bier te drinken. Dan gaan ze aan het water zitten en leggen er een hengel naast met zo'n belletje, zodat ze niet naar de dobber hoeven te kijken.
Zie jij wel eens een aantrekkelijke visser dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
Daar worden ze niet aantrekkelijker op
Eh... nu je het zegt: neequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:27 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Zie jij wel eens een aantrekkelijke visser dan?
Je ziet de ironie van je eigen post hopelijk wel in? Klagen over mensen die klagen....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:16 schreef Eyip het volgende:
Lekker zeiken want het past niet in je eigen ik ik ik wereldje. Heel hip 2014 en booming straks in 2015.
Terechte klacht. Gezeik van mensen
ja hihihihiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:29 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je ziet de ironie van je eigen post hopelijk wel in? Klagen over mensen die klagen....
Dat zal het wel zijn dan. Ik vind het vooral lekker kudde gedrag. Kijk mij goed bezig zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom zijn de opmerkingen over het sportvissen in openingspost dan per definitie hypocriet?
Verder heb ik geen idee of deze mensen het roepen zien als goede daad. Het kan ook zijn dat het een uiting van frustratie is, of dat het simpelweg gewoon hun mening is, waarbij ze graag hun mening uiten, net zoals de meeste mensen die zich op FOK! hebben aangemeld.
En sowieso valt het me tijdens bijna alle discussies over bijna alle onderwerpen op dat het gros v.d. mensen geen idee heeft waar men het over heeft. Ik ben trouwens wel benieuwd waarom dit bij de sportvisklagers ook opgaat volgens jou...
De gemiddelde karper is een stuk aantrekkelijker dan de hollandse stamppoot vrouw van tegenwoordigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het liefste ook de vis kussend uiteraard. Die foto wordt dan gebruikt op Tinder e.d..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:38 schreef Masala het volgende:
Hij heeft wel een verdomd goed punt.
Een vis vangen puur om er mee op de foto te gaan_!!!!
Ja, nu je het zegtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh... nu je het zegt: nee![]()
![]()
Die petjes ook... zo kansloos... van die vakantiepetjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |