De hint dateert van begin Augustus , mijn ma riep: ach....quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:02 schreef livelink het volgende:
Ik kom tot helemaal niks. Heb nieuwsoverzichten doorgespit, oude kranten doorgekeken, maar kennelijk heb ik een blinde vlek voor dit nieuws. Misschien iemand anders?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:46 schreef livelink het volgende:
Met behulp van Google, ik kende hem niet.
Ed Nelson
Iets noordelijker en degene die ik zoek is al 40 jaar dood.quote:
Alyson Hanniganquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:24 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Jonger (maar ouder dan Hathaway)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suzanne Bosmanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:59 schreef Pugg het volgende:
[..]
Beetje husselen met (en iets meer) letters
Vraagteken is niet nodig. Het is goed!quote:
Niet goed. Degene die ik zoek is geboren in de VS, maar gestorven in Amsterdam (of eigenlijk Haarlemmermeer)quote:
Hij is op Schiphol gestorven. Triest verhaal, hij was hier op uitnodiging van een Nederlandse band.quote:Op maandag 1 september 2014 09:14 schreef Pugg het volgende:
De enige die waar ik aan kan denken is Chat Baker maar dat klopt weer niet
Je hebt het fout.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:49 schreef Limburg82 het volgende:
Steven Sotloff
Ik hoop dat ik het fout heb. Zou het namelijk nogal luguber vinden.
Die is wel goed.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:32 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Dankzij de nieuwe tip;
Sylvester Stallone
Ruud Lubbersquote:Op donderdag 4 september 2014 15:55 schreef Limburg82 het volgende:
Nee. Niet link(s). Maar ook niet echt recht (s).
quote:Op donderdag 4 september 2014 17:23 schreef livelink het volgende:
Wim Vreeswijk (over rechts gesproken)
Niet goed. Ik zoek een Amerikaanse actrice met een vroegere connectie met een JFK.quote:
John Inmanquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:51 schreef pocketbook het volgende:
Nog niet geraden, maar het is echter wel een man.
Volgens mij was Inman meer van de achterkantquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:38 schreef pocketbook het volgende:
[..]
Nee. Niet er voor, maar er achter.
Ook niet. De hint betrof het vakgebied van beide JI's.quote:Op woensdag 10 september 2014 06:28 schreef livelink het volgende:
Ik gok er maar op dat de hint van Pocketbook betekent dat de voornaam wel goed was (correct me if i'm wrong)
John Ingle
http://en.wikipedia.org/wiki/Joris_Ivensquote:Op woensdag 10 september 2014 23:49 schreef pocketbook het volgende:
[..]
Het beroep is iig goed. Ander genre. Zoek het over de Nieuwe Maas en in China.
That's right!quote:Op donderdag 11 september 2014 00:54 schreef meth1745 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Joris_Ivens
Niet goed. Achternaam komt wel al close.quote:
Heel goed. Ik was al even bang dat iedereen haar al vergeten was. Ik hou van die hese stemquote:
Juiste nationaliteit, maar degene die ik zoek is begin vorige eeuw al overleden.quote:
Nee. De beste man is reeds zeer geruime tijd geleden overleden. Naar hem is een straat vernoemd, die later ivm met zijn achternaam is veranderd (cq aangepast).quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:03 schreef livelink het volgende:
Daniel Lohues
is de enige waar ik op kom, ik noem hem maar, ondanks dat ik elke link met de kindertijd mis
Niet goed. In haar glorietijd (midden jaren 80) werd ze wel als sexbom beschouwd. Mede door wat films waarin ze gespeeld heeft.quote:
Kim Basingerquote:Op donderdag 18 september 2014 15:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet goed. In haar glorietijd (midden jaren 80) werd ze wel als sexbom beschouwd. Mede door wat films waarin ze gespeeld heeft.
Dat zijn m'n eigen initialenquote:
Jennifer Greyquote:Op vrijdag 19 september 2014 02:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zijn m'n eigen initialen.
John Guidetti![]()
Ook niet. Degene die ik zoek leeft nog en is nog geen 40.quote:
Rob Rensenbrink , is wel 40 maar ik weet niets te verzinnen verderquote:Op zondag 21 september 2014 10:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook niet. Degene die ik zoek leeft nog en is nog geen 40.
Niet goed. Het is een acteur en hij komt uit Canada.quote:Op maandag 22 september 2014 15:00 schreef Pugg het volgende:
[..]
Rob Rensenbrink , is wel 40 maar ik weet niets te verzinnen verder
Ryan Robbinsquote:Op maandag 22 september 2014 15:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet goed. Het is een acteur en hij komt uit Canada.
Ryan Rottman .. (allemaal google )quote:Op maandag 22 september 2014 15:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent er al heel dichtbij.....
Kwartje valt:quote:Op maandag 22 september 2014 16:59 schreef livelink het volgende:
De Ryan die ik zoek is echt best wel bekend hoor. Althans, dat idee heb ik wel.
Als je al niet van hem hebt gehoord, dan in ieder geval wel van zijn 1e echtgenote SJ, die altijd wel in lijstjes van de mooiste vrouw ter wereld naar voren komt
Robert Deodaat Emile (Ootje) Oxenaarquote:Op maandag 22 september 2014 17:29 schreef Pugg het volgende:
R. D.E. O Drie voorletters dus.
beter bekend als O.O
quote:Op maandag 22 september 2014 20:18 schreef pocketbook het volgende:
[..]
Robert Deodaat Emile (Ootje) Oxenaar
Kunnen we wel . krijgen daar waar ze horen?quote:
quote:
Allebei fout, maar qua beroep zit Limburg82 wel goed.quote:
Is meer bekend onder zijn achternaam .quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:06 schreef livelink het volgende:
Ik heb echt geen enkel idee. Het lukt me niet eens om dode BM's te bedenken
Nee begin vorige eeuw .quote:Op zondag 28 september 2014 07:29 schreef livelink het volgende:
Moet ik het zoeken in de richting van (de strijd tegen) IS?
Stiff upper lipquote:Op zondag 28 september 2014 16:40 schreef livelink het volgende:
Barzani Mustafa (ik weet nooit wat voornaam en achternaam is bij de arabische namen)
Nee, je zat eerst dichter in de buurt.quote:
Nee, helaas. Mijn vorige post was een hint.quote:
"Johnny" Heitingaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:54 schreef livelink het volgende:
Ik heb er nog wel een beetje vertrouwen in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |