Nouja, ik woon in een portiekflat, dus niemand kan zomaar het trappenhuis in. Ik vond het vooral grappig, omdat zijn verhaal aan alle kanten rammelde. Ik rekende hem ook voor, dat als hij ging lopen, hij ook op tijd op zijn werk zou zijn.quote:
In Amerika mag je zulke mensen dood schieten....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:44 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh wat erg is dat! Wat erg! Als kind van onder de tien woonden we in een volksbuurt en daar kwam dat voor! Niet bij ons hoor, maar bij andere buren, die kwamen dan zo - hop - op de koffie, achterom. Eén keer zelf meegemaakt, toen woonde ik ook nog bij mijn ouders. "Goed volluk," liep die buurman. Wat erg!
jah dat ken ik, ik kleine dorpen is dat een gewoonte. sta je in je pyama lekker thee te zetten en dan staat er ineens een buurman/vrouw voor je neus. Ik vond het ook vreselijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:42 schreef Recce het volgende:
[..]
In sommige dorpen komen de mensen achterom bij elkaar. Dan staat dus onverwachts opeens de buurvrouw naast je.
Oh mijn Godquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah dat ken ik, ik kleine dorpen is dat een gewoonte. sta je in je pyama lekker thee te zetten en dan staat er ineens een buurman/vrouw voor je neus. Ik vond het ook vreselijk.
The leftovers, Believe, Helix, Haven, Resurrection, Revolution.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind het zo spannend al die mysteries
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nouja, ik woon in een portiekflat, dus niemand kan zomaar het trappenhuis in. Ik vond het vooral grappig, omdat zijn verhaal aan alle kanten rammelde. Ik rekende hem ook voor, dat als hij ging lopen, hij ook op tijd op zijn werk zou zijn.
In dat soort dorpen sta je dus ook niet in pyjama op de verkeerde tijden. Je MOET gewoon opstaan op vaste tijden, ook in het weekend, anders heb je gezeik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah dat ken ik, ik kleine dorpen is dat een gewoonte. sta je in je pyama lekker thee te zetten en dan staat er ineens een buurman/vrouw voor je neus. Ik vond het ook vreselijk.
Ik ga het echt doen een volgende keer. Ik hoop dat het werkt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah meerdere die het gedaan hebbenna die tijd hebben ze het nog een paar keer geprobeerd, gezegd kijk ff op je lijst je mag hier niet aanbellen. mijn huisje is rood op jullie kaart. daarna nooooooooooit meer 1 aan de deur gehad. en ze waren hier eens in de 2 a 3 weken.
The Leftoverd ga ik binnenkort aan beginnen. Helix is te eng denk ik. Believe en Revolution zijn gecanceled dus dan kijk ik ze al niet meer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
The leftovers, Believe, Helix, Haven, Resurrection, Revolution.
Ook goede series met mysteries.
was s'morgens vroeg al, en ik was nog maar een kindquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:47 schreef Recce het volgende:
[..]
In dat soort dorpen sta je dus ook niet in pyama op de verkeerde tijden. Je MOET gewoon opstaan op vaste tijden, ook in het weekend, anders heb je gezeik.
Bij ons wel in elk gevalquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga het echt doen een volgende keer. Ik hoop dat het werkt.
Ja! Ik woon in een flat dus ik kan in principe alles open laten maar zou ik in een huis wonen - of nu bij mijn ouders in een huis - zit alles potdicht jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n 1 die de gordijnen stijf dicht houd en luxaflex en dergelijke ?
luxaflex is mijn bijnaamquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n 1 die de gordijnen stijf dicht houd en luxaflex en dergelijke ?
Wij wonen ook in een flat, maar als ik in de computer kamer zit, wil ik gewoon niet dat mensen die over de galerij lopen naar binnen kunnen kijken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:49 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja! Ik woon in een flat dus ik kan in principe alles open laten maar zou ik in een huis wonen - of nu bij mijn ouders in een huis - zit alles potdicht ja.
Helix kan in jouw geval misschien te heftig zijn. En ook al zijn ze gecanceld, dan is het nog wel leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
The Leftoverd ga ik binnenkort aan beginnen. Helix is te eng denk ik. Believe en Revolution zijn gecanceled dus dan kijk ik ze al niet meer.
Ik noem mezelf altijd een latente kluizenaar, de overtreffende trap van een einzelgänger zeg maarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wij wonen ook in een flat, maar als ik in de computer kamer zit, wil ik gewoon niet dat mensen die over de galerij lopen naar binnen kunnen kijken.
Dus gewoon gordijnen dicht.
Werden laatst al kluizenaars genoemd
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:49 schreef ChocoFan het volgende:
Gaan ze nu een sexlijn bellen in Uto, Slaap billy al dan.![]()
Ik las het vanmiddag al dat dat het plan was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
punkie is het aan het opnemen al, 80 cent per minuut word weer leuk.
Nah vind ik niet. Dan heb ik de hele tijd in mn hoofd van "het is toch al afgelopen"quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Helix kan in jouw geval misschien te heftig zijn. En ook al zijn ze gecanceld, dan is het nog wel leuk om te kijken.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik las het vanmiddag al dat dat het plan was.
Best wel vermakelijk, nu even billy wakker maken en zeggen dat ie het gedaan heeft.
Tja, dat kan, ik kijk deze 2 al vanaf het begin en de meeste series kijk ik wel af dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah vind ik niet. Dan heb ik de hele tijd in mn hoofd van "het is toch al afgelopen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |