Haha, ik heb vroeger weleens heel erg mijn best gedaan om mijn buren constant te negeren, die kwamen toen na mij. Dus als die dan buiten waren even wachten met naar buiten gaan zelf en zo. Maar mijn laatste buren waren heel sociaal en die kwamen meteen met eten bij de deur en wilden altijd praatjes maken, heel lief. Maar ik probeer zoveel mogelijk de boot af te houden jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je wel contact met je buren? Ik word uiteindelijk toch altijd zenuwachtig als ik dan niet open heb gedaan.
Mooi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, staat in mijn lijstje erbij.
Haha, precies, irritant is dat hé? Als ik dan opendoe, dan zijn het óf kinderen die overal aanbellen voor de lol óf deur-aan-deur verkopers.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb altijd zoiets van: Als het belangrijk is bellen ze wel met de telefoon, of rammen ze op je ramen.
Maar ben achteraf wel altijd benieuwd wie er aan de deur stond....
Toen ik nog in het ouderlijk huis woonde ging ik weleens op de overloop liggen, half op de trap ook, zodat ik net door de glazen deur kon kijken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb altijd zoiets van: Als het belangrijk is bellen ze wel met de telefoon, of rammen ze op je ramen.
Maar ben achteraf wel altijd benieuwd wie er aan de deur stond....
Ook allebei toppertjes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:36 schreef Fylax het volgende:
The Blacklist & The walking Dead die binnenkort weer beginnen![]()
Eigenlijk heel raar, maar ik kan er niet tegen als mensen zonder eerst te bellen voor je deur staan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:36 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Toen ik nog in het ouderlijk huis woonde ging ik weleens op de overloop liggen, half op de trap ook, zodat ik net door de glazen deur kon kijken..
Ik zeg de buren altijd vrolijk gedag, maar ik weet verder vrij weinig van ze en zo wil ik dat houden ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:35 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Haha, ik heb vroeger weleens heel erg mijn best gedaan om mijn buren constant te negeren, die kwamen toen na mij. Dus als die dan buiten waren even wachten met naar buiten gaan zelf en zo. Maar mijn laatste buren waren heel sociaal en die kwamen meteen met eten bij de deur en wilden altijd praatjes maken, heel lief. Maar ik probeer zoveel mogelijk de boot af te houden ja![]()
.
Ja ik ook niet, ik vind het hondsbrutaal. Zijn er überhaupt mensen die het leuk vinden als bijvoorbeeld bekenden onverwacht langskomen? Ik ken ook mensen die dan andere dingen te doen hebben en dan open doen en het is visite en dan koeken gaan kopen in de supermarkt omdat ze niets in huis hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Eigenlijk heel raar, maar ik kan er niet tegen als mensen zonder eerst te bellen voor je deur staan.
Hier ook altijd, met niemand afgesproken ?
Lekker laten gaan.
En dan een uur lang afvragen, wie zou er nu eigenlijk aan de deur hebben gestaan ..
Er belde een tijd geleden iemand rond deze tijd aan, dat vond ik dan wel weer grappig. Ik keek uit het raam wie het was en vroeg wat er aan de hand was. De beste jongen wilde geld lenen voor een taxi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Eigenlijk heel raar, maar ik kan er niet tegen als mensen zonder eerst te bellen voor je deur staan.
Hier ook altijd, met niemand afgesproken ?
Lekker laten gaan.
En dan een uur lang afvragen, wie zou er nu eigenlijk aan de deur hebben gestaan ..
Idem en bij de jehova getuigen die om de week aan de deur stonden hebben we ons op de zwarte lijst laten zetten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:39 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb een sticker op mijn deur laten maken door mijn dochter.
Aan de deur wordt niet gekocht.
En het werkt fantastisch, had ik eerst minimaal 4x per maand van die irritante verkopers aan mijn deur, nu is het al bijna een jaar rustig.
Ik vind het zo spannend al die mysteriesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iets minder maar het boeit me nog genoeg om te blijven kijken.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja ik ook niet, ik vind het hondsbrutaal. Zijn er überhaupt mensen die het leuk vinden als bijvoorbeeld bekenden onverwacht langskomen? Ik ken ook mensen die dan andere dingen te doen hebben en dan open doen en het is visite en dan koeken gaan kopen in de supermarkt omdat ze niets in huis hebben.
wat een lef, lijkt mij niet zuiver.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Er belde een tijd geleden iemand rond deze tijd aan, dat vond ik dan wel weer grappig. Ik keek uit het raam wie het was en vroeg wat er aan de hand was. De beste jongen wilde geld lenen voor een taxi.Toen ik zei dat ik geen contanten in huis had (een leugen), vroeg hij of ik niet even mee wilde gaan om te pinnen.
Omg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Er belde een tijd geleden iemand rond deze tijd aan, dat vond ik dan wel weer grappig. Ik keek uit het raam wie het was en vroeg wat er aan de hand was. De beste jongen wilde geld lenen voor een taxi.Toen ik zei dat ik geen contanten in huis had (een leugen), vroeg hij of ik niet even mee wilde gaan om te pinnen.
Oh, dat lijkt me doodeng.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is heel erg, maar we waren een keer de honden aan het uitlaten, bij terugkomst schoonvader tegen het lijf lopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja ik ook niet, ik vind het hondsbrutaal. Zijn er überhaupt mensen die het leuk vinden als bijvoorbeeld bekenden onverwacht langskomen? Ik ken ook mensen die dan andere dingen te doen hebben en dan open doen en het is visite en dan koeken gaan kopen in de supermarkt omdat ze niets in huis hebben.
Ik las hier dat dat kon en de volgende keer dat ze er weer zijn ga ik dat ook vragen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Idem en bij de jehova getuigen die om de week aan de deur stonden hebben we ons op de zwarte lijst laten zetten.
In sommige dorpen komen de mensen achterom bij elkaar. Dan staat dus onverwachts opeens de buurvrouw naast je.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ah meerdere die het gedaan hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik las hier dat dat kon en de volgende keer dat ze er weer zijn ga ik dat ook vragen.
Want die bellen dus nog wel aan.
Oh wat erg is dat! Wat erg! Als kind van onder de tien woonden we in een volksbuurt en daar kwam dat voor! Niet bij ons hoor, maar bij andere buren, die kwamen dan zo - hop - op de koffie, achterom. Eén keer zelf meegemaakt, toen woonde ik ook nog bij mijn ouders. "Goed volluk," liep die buurman. Wat erg!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:42 schreef Recce het volgende:
[..]
In sommige dorpen komen de mensen achterom bij elkaar. Dan staat dus onverwachts opeens de buurvrouw naast je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |