Die wonen vlakbij (moeder en vader heb ik het dan voornamelijk over) en die zie ik heel vaak (eens in de twee, drie dagen in ieder geval) omdat zij daar ook heel veel behoefte aan hebben wat natuurlijk logisch is maar wat er wel in resulteert dat ik nooit eerder zo alleen heb kunnen zijn. Ik was vroeger altijd zo jaloers op tieners die dan een week of meer alleen thuis waren maar die baalden daar altijd vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Belt de directe familie wel geregeld? Een week helemaal niemand zien of spreken is mij ook nog niet vaak gelukt, geloof ik.
Ik loop soms als een halve Ruud achter mijn leenkatten aan. "poesie poesie poesie" en dat soort ellende.
Dan doe je het jezelf aan, gewoon onthouden dat het allemaal nep is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn vrienden gaan mij sowieso dwingen
weet dat t nep is maar door mn angsten blijf ik er maandenlang aan denken. Door the Conjuring heb ik mijn cijferdwang.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan doe je het jezelf aan, gewoon onthouden dat het allemaal nep is.
En ze kijken dan zo schattig terug als je dat doet en sommige die miauwen dan terug, zo schattig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Die wonen vlakbij (moeder en vader heb ik het dan voornamelijk over) en die zie ik heel vaak (eens in de twee, drie dagen in ieder geval) omdat zij daar ook heel veel behoefte aan hebben wat natuurlijk logisch is maar wat er wel in resulteert dat ik nooit eerder zo alleen heb kunnen zijn. Ik was vroeger altijd zo jaloers op tieners die dan een week of meer alleen thuis waren maar die baalden daar altijd van.
Leenkatten, hoe zit dat? Pas jij op de katten van een ander? Ja, ik praat ook op die manier tegen ze, inclusief debiel hoog stemmetje.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:54 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Jij bent geen dombo en jij bent LIEF!
Je weet wat er nu dan gaat komen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
weet dat t nep is maar door mn angsten blijf ik er maandenlang aan denken. Door the Conjuring heb ik mijn cijferdwang.
Ik ga echt geen horrorfilms meer kijken, als ik zie wat het met mijn angsten en dwang doet...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je weet wat er nu dan gaat komen.
Het zijn films, niet echt, kijk ze dan niet meer.![]()
Maar je bent 15. films die ik op die leeftijd gezien heb zitten nog goed in mijn geheugen, de horror dan.![]()
Over een jaar of 10 heb je zoveel shit gezien dat het geen indruk meer maakt op je.
Echt niet doen dus, ook al dwingen je vrienden je. Dan ga je maar heel de tijd naar je telefoon zitten kijken ofzo. Genoeg trucjes om het te vermijden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga echt geen horrorfilms meer kijken, als ik zie wat het met mijn angsten en dwang doet...
ok leuk voor jequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:04 schreef pionnetje het volgende:
ik rycycle altijd films die ik leuk of mooi vind,,,, bijv de poltergeist., echte klassieker van heeeel hoog niveaux heb ik zeker al 60 keer gezien,,, als ik dan een naam hoor van een nieuwe horror film dan denk ik eerst : oww zal toch wel geen kutbagger zijn????? en dan kijk ik even de trailer maar ik denk niet dat ik hem ga kijken,,,,,
Ik heb hetzelfde met mijn ouders. Vroeger was ik ook altijd jaloers op vriendin waarvan de ouders op vakantie gingen en die dan alleen thuis waren. Ik woonde toen bij mijn moeder en die ging echt zelden weg. Ik heb eigenlijk nooit gehoord van tieners in mijn omgeving dat er gebaald werd over het afwezig zijn van ouders.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Die wonen vlakbij (moeder en vader heb ik het dan voornamelijk over) en die zie ik heel vaak (eens in de twee, drie dagen in ieder geval) omdat zij daar ook heel veel behoefte aan hebben wat natuurlijk logisch is maar wat er wel in resulteert dat ik nooit eerder zo alleen heb kunnen zijn. Ik was vroeger altijd zo jaloers op tieners die dan een week of meer alleen thuis waren maar die baalden daar altijd van.
Leenkatten, hoe zit dat? Pas jij op de katten van een ander? Ja, ik praat ook op die manier tegen ze, inclusief debiel hoog stemmetje.
Ja ga ik ook doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt niet doen dus, ook al dwingen je vrienden je. Dan ga je maar heel de tijd naar je telefoon zitten kijken ofzo. Genoeg trucjes om het te vermijden.
60 keer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:04 schreef pionnetje het volgende:
ik rycycle altijd films die ik leuk of mooi vind,,,, bijv de poltergeist., echte klassieker van heeeel hoog niveaux heb ik zeker al 60 keer gezien,,, als ik dan een naam hoor van een nieuwe horror film dan denk ik eerst : oww zal toch wel geen kutbagger zijn????? en dan kijk ik even de trailer maar ik denk niet dat ik hem ga kijken,,,,,
ja maar hoevaker je kijkt hoe meer je in een film ontdektquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:05 schreef ChocoFan het volgende:
60 keer.Wow dat heb ik zelf niet met mijn favoriete films.
Doe ik hem hier ook nog even:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin melig te worden geloof ik ...
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Doe ik hem hier ook nog even:
Zeg niks, maar zoek de verschillen:doe ik hem hier ook nog even:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin melig te worden geloof ik ...
Sprekend
(she/her)
Dat wel, maar dat is niet altijd leuk. Zeker niet met oudere films die op een bepaalde manier in mijn hoofd zitten. Dat wil ik dan niet verpesten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:07 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ja maar hoevaker je kijkt hoe meer je in een film ontdekt
[..]
Zeg niks, maar zoek de verschillen:Ik vind hem leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin melig te worden geloof ik ...
![]()
Mijn ouders gingen ook altijd zelden weg ja. Ik kan me nog herinneren dat als het dan wel zo was ik de gordijnen dichttrok en me met een stapel boeken of Donald Ducks op de bank nestelde en dan ging de deurbel want buurtkinderen en dan deed ik lekker niet open. Ik hoorde die geluiden wel vaak, dat mensen er van baalden alleen te zijn, omdat ze zich dan 'verveelden' of omdat ze het saai vonden om alleen te eten of zo. Ik kon me daar niets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met mijn ouders. Vroeger was ik ook altijd jaloers op vriendin waarvan de ouders op vakantie gingen en die dan alleen thuis waren. Ik woonde toen bij mijn moeder en die ging echt zelden weg. Ik heb eigenlijk nooit gehoord van tieners in mijn omgeving dat er gebaald werd over het afwezig zijn van ouders.
Ik pas soms inderdaad op katten van anderen. Het is echt beschamend hoe je je als volwassen man kunt gedragen als het om katten gaat. Die katten zijn natuurlijk ook helemaal geëvolueerd om dat gedrag op te wekken, maar het resultaat is niet best.
Die zijn uit geweest waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:07 schreef Fylax het volgende:
Er zitten buiten van die jongeren te schreeuwen
[..]
Zeg niks, maar zoek de verschillen:HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin melig te worden geloof ik ...
.
Die is ook leuk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
In dat geval plaats ik dan ook nog even Vanessa die een fles rum spot:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:08 schreef ChocoFan het volgende:
Dat wel, maar dat is niet altijd leuk. Zeker niet met oudere films die op een bepaalde manier in mijn hoofd zitten. Dat wil ik dan niet verpesten.
[..]
Dat wel, maar dat is niet altijd leuk. Zeker niet met oudere films die op een bepaalde manier in mijn hoofd zitten. Dat wil ik dan niet verpesten.
[..]
als ik een film heel mooi vind ga ik er later naaar terug verlangen,,,, ik zie de film en denk dan : ik wil met die mensen samenlevenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk t nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:10 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Die zijn uit geweest waarschijnlijk.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:12 schreef pionnetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
als ik een film heel mooi vind ga ik er later naaar terug verlangen,,,, ik zie de film en denk dan : ik wil met die mensen samenleven
en dan kijk ik hem later een tweede keer en dan voel ik opeens dat ik thuis kom,,,, en een derde keer... vierde vijfde,,, enz,,, het verveelt me zelden
aleen heb ik dat niet met veeeeel films...
Ik heb dat wel met een serie, die heb ik al vaak opnieuw gekeken en nu ik er weer aan denk gaat het weer kriebelen. En 1 film. Labyrinthquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:12 schreef pionnetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
als ik een film heel mooi vind ga ik er later naaar terug verlangen,,,, ik zie de film en denk dan : ik wil met die mensen samenleven
en dan kijk ik hem later een tweede keer en dan voel ik opeens dat ik thuis kom,,,, en een derde keer... vierde vijfde,,, enz,,, het verveelt me zelden
aleen heb ik dat niet met veeeeel films...
Bowiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb dat wel met een serie, die heb ik al vaak opnieuw gekeken en nu ik er weer aan denk gaat het weer kriebelen. En 1 film. Labyrinth
Welke serie eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb dat wel met een serie, die heb ik al vaak opnieuw gekeken en nu ik er weer aan denk gaat het weer kriebelen. En 1 film. Labyrinth
Oh, die zou ik nooit meer helemaal kijken door het eindequote:
Bij mij was meer de rem dat als er aangebeld werd door buurkinderen, mijn ouders een collectieve roep van afkeuring slaakten. Op die manier werd onverwacht bezoek dus redelijk afgeremd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:10 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen ook altijd zelden weg ja. Ik kan me nog herinneren dat als het dan wel zo was ik de gordijnen dichttrok en me met een stapel boeken of Donald Ducks op de bank nestelde en dan ging de deurbel want buurtkinderen en dan deed ik lekker niet open. Ik hoorde die geluiden wel vaak, dat mensen er van baalden alleen te zijn, omdat ze zich dan 'verveelden' of omdat ze het saai vonden om alleen te eten of zo. Ik kon me daar niets bij voorstellen.
Ik vind het lief, een volwassen man die zo lief met katten omgaat.
Ik ben dol op zijn muziek. Als kind een keer die film gezien, beetje eng, zijn muziek kende ik toen nog niet goed maar ik hield wel van een beetje obscuur en engquote:
Ja het einde viel tegen. Loslaten en alles draait om liefde. WTF.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:18 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh, die zou ik nooit meer helemaal kijken door het einde. Wat vond jij daarvan? Ik vond het zo tegenvallen hè
.
Oh ik heb zo'n hekel aan onverwacht bezoek, ik begrijp ook gewoon echt niet waarom mensen dat doen ;@. Kinderen oké. Maar volwassen mensen. Sorry hoor. Maar waarom? Maar ik ben dan ook totaal niet spontaan natuurlijk, misschien vinden anderen het wel leuk. Waarom een collectieve roep van afkeuring? Omdat onverwacht bezoek of om de buurtkinderen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij was meer de rem dat als er aangebeld werd door buurkinderen, mijn ouders een collectieve roep van afkeuring slaakten. Op die manier werd onverwacht bezoek dus redelijk afgeremd.Ik had wel vaste dagen dat ik bij andere kinderen ging spelen of dat bepaalde kinderen bij mij kwamen. Ik kan me dus niet herinneren dat ik als kind de behoefte had me terug te trekken in een Donald Duck.
Het is niet mijn favoriete zanger maar de jaren 80 vond ik bij hem wel goed. En die ogen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:19 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ben dol op zijn muziek. Als kind een keer die film gezien, beetje eng, zijn muziek kende ik toen nog niet goed maar ik hield wel van een beetje obscuur en eng.
Ik doe vaak de deur niet eens open als de bel onverwachts gaat. Hopelijk bellen ze nog een keer aan als er brand is! Ik kan ook niet tegen onverwacht bezoek en mijn ouders konden dat kennelijk ook niet. De collectieve roep was dan ook vanwege het onverwachte karakter, maar vaak ook omdat het hele drukke kinderen waren die overal aan gingen zitten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:20 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh ik heb zo'n hekel aan onverwacht bezoek, ik begrijp ook gewoon echt niet waarom mensen dat doen ;@. Kinderen oké. Maar volwassen mensen. Sorry hoor. Maar waarom? Maar ik ben dan ook totaal niet spontaan natuurlijk, misschien vinden anderen dat wel leuk. Waarom een collectieve roep van afkeuring? Omdat onverwacht bezoek of om de buurtkinderen?
Zo herkenbaar weer. Enigst kind ook zeker en Grunge ook volgens mij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik doe vaak de deur niet eens open als de bel onverwachts gaat. Hopelijk bellen ze nog een keer aan als er brand is! Ik kan ook niet tegen onverwacht bezoek en mijn ouders konden dat kennelijk ook niet. De collectieve roep was dan ook vanwege het onverwachte karakter, maar vaak ook omdat het hele drukke kinderen waren die overal aan gingen zitten.
Ik ben geen enig kind hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo herkenbaar weer. Enigst kind ook zeker en Grunge ook volgens mij.
Sons of Anarchy ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:26 schreef Fylax het volgende:
Leuke series voor jullie:
- Crisis
- Gang Related
- Turn: American First Spy Ring
- The Last Ship
Ik doe ook uit principe niet open, ook niet in mijn eigen woning. Dat weten mijn vrienden ook dus die proberen dat niet eens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik doe vaak de deur niet eens open als de bel onverwachts gaat. Hopelijk bellen ze nog een keer aan als er brand is! Ik kan ook niet tegen onverwacht bezoek en mijn ouders konden dat kennelijk ook niet. De collectieve roep was dan ook vanwege het onverwachte karakter, maar vaak ook omdat het hele drukke kinderen waren die overal aan gingen zitten.
The last ship, dat is zo'n mega tegenvaller, te voorspelbaar en de acteurs zijn niet geloofwaardig door andere series.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:26 schreef Fylax het volgende:
Leuke series voor jullie:
- Crisis
- Gang Related
- Turn: American First Spy Ring
- The Last Ship
Ah ok, maar komt dit jaar ook weer een nieuw seizoen Sons...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
de 4 series die ik noemde zijn allemaal nieuwe series van dit jaar
Mijn excuus dat ik te snel conclusies trok.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben geen enig kind hoor.Ik heb een zus.
The last ship heb ik er nu 3 van gekekenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
The last ship, dat is zo'n mega tegenvaller, te voorspelbaar en de acteurs zijn niet geloofwaardig door andere series.![]()
Crisis cool.
Gang related wel aan begonnen maar bewaar ik tot vol seizoen.
Turn weet ik niet of ik dat ga kijken.
Nee, ik heb een broertje. Meestal komt dit wel voor bij enigst kinderen inderdaad. Vooral dat alleen willen zijn en jezelf altijd kunnen vermaken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo herkenbaar weer. Enigst kind ook zeker en Grunge ook volgens mij.
Voor aanvang van seizoen 5 heeft Sutter een 3-jarig contract afgesloten met FX; waarschijnlijk zal het 7e seizoen er daarmee ook komen. De oorspronkelijke verhaallijn van Sutter loopt na seizoen 7 af.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah ok, maar komt dit jaar ook weer een nieuw seizoen Sons...![]()
Lol, ook bij jou mijn excuus dat ik te snel conclusies trok.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:31 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, ik heb een broertje. Meestal komt dit wel voor bij enigst kinderen inderdaad. Vooral dat alleen willen zijn en jezelf altijd kunnen vermaken.
Heb je wel contact met je buren? Ik word uiteindelijk toch altijd zenuwachtig als ik dan niet open heb gedaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:29 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik doe ook uit principe niet open, ook niet in mijn eigen woning. Dat weten mijn vrienden ook dus die proberen dat niet eens.
Klopt, dit zou dan het laatste seizoen moeten zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor aanvang van seizoen 5 heeft Sutter een 3-jarig contract afgesloten met FX; waarschijnlijk zal het 7e seizoen er daarmee ook komen. De oorspronkelijke verhaallijn van Sutter loopt na seizoen 7 af.
Zoveel series, zoveel keus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
The last ship heb ik er nu 3 van gekeken
Crisis is zeker cool ja, helaas geen 2e seizoen
Gang related is nu al vol seizoen
Turn is echt een aanrader/pareltje
Ook een goede serie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:32 schreef Grunge. het volgende:
Hannibal. Obsceen en gruwelijk gecombineerd met intellectuele dialogen. Geniaal.
Ik heb altijd zoiets van: Als het belangrijk is bellen ze wel met de telefoon, of rammen ze op je ramen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je wel contact met je buren? Ik word uiteindelijk toch altijd zenuwachtig als ik dan niet open heb gedaan.
Haha, ik heb vroeger weleens heel erg mijn best gedaan om mijn buren constant te negeren, die kwamen toen na mij. Dus als die dan buiten waren even wachten met naar buiten gaan zelf en zo. Maar mijn laatste buren waren heel sociaal en die kwamen meteen met eten bij de deur en wilden altijd praatjes maken, heel lief. Maar ik probeer zoveel mogelijk de boot af te houden jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je wel contact met je buren? Ik word uiteindelijk toch altijd zenuwachtig als ik dan niet open heb gedaan.
Mooi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, staat in mijn lijstje erbij.
Haha, precies, irritant is dat hé? Als ik dan opendoe, dan zijn het óf kinderen die overal aanbellen voor de lol óf deur-aan-deur verkopers.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb altijd zoiets van: Als het belangrijk is bellen ze wel met de telefoon, of rammen ze op je ramen.
Maar ben achteraf wel altijd benieuwd wie er aan de deur stond....
Toen ik nog in het ouderlijk huis woonde ging ik weleens op de overloop liggen, half op de trap ook, zodat ik net door de glazen deur kon kijken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb altijd zoiets van: Als het belangrijk is bellen ze wel met de telefoon, of rammen ze op je ramen.
Maar ben achteraf wel altijd benieuwd wie er aan de deur stond....
Ook allebei toppertjes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:36 schreef Fylax het volgende:
The Blacklist & The walking Dead die binnenkort weer beginnen![]()
Eigenlijk heel raar, maar ik kan er niet tegen als mensen zonder eerst te bellen voor je deur staan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:36 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Toen ik nog in het ouderlijk huis woonde ging ik weleens op de overloop liggen, half op de trap ook, zodat ik net door de glazen deur kon kijken..
Ik zeg de buren altijd vrolijk gedag, maar ik weet verder vrij weinig van ze en zo wil ik dat houden ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:35 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Haha, ik heb vroeger weleens heel erg mijn best gedaan om mijn buren constant te negeren, die kwamen toen na mij. Dus als die dan buiten waren even wachten met naar buiten gaan zelf en zo. Maar mijn laatste buren waren heel sociaal en die kwamen meteen met eten bij de deur en wilden altijd praatjes maken, heel lief. Maar ik probeer zoveel mogelijk de boot af te houden ja![]()
.
Ja ik ook niet, ik vind het hondsbrutaal. Zijn er überhaupt mensen die het leuk vinden als bijvoorbeeld bekenden onverwacht langskomen? Ik ken ook mensen die dan andere dingen te doen hebben en dan open doen en het is visite en dan koeken gaan kopen in de supermarkt omdat ze niets in huis hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Eigenlijk heel raar, maar ik kan er niet tegen als mensen zonder eerst te bellen voor je deur staan.
Hier ook altijd, met niemand afgesproken ?
Lekker laten gaan.
En dan een uur lang afvragen, wie zou er nu eigenlijk aan de deur hebben gestaan ..
Er belde een tijd geleden iemand rond deze tijd aan, dat vond ik dan wel weer grappig. Ik keek uit het raam wie het was en vroeg wat er aan de hand was. De beste jongen wilde geld lenen voor een taxi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Eigenlijk heel raar, maar ik kan er niet tegen als mensen zonder eerst te bellen voor je deur staan.
Hier ook altijd, met niemand afgesproken ?
Lekker laten gaan.
En dan een uur lang afvragen, wie zou er nu eigenlijk aan de deur hebben gestaan ..
Idem en bij de jehova getuigen die om de week aan de deur stonden hebben we ons op de zwarte lijst laten zetten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:39 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb een sticker op mijn deur laten maken door mijn dochter.
Aan de deur wordt niet gekocht.
En het werkt fantastisch, had ik eerst minimaal 4x per maand van die irritante verkopers aan mijn deur, nu is het al bijna een jaar rustig.
Ik vind het zo spannend al die mysteriesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iets minder maar het boeit me nog genoeg om te blijven kijken.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja ik ook niet, ik vind het hondsbrutaal. Zijn er überhaupt mensen die het leuk vinden als bijvoorbeeld bekenden onverwacht langskomen? Ik ken ook mensen die dan andere dingen te doen hebben en dan open doen en het is visite en dan koeken gaan kopen in de supermarkt omdat ze niets in huis hebben.
wat een lef, lijkt mij niet zuiver.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Er belde een tijd geleden iemand rond deze tijd aan, dat vond ik dan wel weer grappig. Ik keek uit het raam wie het was en vroeg wat er aan de hand was. De beste jongen wilde geld lenen voor een taxi.Toen ik zei dat ik geen contanten in huis had (een leugen), vroeg hij of ik niet even mee wilde gaan om te pinnen.
Omg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Er belde een tijd geleden iemand rond deze tijd aan, dat vond ik dan wel weer grappig. Ik keek uit het raam wie het was en vroeg wat er aan de hand was. De beste jongen wilde geld lenen voor een taxi.Toen ik zei dat ik geen contanten in huis had (een leugen), vroeg hij of ik niet even mee wilde gaan om te pinnen.
Oh, dat lijkt me doodeng.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is heel erg, maar we waren een keer de honden aan het uitlaten, bij terugkomst schoonvader tegen het lijf lopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja ik ook niet, ik vind het hondsbrutaal. Zijn er überhaupt mensen die het leuk vinden als bijvoorbeeld bekenden onverwacht langskomen? Ik ken ook mensen die dan andere dingen te doen hebben en dan open doen en het is visite en dan koeken gaan kopen in de supermarkt omdat ze niets in huis hebben.
Ik las hier dat dat kon en de volgende keer dat ze er weer zijn ga ik dat ook vragen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Idem en bij de jehova getuigen die om de week aan de deur stonden hebben we ons op de zwarte lijst laten zetten.
In sommige dorpen komen de mensen achterom bij elkaar. Dan staat dus onverwachts opeens de buurvrouw naast je.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ah meerdere die het gedaan hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik las hier dat dat kon en de volgende keer dat ze er weer zijn ga ik dat ook vragen.
Want die bellen dus nog wel aan.
Oh wat erg is dat! Wat erg! Als kind van onder de tien woonden we in een volksbuurt en daar kwam dat voor! Niet bij ons hoor, maar bij andere buren, die kwamen dan zo - hop - op de koffie, achterom. Eén keer zelf meegemaakt, toen woonde ik ook nog bij mijn ouders. "Goed volluk," liep die buurman. Wat erg!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:42 schreef Recce het volgende:
[..]
In sommige dorpen komen de mensen achterom bij elkaar. Dan staat dus onverwachts opeens de buurvrouw naast je.
Nouja, ik woon in een portiekflat, dus niemand kan zomaar het trappenhuis in. Ik vond het vooral grappig, omdat zijn verhaal aan alle kanten rammelde. Ik rekende hem ook voor, dat als hij ging lopen, hij ook op tijd op zijn werk zou zijn.quote:
In Amerika mag je zulke mensen dood schieten....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:44 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh wat erg is dat! Wat erg! Als kind van onder de tien woonden we in een volksbuurt en daar kwam dat voor! Niet bij ons hoor, maar bij andere buren, die kwamen dan zo - hop - op de koffie, achterom. Eén keer zelf meegemaakt, toen woonde ik ook nog bij mijn ouders. "Goed volluk," liep die buurman. Wat erg!
jah dat ken ik, ik kleine dorpen is dat een gewoonte. sta je in je pyama lekker thee te zetten en dan staat er ineens een buurman/vrouw voor je neus. Ik vond het ook vreselijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:42 schreef Recce het volgende:
[..]
In sommige dorpen komen de mensen achterom bij elkaar. Dan staat dus onverwachts opeens de buurvrouw naast je.
Oh mijn Godquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah dat ken ik, ik kleine dorpen is dat een gewoonte. sta je in je pyama lekker thee te zetten en dan staat er ineens een buurman/vrouw voor je neus. Ik vond het ook vreselijk.
The leftovers, Believe, Helix, Haven, Resurrection, Revolution.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind het zo spannend al die mysteries
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nouja, ik woon in een portiekflat, dus niemand kan zomaar het trappenhuis in. Ik vond het vooral grappig, omdat zijn verhaal aan alle kanten rammelde. Ik rekende hem ook voor, dat als hij ging lopen, hij ook op tijd op zijn werk zou zijn.
In dat soort dorpen sta je dus ook niet in pyjama op de verkeerde tijden. Je MOET gewoon opstaan op vaste tijden, ook in het weekend, anders heb je gezeik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah dat ken ik, ik kleine dorpen is dat een gewoonte. sta je in je pyama lekker thee te zetten en dan staat er ineens een buurman/vrouw voor je neus. Ik vond het ook vreselijk.
Ik ga het echt doen een volgende keer. Ik hoop dat het werkt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah meerdere die het gedaan hebbenna die tijd hebben ze het nog een paar keer geprobeerd, gezegd kijk ff op je lijst je mag hier niet aanbellen. mijn huisje is rood op jullie kaart. daarna nooooooooooit meer 1 aan de deur gehad. en ze waren hier eens in de 2 a 3 weken.
The Leftoverd ga ik binnenkort aan beginnen. Helix is te eng denk ik. Believe en Revolution zijn gecanceled dus dan kijk ik ze al niet meer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
The leftovers, Believe, Helix, Haven, Resurrection, Revolution.
Ook goede series met mysteries.
was s'morgens vroeg al, en ik was nog maar een kindquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:47 schreef Recce het volgende:
[..]
In dat soort dorpen sta je dus ook niet in pyama op de verkeerde tijden. Je MOET gewoon opstaan op vaste tijden, ook in het weekend, anders heb je gezeik.
Bij ons wel in elk gevalquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga het echt doen een volgende keer. Ik hoop dat het werkt.
Ja! Ik woon in een flat dus ik kan in principe alles open laten maar zou ik in een huis wonen - of nu bij mijn ouders in een huis - zit alles potdicht jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n 1 die de gordijnen stijf dicht houd en luxaflex en dergelijke ?
luxaflex is mijn bijnaamquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n 1 die de gordijnen stijf dicht houd en luxaflex en dergelijke ?
Wij wonen ook in een flat, maar als ik in de computer kamer zit, wil ik gewoon niet dat mensen die over de galerij lopen naar binnen kunnen kijken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:49 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja! Ik woon in een flat dus ik kan in principe alles open laten maar zou ik in een huis wonen - of nu bij mijn ouders in een huis - zit alles potdicht ja.
Helix kan in jouw geval misschien te heftig zijn. En ook al zijn ze gecanceld, dan is het nog wel leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
The Leftoverd ga ik binnenkort aan beginnen. Helix is te eng denk ik. Believe en Revolution zijn gecanceled dus dan kijk ik ze al niet meer.
Ik noem mezelf altijd een latente kluizenaar, de overtreffende trap van een einzelgänger zeg maarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wij wonen ook in een flat, maar als ik in de computer kamer zit, wil ik gewoon niet dat mensen die over de galerij lopen naar binnen kunnen kijken.
Dus gewoon gordijnen dicht.
Werden laatst al kluizenaars genoemd
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:49 schreef ChocoFan het volgende:
Gaan ze nu een sexlijn bellen in Uto, Slaap billy al dan.![]()
Ik las het vanmiddag al dat dat het plan was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
punkie is het aan het opnemen al, 80 cent per minuut word weer leuk.
Nah vind ik niet. Dan heb ik de hele tijd in mn hoofd van "het is toch al afgelopen"quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Helix kan in jouw geval misschien te heftig zijn. En ook al zijn ze gecanceld, dan is het nog wel leuk om te kijken.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik las het vanmiddag al dat dat het plan was.
Best wel vermakelijk, nu even billy wakker maken en zeggen dat ie het gedaan heeft.
Tja, dat kan, ik kijk deze 2 al vanaf het begin en de meeste series kijk ik wel af dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah vind ik niet. Dan heb ik de hele tijd in mn hoofd van "het is toch al afgelopen"
Ja ik ook.Maar als ik al weet dat t gecanceled is voordat ik er aan begknnen ben begin ik er niet meer aanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, dat kan, ik kijk deze 2 al vanaf het begin en de meeste series kijk ik wel af dan.
Best wel zonde eigenlijk, maar je bent nog jong.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ik ook.Maar als ik al weet dat t gecanceled is voordat ik er aan begknnen ben begin ik er niet meer aan
Ga jij hem kopen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jaaa de plaat van Wolter en Isa is te verkrijgen![]()
![]()
Nee, iemand van het verhuur bedrijf, die kwam kijken vanwege een verplichte verbouwingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:52 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik noem mezelf altijd een latente kluizenaar, de overtreffende trap van een einzelgänger zeg maar. Of een autist
. Ach ja, moet kunnen toch. Als je er blij van wordt. Wie noemden jullie een kluizenaar dan, buurtgenoten?
Irritant dat dat soort mensen menen je te moeten beoordelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, iemand van het verhuur bedrijf, die kwam kijken vanwege een verplichte verbouwing![]()
![]()
Bijna iedereen hier heeft luxeflex en gordijnen aan de galerijkant. Logisch, de meeste mensen willen niet dat iedereen zomaar naar binnen kunnen kijken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, iemand van het verhuur bedrijf, die kwam kijken vanwege een verplichte verbouwing![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best wel zonde eigenlijk, maar je bent nog jong.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:05 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga slapen, fijne voortzetting mensjes.![]()
![]()
Slaaplekker FOK!Mamaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:05 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
trustequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:05 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
Welterustenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:05 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
Tja, we waren het niet eens met de hele verbouwing, toen kregen we dat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Irritant dat dat soort mensen menen je te moeten beoordelen.
Lekker professioneel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tja, we waren het niet eens met de hele verbouwing, toen kregen we dat.
Ik had het meer over dat ze jou een kluizenaar noemden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zijn zelfs mensen die een oprot premie hebben gehad, en moesten verhuizen ...
Snap ik, maar daar beginnen ze mee, en voeren de druk tot zover op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had het meer over dat ze jou een kluizenaar noemden.
Die hebben dan waarschijnlijk wel een riante oprotpremie gehad. Als huurder heb je heel veel rechten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Snap ik, maar daar beginnen ze mee, en voeren de druk tot zover op.
Die mensen bleven ingaan tot de hele verbouwing, en kregen dat op het eind.
Viel tegen minder, minder dan de gebruikelijke 5000, maar het was dat of een rechtzaak, wij hadden al eerder de handdoek in de ring gegooid ...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Die hebben dan waarschijnlijk wel een riante oprotpremie gehad. Als huurder heb je heel veel rechten.
? supquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:32 schreef PeZu het volgende:
altijd fijn gewekt worden door een aanval van je tyfus darmen, fijne begin van je lange weekend
nee chronische darmontsteking,ging lang goed maar gister denk ik wat raars gegetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
? sup
Maaggriep ?
Mijn lange weekend begon met een kut debiel die in de deur van busje parkeerde gisteren.
mm naar is dat, duurt dat lang voordat je weer een normale stoelgang krijgt of is het meer pijn in de darmen ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee chronische darmontsteking,ging lang goed maar gister denk ik wat raars gegeten
ooh wat dan?
ja beide eigenlijk, eerst krampen als een malle dan nd wc en dan zakt het vaak snel af met nog wat krampjes, ligt er ook maar net aan wat de boosdoeners was, soms komt het in golvenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
mm naar is dat, duurt dat lang voordat je weer een normale stoelgang krijgt of is het meer pijn in de darmen ?
Maar een of andere nitwit dacht te kunnen parkeren alleen parkeerde m in mn busje, is weggereden en geen idee wie het is, dus dat kost me weer een hoop geld voor fucking niks bah
Snap het ook niet, iedereen is gewoon verzekerd. Ik heb zelf ook wel eens tegen een geparkeerde auto aan gezeten, kleine kut kras gemaakt maar toch ff mn gegevens onder de ruitenwisser gelegd en zo het probleem opgelost.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja beide eigenlijk, eerst krampen als een malle dan nd wc en dan zakt het vaak snel af met nog wat krampjes, ligt er ook maar net aan wat de boosdoeners was, soms komt het in golven![]()
ooh zulke helden, ik haat ze, ben zo iemand die zulke mensen aanspreekt als ik het zie gebeuren, paar maanden terug ook heel drama popo erbij, verklaringen dit dat, pff mensen soms wat een volk hee
doet me altijd hier aan denkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
Snap het ook niet, iedereen is gewoon verzekerd. Ik heb zelf ook wel eens tegen een geparkeerde auto aan gezeten, kleine kut kras gemaakt maar toch ff mn gegevens onder de ruitenwisser gelegd en zo het probleem opgelost.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
doet me altijd hier aan denken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet doen is geen optie?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:10 schreef PeZu het volgende:
hmmm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kaneel of zilver...
jawel maar ja cuteness hehquote:
Kijk naar je twee caviaatjes en de in identiteitscrisis verkerend konijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kijk naar je twee caviaatjes en de in identiteitscrisis verkerend konijn
en als het dan toch moet:ja maar caafjes zijn groepsdieren dus meer is beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja ik weet, denk ook dat het zilver wordt want die had ik natuurlijk al irl gezien
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Dan niet meer miepen en halenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar caafjes zijn groepsdieren dus meer is beter![]()
ja ik weet, denk ook dat het zilver wordt want die had ik natuurlijk al irl gezien
Eigen risico en/of No claim korting.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
Snap het ook niet, iedereen is gewoon verzekerd.
Als een blok! Over gitaren gedroomd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goedemorgen, beetje kunnen slapen zonder te piekeren?
Ik droomde over fleshlights en fecaliënquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als een blok! Over gitaren gedroomd.Jij?
Koffie graag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik droomde over fleshlights en fecaliën
ik had een drol in de vorm van een gitaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:07 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat de hele SC hier wel over gitaren heeft gedroomd. Niet wéér de hele dag hè?![]()
Ook de woorden "fleshlight" en het vermelden van wat er allemaal aan faecaliën in de toiletpot is gedeponeerd: van mij hoeft het effe niet vandaag.
Wat heb je precies, die ziekte van Drs. Crohn?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had een drol in de vorm van een gitaar
Misschien kun je je vakantiefoto's posten en er een verhaal bij schrijven .......quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:07 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat de hele SC hier wel over gitaren heeft gedroomd. Niet wéér de hele dag hè?![]()
Ook de woorden "fleshlight" en het vermelden van wat er allemaal aan faecaliën in de toiletpot is gedeponeerd: van mij hoeft het effe niet vandaag.
Pfff, da's weer zo'n gedoe.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Misschien kun je je vakantiefoto's posten en er een verhaal bij schrijven .......
Het is koud vandaag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfff, da's weer zo'n gedoe.
Het eerste wat ik vanochtend las was opnieuw iets over gitaren en over stoelgang. Dan denk ik: niet wéér hè. We kunnen het toch ook gewoon over de beroerde zomer hebben of zo? Want die valt behoorlijk tegen!
En nat.quote:
En dat terwijl je nog een groot deel van de gitaren hebt gemist omdat je op vakantie was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Het eerste wat ik vanochtend las was opnieuw iets over gitaren en over stoelgang. Dan denk ik: niet wéér hè. We kunnen het toch ook gewoon over de beroerde zomer hebben of zo? Want die valt behoorlijk tegen!
Ik begin eigenlijk nooit over gitaren, ik praat wel mee natuurlijk, maar er zijn momenteel nu eenmaal een paar gitaristen hier en een paar mensen die net zijn begonnen en enthousiast daar over zijn dan krijg je dat hè. Ik heb dat liever dan ellenlange rijen debiele gifjes waarvan dik meer dan helft lame isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
tettenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, van je zonnebank, ...... hetgeen me overigens weer van je tegenvalt. Geen Poen, maar Groen!quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:45 schreef Joezi het volgende:
Er hangt hier een parallel chemtrail patroon in de lucht, ook zie ik laagvliegende Bears achtervolgt door F16's door de lucht knallen. Later meer info.
Ik ook, als ik straks klaar ben pak ik even een half uurtje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh zonnebank, daar heb ik eigenlijk best even zin in.
Ik ben juist blij dat ik weer een beetje blank begin te worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh zonnebank, daar heb ik eigenlijk best even zin in.
Best erg in Augustus eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook, als ik straks klaar ben pak ik even een half uurtje.
Ik houd wel van een beetje een kleurtje. Wat voor weer was het in Praag eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik weer een beetje blank begin te worden.
Hier zijn die van de correspondent gratis te lezen. Niet wat jij bedoelt, maar het is iets.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:49 schreef Joezi het volgende:
Betalen voor online artikelen, bedankt Alexander Klöpping.
Een broeiende 30 gradenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik houd wel van een beetje een kleurtje. Wat voor weer was het in Praag eigenlijk?
Heb het pas deze winter ontdekt, leek me niets, in zo'n stom hokje. Maar het is lekker warm, en ik krijg er energie van. Goed voor mijn humeur. Dus niets mis mee.quote:
Ik werd gelokt, half artikel gelezen, ik scrol iets om laag.. lees verder voor 30 cent op blendlequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hier zijn die van de correspondent gratis te lezen. Niet wat jij bedoelt, maar het is iets.
http://molecule.nl/decorrespondent/
ai dat is irritantquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik werd gelokt, half artikel gelezen, ik scrol iets om laag.. lees verder voor 30 cent op blendle
Ik loop weer normaal, nog een beetje blauw. Mooie recht litteken, leuke herinnering met een prachtig verhaalquote:
Welk verhaal? Ik dacht begrepen te hebben dat je niet precies wist hoe het kwam?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik loop weer normaal, nog een beetje blauw. Mooie recht litteken, leuke herinnering met een prachtig verhaal
De dubbelknak-scheur theorie lijkt het meest plausibel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welk verhaal? Ik dacht begrepen te hebben dat je niet precies wist hoe het kwam?
Maar mooi dat het genezen is.
Dus, hebben mensen hier een 'droomgitaar' ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:07 schreef Gert het volgende:
Laat jij eens wat skills horen? Jian durft ook al niks te laten horen. Het geploink van Liesje stemt me nog niet vrolijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus, hebben mensen hier een 'droomgitaar' ?
harharhar
Niet alles staat daar op toch? Ach, meh. Ik heb een abbo, zo duur is het ook weer niet. En je kan artikelen gewoon delen, best mooi gedaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hier zijn die van de correspondent gratis te lezen. Niet wat jij bedoelt, maar het is iets.
http://molecule.nl/decorrespondent/
Nein.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laat jij eens wat skills horen? Jian durft ook al niks te laten horen. Het geploink van Liesje stemt me nog niet vrolijk
Hoe moeilijk is het nu, Piep Piep, niemand zit op je goedkeuring te wachten ....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laat jij eens wat skills horen? Jian durft ook al niks te laten horen. Het geploink van Liesje stemt me nog niet vrolijk
Omdat je moest rennen voor je leven omdat je achterna werd gezeten door een groep buitenzinnige wulpse Tsjechische vrouwen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
De dubbelknak-scheur theorie lijkt het meest plausibel.
KUKELEKUUUUUU!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het nu, Piep Piep, niemand zit op je goedkeuring te wachten ....
Oeh, een jaar ........quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
Zeker niet nu, nu ik bijna een jaar dat ding niet aangeraakt heb.
Mag ik jou een serieuze vraag stellen, echt, serieus. Heb jij ADHD? of iets in die richting?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
KUKELEKUUUUUU!!!
Ben gewoon benieuwd, je hoeft niet bang te zijn dat ik je afkraak.
heb al 17 jaar geen akkoord neer gepakt, stomme rot pezenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Oeh, een jaar ........dan raak je even niets meer
Dat is echt shit, niet meer spelen omdat het niet gaat, klote manquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb al 17 haar geen akkoord neer gepakt, stomme rot pezen
Ja, het is erg. Ik kon me er gewoon een hele tijd niet toe zetten. Ik kan wel wat spelen zonder problemen, maar de snelheid en nauwkeurigheid is achteruit gehold.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Oeh, een jaar ........dan raak je even niets meer
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb al 17 jaar geen akkoord neer gepakt, stomme rot pezen
Hier op t platteland tussen de bossen en uiterwaarden schijnt vaker de zon krijg ik zo het ideequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, van je zonnebank, ...... hetgeen me overigens weer van je tegenvalt. Geen Poen, maar Groen!
ben jij zo'n metroman ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook, als ik straks klaar ben pak ik even een half uurtje.
ja ik heb mijn lespal 69 ook 'gewoon' verkocht toen, dat deed nog meer pijn maar ja ik vond het zonde om hem vd show aan de muur te hangen, zoeits moet bespeelt wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is echt shit, niet meer spelen omdat het niet gaat, klote man
Ik heb jaren geleden een tijd niet gespeeld toen in o. a. pezen in mijn linkerschouder en bovenarm had gescheurd. Toen ik weer begon te spelen raakte ik echt niets meer, maar ik moet wel zeggen als je dan weer gaat spelen dan komt het wel snel weer terug.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, het is erg. Ik kon me er gewoon een hele tijd niet toe zetten. Ik kan wel wat spelen zonder problemen, maar de snelheid en nauwkeurigheid is achteruit gehold.
Valt wel mee, ik ben momenteel behoorlijk gekleurd dus daar hoef ik het niet voor te doen, maar ik vind het meer lekker, even ontspannen onder een warm zonnetje.quote:
Wel eens overwogen om slide te gaan spelen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:15 schreef PeZu het volgende:
Pak soms mijn bc rich maar na 3 pogingen tot grepen helse pijn en natuurlijk ook alleen mete gitaarspelen het ergst
Custom of Deluxe? allebei doodzonde hoor, al ben ik meer een Fender adept, maar ik begrijp het welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb mijn lespal 69 ook 'gewoon' verkocht toen, dat deed nog meer pijn maar ja ik vond het zonde om hem vd show aan de muur te hangen, zoeits moet bespeelt worden
Heb je wel eens geprobeerd je toe te leggen op slide, ik bedoel de techniek is toch anders en veel minder verkramptquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:15 schreef PeZu het volgende:
Pak soms mijn bc rich maar na 3 pogingen tot grepen helse pijn en natuurlijk ook alleen mete gitaarspelen het ergst
shit, GMTAquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wel eens overwogen om slide te gaan spelen?
Daar is-ie weer Lies. Geupdate en wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
Hier op t platteland tussen de bossen en uiterwaarden schijnt vaker de zon krijg ik zo het idee
Nee eerder het tegenovergestelde, anders zat ik hier niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Mag ik jou een serieuze vraag stellen, echt, serieus. Heb jij ADHD? of iets in die richting?
oei ik zit in de minste van allequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar is-ie weer Lies. Geupdate en wel.![]()
[ afbeelding ]
Momenteel echter een bluesy weertje aan de kust Jian, over.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar is-ie weer Lies. Geupdate en wel.![]()
[ afbeelding ]
Momenteel echter een bluesy weertje aan de kust Jian, over.
Het zou je beeldig staanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is een ketting, wut
[ afbeelding ]
Nou er zitten hier anders genoeg ADHD-ers hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee eerder het tegenovergestelde, anders zat ik hier niet.
Dat kan je niet opmerken door te lezen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou er zitten hier anders genoeg ADHD-ers hoor.f
Ik vroeg het omdat je zo hyper overkomt vaak, althans op mij.
Officieel heb ik ADD.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou er zitten hier anders genoeg ADHD-ers hoor.f
Ik vroeg het omdat je zo hyper overkomt vaak, althans op mij.
Hoe weet jij dat nou, Dr. Jan Freud ......quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dat kan je niet opmerken door te lezen.
Okay, ik vind het een vaag label.. getoetst op wat kenmerken en een vragenlijstje. Maar het houdt ook in dat je niet goed stil kan zitten toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou er zitten hier anders genoeg ADHD-ers hoor.
Ik las gister de kenmerken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Officieel heb ik ADD.
Ik had de hyperactiviteit wel kunnen gebruiken eigenlijk
lol daar herken ik me ook meer in, hoe is dat bij je getest?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Officieel heb ik ADD.
Door dat je simpel weg totaal geen kloppend beeld kan hebben bij een UI die tiept ook al valt deze in bepaalde herhalingen. Hyper gedrag komt bij iedereen voor net als down gedrag. Omdat ik als ik ergens ben in een bepaalde situatie mijzelf zo gedraag betekent dat niet dat ik dat gedrag ook ben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, Dr. Jan Freud ......
Ja, maar ADD is volgens mij zoiets, dat ze een beetje erbij verzonnen hebben, ik bedoel ik ken mensen die officieel ADD hebben. Nog nooit iets aan ze gemerkt eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Officieel heb ik ADD.
Net als in "real live" dus en dus niet relevant aangaande een analyse van bepaalde gedrag. Ga jij nu maar op je motor rijden Jan, met bloemen in je haar ..... naar San Francisco..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
Door dat je simpel weg totaal geen kloppend beeld kan hebben bij een UI die tiept ook al valt deze in bepaalde herhalingen. Hyper gedrag komt bij iedereen voor net als down gedrag. Omdat ik als ik ergens ben in een bepaalde situatie mijzelf zo gedraag betekent dat niet dat ik dat gedrag ook ben.
Ik vraag me ook af wat je nou met zo'n labeltje moet. Ik lees dat je medicatie kan krijgen en coaching om meer structuur te krijgen maar vraag me af of je zoiets wel moet willen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar ADD is volgens mij zoiets, dat ze een beetje erbij verzonnen hebben, ik bedoel ik ken mensen die officieel ADD hebben. Nog nooit iets aan ze gemerkt eigenlijk.
Psycholoog en Psychiater bij een instelling die daar gespecialiseerd in waren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol daar herken ik me ook meer in, hoe is dat bij je getest?
Geeft niks, autisme is tegenwoordig hipper dan ADHD.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha lekkere ongestructureerde post, excuses.
ik dacht joeziquote:
Tja, uiteindelijk is het een constatering van symptomen. Ik trek me er vrij weinig van aan verder. Ik ben wat chaotisch; als ze daar een naam aan willen geven prima.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar ADD is volgens mij zoiets, dat ze een beetje erbij verzonnen hebben, ik bedoel ik ken mensen die officieel ADD hebben. Nog nooit iets aan ze gemerkt eigenlijk.
Het scheelt best veel eigenlijk, voor zo'n klein landje. De gebieden met de meeste zonneschijn hebben gemiddeld een uur per dag meer zon dan de gebieden met de minste zonneschijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
oei ik zit in de minste van alle1515,1
Wat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:47 schreef sararaats het volgende:
hoofdpijn deze keer, ik denk sinusitis.
holteontstekingquote:
Een beetje dromen en introvert zijn is één ding, en niets mis mee, maar als het problemen begint te geven in het normaal functioneren is het wel handig als je daar bij geholpen wordt. Enige nut wat het voor mij tot nu toe gehad heeft is dat ik wat bewuster ben geworden van het feit dat het een probleem is, een waar ik zelf rekening mee moet houden. Ik heb er niet zo veel last meer van in praktische zin omdat ik er rekening mee houd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat je nou met zo'n labeltje moet. Ik lees dat je medicatie kan krijgen en coaching om meer structuur te krijgen maar vraag me af of je zoiets wel moet willen.
Vroeger noemden we dat gewoon 'dromertjes en introverte mensen"
Tegenwoordig ook lijkt het of de extraverte mens de norm is voor normaal.
Daarbij:Jongens die nou eenmaal meer energie moeten afhollen en dollen worden zo al gauw als hyperactief beschouwd..
Neemt niet weg dat een duidelijk label voor sommige mensen rust kan geven..ofzo.
haha lekkere ongestructureerde post, excuses.
ik sukkel al jaren met de neus, het is niets nieuw maar toch veel last van.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok, arme Sara, net weer bijgekomen van de darmproblemen, nu dit weer.
Vind je, volgens mij wordt die doodongelukkig als ze een keer niets heeft ..... ja, ja, ik weet 't zal wel weer te bot wezen .....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok, arme Sara, net weer bijgekomen van de darmproblemen, nu dit weer.
Tja, mensen die vroeger simpelweg wat anders waren vallen nu een beetje buiten een eenzijdig ontwikkeld onderwijssysteem. Ik had geen problemen met leren, sterker nog, ik kreeg in groep vier de boeken uit groep vijf maar toegeschoven. Vervolgens zijn ze daar in groep vijf maar mee gestopt omdat ze door de schoolboeken heen zouden raken voor ik daar klaar was. Dus toen kreeg ik in groep vijf weer de boeken uit groep vijf en heb ik een jaar effectief niets gedaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:56 schreef Jian het volgende:
Wat moet het mooi geweest zijn in de tijd dat mensen nog gewoon simpel verschillend waren .....
Ja, ik begrijp dat als het je dagelijks leven belemmerd zo'n diagnose veel inzicht kan geven in je gedrag en handelen. En goed dat jij weet hoe er mee om te gaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een beetje dromen en introvert zijn is één ding, en niets mis mee, maar als het problemen begint te geven in het normaal functioneren is het wel handig als je daar bij geholpen wordt. Enige nut wat het voor mij tot nu toe gehad heeft is dat ik wat bewuster ben geworden van het feit dat het een probleem is, een waar ik zelf rekening mee moet houden. Ik heb er niet zo veel last meer van in praktische zin omdat ik er rekening mee houd.
De herfst is awesome. De winter ook. Mits sneeuw.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat als het je dagelijks leven belemmerd zo'n diagnose veel inzicht kan geven in je gedrag en handelen. En goed dat jij weet hoe er mee om te gaan.
Ik moet bekennen: Ik schreef die eerste zin meer uit een wirwar van associaties..herkenning->vroeger blah blah...te ingewikkeld om hier te schrijven.
Oke, ehm ..wisten jullie als dat ik gek ben op de herfst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Die Vox Phantom vind ik echt zo lelijk, voor de rest, buiten de flying V, helemaal geen types die ik zo achter jou gezocht zou hebben ....quote:
Die knisperende frisheid op een dag dat het vriestquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De herfst is awesome. De winter ook. Mits sneeuw.
er is geen winter zonder sneeuw.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De herfst is awesome. De winter ook. Mits sneeuw.
Hear hear.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:26 schreef mootie het volgende:
Kunnen we niet 2 Cossen maken? Éen waar het over de streams gaat, en één waar men over Isa kan praten, positief en negatief.
Isaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:26 schreef mootie het volgende:
Kunnen we niet 2 Cossen maken? Éen waar het over de streams gaat, en één waar men over Isa kan praten, positief en negatief.
Prima idee!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:26 schreef mootie het volgende:
quote:
Ik heb het tot nu toe voornamelijk over metal gehad, maar mijn muzieksmaak is breder dan dat, ouwe rock, prog, meuk zoals Jack White. De Jazzmaster eigenlijk alleen vanwege de vorm van de body, de Tele vind ik een schitterende gitaar in feel en geluid. Stiekem zou ik heel graag een thinline Gretsch willen hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Die Vox Phantom vind ik echt zo lelijk, voor de rest, buiten de flying V, helemaal geen types die ik zo achter jou gezocht zou hebben ....
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:32 schreef Baconbus het volgende:
Mensen die niet terugbellen, conjo patrick.
Eventjes .jpg achter je image urls zetten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:37 schreef PeZu het volgende:
Heee voxs ...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen van beide dus maar een choco otter vernoemd naar tony chocolony alhoewel het ee vrouwtje is
Ik heb groot fan van Jack White, "it might get loud" Ja, inderdaad ik schatte je inderdaad meer in het segment ESP, Jackson, Ibanez (Meshuggah). Ja, persoonlijk naast de Strat ben ik gek op Telecasters (uitgezonderd de Thinlines). Ja, als je zelf bouwt lijkt het mij leuk om af te wijken van het geijkte, zoals May indertijd deed met zijn Red Special, wel klasse, maar helemaal eigen. Dat brengt me op Burns London, die hebben wel een paar hele eigen modellen vind ik, gimme a black Bison or a black Shadow, best wel toffe modellen, maar heej, dat is dan weer mijn ding.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het tot nu toe voornamelijk over metal gehad, maar mijn muzieksmaak is breder dan dat, ouwe rock, prog, meuk zoals Jack White. De Jazzmaster eigenlijk alleen vanwege de vorm van de body, de Tele vind ik een schitterende gitaar in feel en geluid. Stiekem zou ik heel graag een thinline Gretsch willen hebben.
Ik ben met zo'n Phantom wel van plan om er iets heel anders van te maken. Geen ingebouwde effecten, wel een hoop knoppen, maar die gewoon via MIDI er uit richting de effectunit. En echt een andere headstock, want bah.
jah, humbuckers, ik heb er niets op tegen, maar ik prefereer natuurlijk de Tele met de originele single coilsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral Telecasters gaan waarderen na John 5. Malle telefetishist.
Ik krijg er bijna zin van! In de herfst dan hè.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:20 schreef Voxs het volgende:
Herfst: Woeste wind, hoosbuien, bliksem en donder. De zon die streelt over laaghangende mistbanken. De geur van nat blad en donkere aarde. De oker en rode kleuren van de bomen.
Met dauwdruppels getekende spinnenwebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |